Lin sukulainen ..onko Li hänen kakaransa vai miten ???????????
Onko Vasemmisto-psykiatri Claes Andersson
10
295
Vastaukset
- U8900
Claes on siinä 78-vuotias, joten voisi Li olla lapsenlapsi tai vastaava...
- LinIsä
Tässä on Lin isä, samalainen huoliteltu ulkoinen olemus kuin tyttärellänsa. Sellainen tytär kuin isänsä. HEH HEH
http://www.iltalehti.fi/eduskuntavaalit-2015/2015041919547810_eb.shtml
Ja isälle pirtelö maistuu.- Taiteillaan
Taiteilijathan ovat yleensä vasemmistolaisia, suurimmaksi osaksi apurahavirkamiestaiteilijoita jotka purevat heitä ruokkivaa kättä. Lin isästä en tiedä, joten häntä én sano sellaiseksi enkä jaksa alkaa tutkimaan hänen taiteilijuuttaan.Jos joku tietää voi valaista hänen taustojaan taitelijana.
- Anonyymi
Samanlainen hevosnaama kuin tyttärensä.
Ja molemmille maistuu häppä...
- spesiel
Yle:
'Jan-Erik Andersson suunnittelee talon yhteistyössä pitkäaikaisen työparinsa arkkitehti Erkki Pitkärannan kanssa. Talo perustuu mielikuvituksellisiin elementteihin sekä Jan-Erikin kirjoittamiin tarinoihin. Lehden muotoisen talon ylimmän kerroksen muodostavat kissankellon muotoinen talvipuutarha ja brasilialaisen lautan inspiroima tietokonestudio. Talon ikkunat ovat pisaran, lehden ja sydämen muotoisia.
Jan-Erik perheineen asettuu asumaan arkkitehtoniseen taideteokseen, joka on koekenttä taiteen yhdistämiseksi arkkitehtuuriin sen olennaiseksi osaksi.
Life on a Leaf -talo esitellään arvovaltaisen professorin George H. Marcusin teoksessa Total Design: Architecture and Interiors of Iconic Modern Houses rinnakkain Eliel Saarisen, Alvar Aallon, Ludwig Mies van der Rohen, Daniel Libeskindin ja Charles Rennie Mackintoshin ja muiden arkkitehtuurin tähtien kanssa.'
Ei siis mikään turha taiteilija.
Tyttökin on erityinen, jos olisin nuori ja naimaton, lähtisin heti kosiomatkalle. Fiksu tyttö viimeisen päälle, raikkaita ja viisaita ajatuksia tytöllä on.- TalojaEliitille
Noita Jan-Erikin suunnittelemia talojahan voitaisiin rakennelle kaikille suomalaisille, ei vaan taitaisi maailmankaikkeuden kaikki rahat riittää siihen.
- enusko
Claes Andersson on ainut vasuri , jota olen ihaillut, suuri humanisti. Li on pelkkä päälle huutava kommariämmä, jutuissa ei ole päätä eikä häntää.
- oikea_työläinen
Mä luulin, että Lin isä on tehdastyöläinen.
PS. Tää kommentti on vitsi. Eihän kommunistit tule koskaan työläiskodeista.- Anonyymi
Claes Andersson oli symppis äijä jonka näin päivä ennen kuolemaansa. Hänen ansiostaan tuli myös oodi
- Anonyymi
MÄ IHAILEN CLAES ANDERSSONIA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051896Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841669Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641544Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841183
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561142- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023