Ahne kokoomuspaska Anneli Taina tuplaeläkkeineen

Tiedoksenne_tämäkin

21

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fkkshf

Suomeen saatava eläkekatto jollainen on jo useimmissa Euroopan maissa ja yleisimmin 4000 euroa.

• sshkgihzodix

Juuri tuollaisten yli-ihmisten takia eläkekattoa ei ole Suomeen saatu.

• gksjhgf
        sshkgihzodix kirjoitti:

Juuri tuollaisten yli-ihmisten takia eläkekattoa ei ole Suomeen saatu.

Kokoomus on vastustanut eläkekattoa. PS kannattaa sitä ja on esittänyt asiaa eduskunnassakin.

• suolarahat

duunari pääsee eläkkeissä juuri köyhyys rajan ylä puolelle.

• Tyypillinen_Kokkare

joka kokee tulleensa järjestelmän uhriksi kun syytetään asiasta joka ei edes ole mitenkään kummallinen. " Kun hain työeläkettä, minulle sanottiin, että kansanedustajan eläke ja työeläke sovitetaan yhteen, ja että niitä molempia haetaan, Taina sanoo.

Tainan mukaan kansanedustajan sopeutumiseläkkeessä on hänen kohdallaan kyse 15 vuotta sitten ansaitusta eläkkeestä, ei mistään sen kummallisemmasta.

- Se ei ole mielestäni koskaan oikeaa kritiikkiä, että syyllistetään ihmisiä siitä, että he saavat lakisääteistä etuutta, Taina sanoo." Nostetaan asia esille kunhan on seuraavat vaalit jossain vaiheessa.

• hyväksyn

Ei kokkarit ole ainoita, jotka vetävät kansanedustajien sopeutumiseläkettä. Siellä on kaikista puolueista, myös vasureita...vai onko Suomessa vain Kokoomuspuolue. En ole kuullut että yksikään olisi vapaaehtoisesti luopunut sopeutumiseläkkeestä.
        Olen kuitenkin sitä mieltä, että tuo on todella väärin ja poistaa pitäisi kokonaan.

• ainakinyksi

Kimmo Sasi ilmoitti, että hän ei ano sopeutumisrahaa tai -eläkettä.

• IsotEdelläPienetPerässä

vetää edut mistä saa...

Afrikkaakin imutetaan, viedään kulta,timantit, ruoka, kaikki mitä irti saadaan, kaloja myöden, loput sitten lähetetään EU.lle (ihmiset vailla kotia) ... eli ihan samaa tehdään pisinpoikin maailmalla...
      että eipä yllätä...

• dbjksdzgb

Minä. minä, minä,...ja vielä minä.

• liksan

onko arki elämä liika kallista jos pitää erikseen sopeutaa rahalla.

• fjhgsd

Kun mikään ei riitä.

• Ahneiden_asialla

Tietenkin puolue on kokoomus...

• niinväärin
    • kateus_haisee

jahas, kateelliset luuserit täällä saa ruikuttaa.

Ja kaikki tekisivät ihan samoin, jos olisi samassa tilanteessa,
      joten lopettakaa tuollainen kaksinaismoralismi

• stopseisnyt

kyse ei ole kateudesta vaan oikeudenmukaisuudesta, laki ei ole kaikille sama. TÖRKEÄÄ.

• TollolleTiedoksi

Kateellisen, katkeran, epäonnistujan marinaa? Hoitele omia asioitasi paremmin, IDIOOTTI!!

• lait_uusiksi_heti

Kyllä juuri tätä minäkin mietin ja tein aloituksen jota ei voi vaan ohittaa sanoilla " voi vittu" tms.!
      Reagoikaa ja tehkää kysymyksiä omalle uudelle edustajallenne onko hän vielä samoilla linjoilla ennen omaa nimitystään ja palkkapoliittisia etuottoja!?

• Tainan_lehmä_ok_nimi

Jos tuo ämmä Taina olisi edes älykäs ja saanut jotain merkittävää aikaan tässä maassa olisi asia aivan toinen, ja saattaisi ansaita palkkionsa yms. Mutta tämä on tyhmä mitään mistään tietämätön ja akan pelastus on ollut yhtä tyhmät äänestäjät alkujaan jotka tämän vilpilliselle matkalle auttoivat!
      Toivottavasti kuolema yms. korjaa naudan pian ja nautinto jää lyhytaikaiseksi kansan kassasta!

• kokoomuspaskoja_molemmat

Nämäkin muistetaan

Oululainen Osuuskauppa Arina tuki vuoden 1999 eduskuntavaaleissa yhdeksää kansanedustajaehdokasta. Suvi Lindénin osuus oli yli 27 000 markkaa, yli 4 000 euroa.

Lindén istui Arinan hallintoneuvostossa ja eduskuntakaudella 1995-1999 myös ympäristövaliokunnassa.

Vuonna 2002 kulttuuriministeri Lindén hyväksyi 170 000 euron valtiontuen Sankivaaran golfkentän laajennustöihin.

Lindénillä itsellään oli saman golfkentän osake.

Lindén ilmoitti erostaan eduskunnan kyselytunnilla 30. toukokuuta 2002. Oikeuskansleri Paavo Nikula antoi Lindénille huomautuksen.

Oululainen poliitikko J.Y. kehuskeli olleen "Untet der Linden" eikä silloin oltu Berliinissä.

• Yyppäkö_naippa

Oululainen poliitikko J.Y. kehuskeli olleen "Unter der Linden" eikä silloin oltu Berliinissä.

• Rahalla_edes

Kuka hoitaa tuon mummon jotta ja kansa säästää!?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3278
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      34
      2625
    3. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2248
    4. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      73
      2229
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2171
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      110
      2143
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      19
      1917
    8. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1894
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      19
      1783
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      86
      1622
    Aihe