J-mies teen kaikkeni

Nainensunn

Että sun ei tartte nähdä mua. Vaihdan maisemia heti kun se vaan onnistuu että meidän ei tarvitse enää nähdä siellä. Ymmärrän toki että tilanne on vaikea myös sinulle mutta näin on ehkä parempi.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liijhggghhggh

      trollii!!!

    • uskallappas

      Että nytkö teet tuollaisen päätöksen!
      Kun kukaan muu kuin sinä ei enää kelpaa, ei kukaan!
      Jos nyt noin toimit, on se niin väärin kuin vain voi olla - väärin sua itseäsi kohtaan ja väärin mua kohtaan.
      Ja varmaan Haagin ihmisoikeustuomioistuinkin pistäis sulle sanktiot niskaan.

      • huuhaatavaan

        Tosissaankos luet J ketjuja? Trollausta trollin perään. Vakavamielisyys kaukana J ketjujen tarkoitusperistä.


    • etkylläkatoamihinkään

      Ei sun tarvi piiloon mennä. Mä oon nyt poissa kuvioista, koska mulla on niin paha olla. Haluun sulle vaan kaikkea hyvää ja et sun ois hyvä olla.

      Mä rakastan sua, sä tiedät sen.

      • khfccckkk

        Menehän hoitoon ja lopeta.


      • Ainoo-
        khfccckkk kirjoitti:

        Menehän hoitoon ja lopeta.

        joka sitä hoitoa tarttee on palstapelle sairaine juttuineen,,


      • laitoskamaa
        Ainoo- kirjoitti:

        joka sitä hoitoa tarttee on palstapelle sairaine juttuineen,,

        Ap...on jotain niin sekaista. Ei kukaan täysjärkinen näitä J asioita tänne suolla.
        Saman naisen päästä kaikki Jiihin liittyvät kirjoitukset. Mitä voitat näillä?


      • tiedän_sen

        Harhaisuutta liikkeellä!
        Ei kyllä ole kaikki yhden ja saman naisen kirjoittamia.


      • Puhukaakeskenänne

        Tottahan tuo on, että rakastuminen voi viedä ihmisen sinne hulluuden partaallekin asti. Toinen ryhmä ovat sellaiset äärettömän mustasukkaiset ihmiset, jotka tarvitsevat myös apua. Tämä palsta on vain sitä keskustelua varten, jolla etsitään keinoja ikävän voittamiseen. Kaikista hienointahan se olisi, että pystyisi sen oman kumppanin kanssa keskustelemaan avoimesti asioista ja ratkaisemaan ongelmat, joista se ikävä syntyy. Mutta yritetty on ja entistä enemmän vain vetäytyy pois. Itse olen vain kysymysmerkkinä ja elän omien päätelmien varassa sekä teen johtopäätöksiä suhteestamme, ja ne voivat ikävä kyllä olla vääriäkin, kun seurustelukumppani ei ole sitä omaa näkökulmaansa ja ymmärrystään tilanteestamme kertonut.


      • 23AsaE23
        Puhukaakeskenänne kirjoitti:

        Tottahan tuo on, että rakastuminen voi viedä ihmisen sinne hulluuden partaallekin asti. Toinen ryhmä ovat sellaiset äärettömän mustasukkaiset ihmiset, jotka tarvitsevat myös apua. Tämä palsta on vain sitä keskustelua varten, jolla etsitään keinoja ikävän voittamiseen. Kaikista hienointahan se olisi, että pystyisi sen oman kumppanin kanssa keskustelemaan avoimesti asioista ja ratkaisemaan ongelmat, joista se ikävä syntyy. Mutta yritetty on ja entistä enemmän vain vetäytyy pois. Itse olen vain kysymysmerkkinä ja elän omien päätelmien varassa sekä teen johtopäätöksiä suhteestamme, ja ne voivat ikävä kyllä olla vääriäkin, kun seurustelukumppani ei ole sitä omaa näkökulmaansa ja ymmärrystään tilanteestamme kertonut.

        Mitenkäs tämä liittyy pääotsikkoon? Mielivaltaista J kirjaimen käyttämistä,huomattavissa. Mitä yrität kertoa? Ristiriitaista edelleenkin!


      • Puhukaakeskenänne

        Yritän kertoa, että mitä varten tämä palsta on, ei siis sitä varten, että täällä jotakuta tiettyä kirjainta tai henkilöä kaipaillaan tai mustasukkaisena kytätään, vaan, että täällä keskustellaan ylipäätään ikävästä ja ikävän voittamisesta ja yritetään saada näkökulmaa siihen, että mitä pitäisi tehdä. Tämä palsta on vain kärsinyt inflaation, kun se on muuttunut tällaiseksi arvausleikiksi ja kirjainjonoiksi päivästä toiseen. Mitä täällä joskus ennen vuosia sitten kävi, niin asiallistakin keskustelua löytyi.


      • xzdsaertyu
        Puhukaakeskenänne kirjoitti:

        Yritän kertoa, että mitä varten tämä palsta on, ei siis sitä varten, että täällä jotakuta tiettyä kirjainta tai henkilöä kaipaillaan tai mustasukkaisena kytätään, vaan, että täällä keskustellaan ylipäätään ikävästä ja ikävän voittamisesta ja yritetään saada näkökulmaa siihen, että mitä pitäisi tehdä. Tämä palsta on vain kärsinyt inflaation, kun se on muuttunut tällaiseksi arvausleikiksi ja kirjainjonoiksi päivästä toiseen. Mitä täällä joskus ennen vuosia sitten kävi, niin asiallistakin keskustelua löytyi.

        Huomaatko,miten tietyt otsikot innoittaa mehiläis parven hunajan ympärille?
        J kirjainta tuodaan esiin monin eri otsikoin,se on huomattavissa.
        Jokin vinha perä näissä on ja eittämättä en väitä,että jokainen J kirjain koskisi vain yhtä miestä,mutta silti ihmettelen tätä vyöryä. Mitä tällä haetaan,mikä tämän ideologia on?
        Tämä pääotsikko on vähintäänkin utopistinen kuten useat J ketjut.
        Huomaatko miten nämä vastaukset tähänkin ketjuun ei koske itse pääotsikkoa vain muuttaa muotoaan vihjailuksi??? Samoin Esim J-mies uni ketjut. Siinäkään kirjoittaja ei tunne ensin Jiitä ,mutta pian vastailee ja tietää ettei heillä ole mahdollisuuksia parisuhteeseen???
        Nämä vain huomioita mitkä mietityttää ja ihmetyttää. Mikä on tämän ideologia?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6450
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2190
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      72
      1870
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe