Moikka! Mä olisin menossa Jokihaavistoon leirille. Onko se hyvä paikka? Onko siellä minkä ikäisiä leiriläisiä? Ei kai mua syrjitä vaikka olisin erilainen (tai siis oon aika lyhyt:D). Ja muutenkin jos tiedätte, niin kertokaa ihmeessä kaikkee! :)
Jokihaavistoon leirille
8
94
Vastaukset
- Milluliini
Iteki oon menossa sinne leirille 1 mun kamun kaa. Ollaan 10 vuotiaita.
- velbu
Ai kiva, samoin. :D
- eerikall
Ite olin siellä viime kesänä enkä tykännyt yhtään. Opettajia kaksi toinen liian tiukka toinen liian kiltti, hevoset ja ponit todella säikkyjä ja vaikeita ratsastaa. Nukkuma tila oli huono ja sänky todella kova. Leirillä ei ollut mitään muuta ohjelmaa kuin yhtenä iltana teoria.
- entykkää
Itsekkään en tykännyt. Kaikkea oltiin luvattu leirill, mutta mitään ei toteutunut. Leirille luvattiin kaikkina päivinä 2h ratsastusta, mentiin jokapäivä 1h
- Velbu
Ootteko varmoi? Koska ehkä vaan ootte kateellisia ja siksi haukutte (yms). Tallikaverit on sanonut, ettei se nyt noin huono paikka. Ja he ainakin tykkäsivät ja se oli kai ihan peruspaikka. Enkä siis tietenkään ole uskomatta, saatatte olla oikeassakin. Ja jos kysytte, että miksi kyselen täällä jos voin kysellä tallikavereilta, niin haluan tietää monen ihmisen mielipiteitä. En vain parin!
- eerikall
Mistä oltaisiin kateellisia ?:D Oli vain meidän mielipide leiristä voi olla että muut tykkää
- Velbu
En tiiä se oli vaan ehdotus...
- Velbu
Nyt kun olen ollut tuolla leirillä, valittajat olette väärässä! Jokaisena päivänä paitsi maanantaina oli teoriaa, jokaisena päivänä ratsastettiin kaksi tuntia. Kaikki mitä oltiin luvattu toteutettiin..! Joten....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1155253Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744371669- 1991183
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111153Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201119Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861040Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64846