ups:n toiminta

surkeaUPS

Tein tänään valituksen isolle tavarantoimittajalle UPS:stä, koska heidän palvelunsa on todella ala-arvoista. Soitin aspaan jo etukäteen, koska en ole kotona kun pakettia yritetään toimittaa (huomenna), että eivät laita lähetykseen vaan tulen suosiolla noutamaan sen toimipaikasta, jonne tosin joudun autolla ajamaan, koska eivät jätä paketteja postikonttoriin. Asiakaspalvelija vain toitotti samaa, että paketti toimitetaan huomenna ja jos en ole kotona, niin voin soittaa heille huomenna uudelleen. Sanoin aspalle suoraan, että ups:n kanssa ei ole muuta kuin harmia ja ongelmia. Joka ikinen kerta, kun paketti on tulkut heidän kautta nii samanlaista sähläystä. Milloin se paketti on autossa, milloin missäkin...

Suosittelen muitakin kettuuntuneita tekemään valotuksen toimitustavoista suoraan lähettäjälle. Täsaä tapauksessa jätin Western Digital webshopille toimeev, että jatkossa saisi valita lähetystavaksi postin, koska Suomen ups on todella huono kuljetusfirma.

Miksi se paketti pitää tunkea sinne kuriirille, kun asiakas vielä ilmoittaa, että turha yrittää toimittaa, koska ketään ei ole kotona. ja sen lisäksi vielä käskevät soittamaan toimitusyrityksen jälkeen uudelleen heille, ja kas kummaa, silloin sopiminen onnistuukin. Täysi paska firma.

5

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eienääkoskaan

      Täysin samaa mieltä. Kannettavaa tietokonetta haettiin KAKSI VIIKKOA huoltoon. Aina eri vastus kun kysyi milloin haetaan. Textareita tuli sama viesti useana päivänä, että huomenna nouto...Ihme sekoilua koko pulju.
      Aivan kuin asiakkaan pitäisi kytätä kotona/työpaikalla, milloin suvaitaan toimittaa kuljetus. Jos et ole juuri silloin paikalla, kun heille sopii, menee todella vaikeaksi. Eivät osaa/halua käyttää tekstiviestipalvelua, kuten muilla toimijoilla tänä päivänä!!!

    • eiUPSlähetyksiä

      1. netissä "paketti yritetty toimittaa" (olin kotona odottamassa nimenomaan ko. pakettia koko toimitusajan) -> Soitto ups:lle, että status muuttunut, eikä kukaan käynyt oven takana. Lupasivat toimittaa seuraavana päivänä lyhyemmällä ajalla (kahden tunnin sisään), jottei uudelleen tartte odottaa toimitusta.

      2. Seuraavana päivänä kuljettaja käynyt tuntia aikaisemmin oven takana (yritetty toimittaa). Kotiin tullessa puoli tuntia etuajassa sovittua aikaa -> soitto ups:lle, että "mitä vtua!?" Asiakaspalvelija soittaa kuljettajalle, voisiko kuljettaja toimittaa uudelleen. Ei onnistu, koska kuljettajalla kiire... Sanoin heille, että ihan sama, miten aikovat sen seuraavana päivänä toimittaa, mutta huolehtivat, että olen paikalla ja vaihtavat kuljettajaa, jos eivät pysy sovitussa.

      3. Kolmantena päivänä kuljettaja soittaa, että milloin olen kotona.

      Ihme pelleilyä! Ja kun tämä on joka kerta sama juttu ko. firman kanssa!

    • b2bmallieisovi

      UPSille on tärkeää, että 1. toimitusyritys tapahtuu sinä päivänä kun on luvattu lähettäjälle. Sen jälkeen UPSille on samantekevää mitä paketille käy. Tämän takia yrittävät väkisin toimittaa paketin perille vaikka ilmottaisi olevansa poissa.

    • vilene

      Hei,
      Hyvät ihmiset.
      Miksi asiakkan on tuhlattava hermojan ja aikaa.
      Jos yksittäinen henkilö ei löydä oikeutta tätä UPS: in
      huonoa palvelua vastaan, löytyisiko parempi keino
      laittaa kyseinin lafka oikoon.
      Voihan boikotoita, tehdä lista UPS:in väärästä toiminnasta jonka allekirjoittavat
      kaikki kärsineet ja lähettää UPS:ille avoina kirjeenä, ilmoittaa median avulla
      mitä tuo firma oikeestaan on.
      Viisaammat varmaan osavat järjestää nämä asiat kunnolla.

      Oli pakko liittyä tähän keskusteluun koska samaa, mitä tuolla aiemmissa kommenteissa luki, sattui jo pari kertaa minun tapauksessa viime vuona ja tänän oli
      hermo mennyt.
      Odotin iltapuolella lähetystä joka olisi ollut perillä noin klo. 17 - 22.
      (Muuten, se oli tilattu 03.06.2015)
      Klo. 16.15 oven postiluukku kolahti, sieltä löytyikin UPS lappunen jossa luki
      tuo sama kellon aika ja rasti "yritetty toimittaa".
      Äkkiä kengät jalkaan ja rapusta ulos, ei auttanut.
      Upsin pakettiauto vilautti jo perävaloja.
      Palatessani asuntoni soitin ovikelloa, yllätys, se ei toiminut.
      Mutta miksi kuskilla ei riittänyt älyä vaikka koputtaa oviluukkua?
      Toisaalta, jos soitto firman mielestä on liian kallis nin huokeampi tekstiviesti
      sekin auttaisi asiassa enemmän kun moninkertainen käynti ja polttoaneen
      kulut plus kuskin palkka.
      Muistan vielä aikoja jolloin ennen toimitusta tuli soitto tai textari, eli ajsta
      sovittin etukäten, eipä ollut mitään ongelmia. Molemmat puolet kiitteli toisian ja oli tyytyväisiä.
      Asiakaspalvelusta vastattiin, jos ovikello on rikki on se minun vika. No onhan se!
      Mutta mistä tidän että se juuri nyt on rikki koska aamulla toimi kun naapuri käväisi
      ovella. Ja vastaus oli kielteinen kysymykseen soitosta tai tekstiviestin lähetyksestä,
      ei kuulu firman toimintaan. Kysymykseen miksi kuljettaja ei koputtanut, vastaus tuli
      että koputtaminen ei myöskään kuulu toimittajan tehtävin, sitä paitsi se on jopa rauhan rikkomista.
      No, varmasti, ei enää maalaisjärki toimi täällä pääkaupunki seudulla.

    • EtSillee

      Kerran meni paketin toimitus yli sovitusta kellonajasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      121
      9509
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      49
      2794
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      159
      2557
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1613
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      10
      1407
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe