Hei! Haluaisin tietokoneeseeni vanhan Excelin. Aiemmassa tietokoneessa on ollut ilmaisversio. Mutta nyt en löydä mistään sitä ilmaista versiota. En tarkoita kokeiluversiota uudesta Excelistä!
Mistä voi ladata vanha Excel ILMAISEKSI
3
1881
Vastaukset
Ei mistään, Excel on kaupallinen ohjelma. Online-versiota voi käyttää ilmaiseksi. Samoin voit ladata ilmaiseksi Libreofficen.
- tietämätön
2 vuotta sitten olen ladannut toiseen tietokoneeseeni excelin, wordin ym.. oisko ollu 2005 tai 2007 ja nyt sitä ei saa muka mistään??
tietämätön kirjoitti:
2 vuotta sitten olen ladannut toiseen tietokoneeseeni excelin, wordin ym.. oisko ollu 2005 tai 2007 ja nyt sitä ei saa muka mistään??
En tiedä minkä piraattiversion olet ladannut. Excel on kaupallinen ohjelma. Jos haluat ostaa sen ei-kaupalliseen käyttöön, se maksaa 79 euroa.
http://www.microsoftstore.com/store/mseea/fi_FI/pdp/Excel-2013-Ei-Kaupallinen/productID.263157700
Excel on myös osa Microsoft Office paketteja. Jos tarvitsee myös Wordin, kannatta ostaa Office. Ilmnaiseksi voi ladata esimerkiksi Libreofficen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092433
- 412372
- 1232266
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241888- 411846