Eurooppaan asti valitettu Marttilan epäillystä ministerikytköksestä korkeimpaan hallinto-oikeuteen
Tarvasjoen sähkölinja Ihmisoikeustuomioistuimeen
15
94
Vastaukset
- juttuaoli
Turun Tienoo torstai 23.4.2015
- nostan
- onkin
Lietoa
- onnnn
2015
- naapurimme
Marttila
- liittyi
Tarvasjoki
- 2015v
Lieto
- onkin
Niin
- koskeekin
Lietoa
- sijaitsee
Tarvasjoella
- Kumma_valitus
Mitä tekemistä kymmenien hehtaarien maatilan reunalle vedettävällä sähköjohdolla on ihmisoikeuksien kanssa?
En yhtään ihmettele ettei lakitoimistot ottaneet valitusta tehtäväkseen, kuten lehdissä luki. - lehdenlukija
Sitäpaitsi kyse olikin 30 vuoden takaisesta kaavoituksesta sähkölinjan varalle, ei niinkään mistään suunnitelmasta. Eli ministerikytkös on perusteeton väite monessakin mielessä. Näin ymmärsin jotenkin, siitä oikaisu on kirjoitettu jo.
- Lexlexia
Sähkölinjojen rakentamisessa juridisena perusteena on yleinen etu. Sähköntoimituksen turvaaminen esim. 500.000 asukkaalle on oikeuskäytännössä painavampi peruste kuin yksittäisten viljelijöiden peltomaan koskemattomuus.
- onkin
Niin
- faktasinänsä
Marttilasta kotoisin oleva ministeri Sirkka-Liisa Anttila tuomittiin 1965 väärästä valasta veljensä oikeudenkäynnissä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984