Missä nykyään kun Tinatuoppi on poissa?
Siis halvin
Kalja?
Lonkero?
Hinnat
Keravan paras baari
8
1767
Vastaukset
- korsoon
Ei Keravalla ole koskaan ollut, eikä tulekaan, tasokasta olutbaaria.
Pyöräile Korsoon! Sieltä sitä tarjontaa löytyy ja mukavaa juttuseuraa sulle.- satunnainen71
onkos Panama Jack hyvä paikka?
- 92929292
satunnainen71 kirjoitti:
onkos Panama Jack hyvä paikka?
Alakerta ihan ok, monet tiniksen vanhat asiakkaat siirtyneet sinne.
- koirankakkakasa666
Ahjon Paja, tai jossei oo taas vaihtanut nimeään, (=entinen Oloneuvos, AhjonTähti, Ahjon Alasin yms..)
se on kova menomesta ja sieltä voi helpohkosti kaapata mukaansa jonkun Ahjon räkäpersPrinsessan tai -prinssin. löytyy nuorta ja vanhaa. - Repa221
Aurinkomäki on ainakin halvin.
Vaatii tosin omat juomat mukaan. - K.Aljaveikko
En ota kantaa halpis kaljapaikkaan, mutta Aleksintorin kohtaloa jaksan ihmetellä.
Käsittääkseni ne (=?) teki päätöksen, että se kuitenkin entrataan ja mun mielestä aikataulu oli vielä 2016. Mitään remonttiin viittaavaa siellä ei ole tapahtunut.
Hyvin ois voinu Tinis ja Fontana palvella asiakkaitaan, mutta ei.
Jossain istuu tyhmä virkamies-, tai liikemiesryhmä ja pähkii talon tuottamattomuutta omasta syystään.
Sitä saa, mitä tilaa.- kesälläpuretaan
Et kauheasti sitten lue paikallisuutisia?
- K.Aljaveikko
Enpä lue, kun ei ole mistä lukea ja toisaalta ihan sama.
Olen syrjäytynyt, enkä piittaa maailman asioista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341038- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774