ups:n toiminta

surkeaUPS

Tein tänään valituksen isolle tavarantoimittajalle UPS:stä, koska heidän palvelunsa on todella ala-arvoista. Soitin aspaan jo etukäteen, koska en ole kotona kun pakettia yritetään toimittaa (huomenna), että eivät laita lähetykseen vaan tulen suosiolla noutamaan sen toimipaikasta, jonne tosin joudun autolla ajamaan, koska eivät jätä paketteja postikonttoriin. Asiakaspalvelija vain toitotti samaa, että paketti toimitetaan huomenna ja jos en ole kotona, niin voin soittaa heille huomenna uudelleen. Sanoin aspalle suoraan, että ups:n kanssa ei ole muuta kuin harmia ja ongelmia. Joka ikinen kerta, kun paketti on tulkut heidän kautta nii samanlaista sähläystä. Milloin se paketti on autossa, milloin missäkin...

Suosittelen muitakin kettuuntuneita tekemään valotuksen toimitustavoista suoraan lähettäjälle. Täsaä tapauksessa jätin Western Digital webshopille toimeev, että jatkossa saisi valita lähetystavaksi postin, koska Suomen ups on todella huono kuljetusfirma.

Miksi se paketti pitää tunkea sinne kuriirille, kun asiakas vielä ilmoittaa, että turha yrittää toimittaa, koska ketään ei ole kotona. ja sen lisäksi vielä käskevät soittamaan toimitusyrityksen jälkeen uudelleen heille, ja kas kummaa, silloin sopiminen onnistuukin. Täysi paska firma.

8

801

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eienääkoskaan

      Täysin samaa mieltä. Kannettavaa tietokonetta haettiin KAKSI VIIKKOA huoltoon. Aina eri vastus kun kysyi milloin haetaan. Textareita tuli sama viesti useana päivänä, että huomenna nouto...Ihme sekoilua koko pulju.
      Aivan kuin asiakkaan pitäisi kytätä kotona/työpaikalla, milloin suvaitaan toimittaa kuljetus. Jos et ole juuri silloin paikalla, kun heille sopii, menee todella vaikeaksi. Eivät osaa/halua käyttää tekstiviestipalvelua, kuten muilla toimijoilla tänä päivänä!!!

    • eiUPSlähetyksiä

      1. netissä "paketti yritetty toimittaa" (olin kotona odottamassa nimenomaan ko. pakettia koko toimitusajan) -> Soitto ups:lle, että status muuttunut, eikä kukaan käynyt oven takana. Lupasivat toimittaa seuraavana päivänä lyhyemmällä ajalla (kahden tunnin sisään), jottei uudelleen tartte odottaa toimitusta.

      2. Seuraavana päivänä kuljettaja käynyt tuntia aikaisemmin oven takana (yritetty toimittaa). Kotiin tullessa puoli tuntia etuajassa sovittua aikaa -> soitto ups:lle, että "mitä vtua!?" Asiakaspalvelija soittaa kuljettajalle, voisiko kuljettaja toimittaa uudelleen. Ei onnistu, koska kuljettajalla kiire... Sanoin heille, että ihan sama, miten aikovat sen seuraavana päivänä toimittaa, mutta huolehtivat, että olen paikalla ja vaihtavat kuljettajaa, jos eivät pysy sovitussa.

      3. Kolmantena päivänä kuljettaja soittaa, että milloin olen kotona.

      Ihme pelleilyä! Ja kun tämä on joka kerta sama juttu ko. firman kanssa!

    • b2bmallieisovi

      UPSille on tärkeää, että 1. toimitusyritys tapahtuu sinä päivänä kun on luvattu lähettäjälle. Sen jälkeen UPSille on samantekevää mitä paketille käy. Tämän takia yrittävät väkisin toimittaa paketin perille vaikka ilmottaisi olevansa poissa.

