Jokihaavistoon leirille

Velbu

Moikka! Mä olisin menossa Jokihaavistoon leirille. Onko se hyvä paikka? Onko siellä minkä ikäisiä leiriläisiä? Ei kai mua syrjitä vaikka olisin erilainen (tai siis oon aika lyhyt:D). Ja muutenkin jos tiedätte, niin kertokaa ihmeessä kaikkee! :)

8

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Milluliini

      Iteki oon menossa sinne leirille 1 mun kamun kaa. Ollaan 10 vuotiaita.

      • velbu

        Ai kiva, samoin. :D


    • eerikall

      Ite olin siellä viime kesänä enkä tykännyt yhtään. Opettajia kaksi toinen liian tiukka toinen liian kiltti, hevoset ja ponit todella säikkyjä ja vaikeita ratsastaa. Nukkuma tila oli huono ja sänky todella kova. Leirillä ei ollut mitään muuta ohjelmaa kuin yhtenä iltana teoria.

      • entykkää

        Itsekkään en tykännyt. Kaikkea oltiin luvattu leirill, mutta mitään ei toteutunut. Leirille luvattiin kaikkina päivinä 2h ratsastusta, mentiin jokapäivä 1h


      • Velbu

        Ootteko varmoi? Koska ehkä vaan ootte kateellisia ja siksi haukutte (yms). Tallikaverit on sanonut, ettei se nyt noin huono paikka. Ja he ainakin tykkäsivät ja se oli kai ihan peruspaikka. Enkä siis tietenkään ole uskomatta, saatatte olla oikeassakin. Ja jos kysytte, että miksi kyselen täällä jos voin kysellä tallikavereilta, niin haluan tietää monen ihmisen mielipiteitä. En vain parin!


      • eerikall

        Mistä oltaisiin kateellisia ?:D Oli vain meidän mielipide leiristä voi olla että muut tykkää


      • Velbu

        En tiiä se oli vaan ehdotus...


      • Velbu

        Nyt kun olen ollut tuolla leirillä, valittajat olette väärässä! Jokaisena päivänä paitsi maanantaina oli teoriaa, jokaisena päivänä ratsastettiin kaksi tuntia. Kaikki mitä oltiin luvattu toteutettiin..! Joten....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1395
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      152
      1111
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      947
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      837
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      76
      793
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      291
      730
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      723
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe