Mulle kerrottiin että kotivakuutus korvaisi ulkomailla vuokra-autolla ajetussa
vahingossa toiselle osapuolelle aiheutuneet vahingot ???
Onkohan noi, tietääkö joku ?
Ulkomailla vuokra-autolla ajelu ja vakuutukset ??
3
139
Vastaukset
- Höpönhöpöä
Ainakin kaikissa EU-maissa ja aika kattavasti muuallakin maailmassa ajoneuvoilla - ml. vuokra-autot - on oltava pakollinen liikennevakuutus. Ja siitä ne vastapuolen vahingot korvataan. Eipä ole niin höveliä vakuutusyhtiötä, että sitoutuisi korvaamaan jossain epämääräisessä Vinku-Intiassa sattuneen epämääräisen liikennevahingon joillekin epämääräisille vinkuintialaisille meikäläisen peruskotivakuutuksen perusteella. Ihan turha toivo.
- 11-18
Älä ole tosikko ja vastaa tuolla tavalla. (Vastasit siis täysin oikein ja paikkansapitävästi.) Aloitushan oli pelkkä läppä. Ei noin urpoa henkilöä voi olla edes olemassa. Tyypillinen provoaloitus.
- Höpönhöpöä
Joo, oikeassa ilmeisesti olet. Menin halpaan. Huooh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 60699
- 33692
- 47670