    • vilene

      Hei,
      Hyvät ihmiset.
      Miksi asiakkan on tuhlattava hermojan ja aikaa.
      Jos yksittäinen henkilö ei löydä oikeutta tätä UPS: in
      huonoa palvelua vastaan, löytyisiko parempi keino
      laittaa kyseinin lafka oikoon.
      Voihan boikotoita, tehdä lista UPS:in väärästä toiminnasta jonka allekirjoittavat
      kaikki kärsineet ja lähettää UPS:ille avoina kirjeenä, ilmoittaa median avulla
      mitä tuo firma oikeestaan on.
      Viisaammat varmaan osavat järjestää nämä asiat kunnolla.

      Oli pakko liittyä tähän keskusteluun koska samaa, mitä tuolla aiemmissa kommenteissa luki, sattui jo pari kertaa minun tapauksessa viime vuona ja tänän oli
      hermo mennyt.
      Odotin iltapuolella lähetystä joka olisi ollut perillä noin klo. 17 - 22.
      (Muuten, se oli tilattu 03.06.2015)
      Klo. 16.15 oven postiluukku kolahti, sieltä löytyikin UPS lappunen jossa luki
      tuo sama kellon aika ja rasti "yritetty toimittaa".
      Äkkiä kengät jalkaan ja rapusta ulos, ei auttanut.
      Upsin pakettiauto vilautti jo perävaloja.
      Palatessani asuntoni soitin ovikelloa, yllätys, se ei toiminut.
      Mutta miksi kuskilla ei riittänyt älyä vaikka koputtaa oviluukkua?
      Toisaalta, jos soitto firman mielestä on liian kallis nin huokeampi tekstiviesti
      sekin auttaisi asiassa enemmän kun moninkertainen käynti ja polttoaneen
      kulut plus kuskin palkka.
      Muistan vielä aikoja jolloin ennen toimitusta tuli soitto tai textari, eli ajsta
      sovittin etukäten, eipä ollut mitään ongelmia. Molemmat puolet kiitteli toisian ja oli tyytyväisiä.
      Asiakaspalvelusta vastattiin, jos ovikello on rikki on se minun vika. No onhan se!
      Mutta mistä tidän että se juuri nyt on rikki koska aamulla toimi kun naapuri käväisi
      ovella. Ja vastaus oli kielteinen kysymykseen soitosta tai tekstiviestin lähetyksestä,
      ei kuulu firman toimintaan. Kysymykseen miksi kuljettaja ei koputtanut, vastaus tuli
      että koputtaminen ei myöskään kuulu toimittajan tehtävin, sitä paitsi se on jopa rauhan rikkomista.
      No, varmasti, ei enää maalaisjärki toimi täällä pääkaupunki seudulla.

    • EtSillee

      Kerran meni paketin toimitus yli sovitusta kellonajasta.

    • Anonyymi

      Vitun paska ups.
      Ilmoitin asiakaspalveluun Puh numeroni ja ovicoodin.
      En muuta. Nyt on siirretty lähetys minulle seuraavalle päivälle minun pyynnöstäni mitä en ole tehnyt.
      Huomenna minulla ois omia menoja ja mitään kellonaikaa ei edes ole, ei minkään näköistä.
      Soitin jo eilen ja kysyin asiasta ja asiakaspalvelusta sanottiin että tulee sovitusta eikä siirry seuraavalle päivälle ja taas sain mailin että siirtyy.
      Taas joutuu sinne soittaa.
      DHL tai joku muu mulle vastedes ei ups (urpojen persläpien siirtelyjä)

      • Anonyymi

        Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta, niin ups toimittaa paketin lähimpään palvelupisteeseen josta sen voi noutaa. Tuosta tulee ilmoitus s-postiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta, niin ups toimittaa paketin lähimpään palvelupisteeseen josta sen voi noutaa. Tuosta tulee ilmoitus s-postiin.

        Jaa itsellä pakettia ei jätetty lähimpään palvelupisteeseen vaan se lähti suoraan takaisin Irlantiin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

      Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      172
      6293
    2. Ootko rakastunut?

      Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1744
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

      Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1528
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

      Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1280
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

      Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      962
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

      Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      32
      879
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

      En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      97
      856
    8. Reeniähororeeniä

      Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      809
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

      Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      231
      775
    10. Kävit nainen näemmä mun

      Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      759
    Aihe