Minulla olis ehdotus rohkealle naiselle jäkestä tai läheltä. En ole vielä nauttinu naimisesta naista peppuun, eli peppuseksin ihanuus on kokematta. Vastaavasti harrastan kyllä suuseksin antamista naiselle ja pidän siitä, kun nainen nauttii ja nauttii ja naut.....Haluisko joku halukas nainen tehdä yhteistyötä, jossa kumpikin osapuoli pääsisi toteuttamaan toisen ja itsensä nauti toa loppuun saakka? Jos uskallat ota yhteyttä [email protected] toteutetaan yhteistä hekumaa....
Kummallekin nautinto
5
<50
Vastaukset
- oujeeee
Kyllä vaan tuikkaan heinäseipään sun perseeseen joka tulee kurkusta ulos siinäpä hyvä linnunpelätin maalle
- ääöäää
Joku vois tulla pökköseen hanuriin niin irtois tuo ummetus tulppa suolesta
- kiinnostaako1
Näin miehenä voisin antaa sulle myös anaaliin jos kiinnostaa
- kiinnostaako1
Kaikille kokeilunhaluisille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898176
- 906282
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556188Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344771- 433266
- 503245
- 442799
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462740Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572732- 482712