Helsingin Sanomissa on laaja tänään laaja juttu uusista kansanedustajista. Erityisen näyttävästi kerrotaan "perussuomalaisten porilaisesta ääniharavasta" Laura Huhtasaaresta, jonka HS ensimmäiseksi vei moskeijaan. En tiedä mihin kohtaa painotuksen pistäisin!
Jutun sävy on ylhäältä alas katsova; annetaan ymmärtää, että landea viedään kuin litran mittaa.
Mutta ei Huhtasaarellakaan paljon järki päätä pakota, kun menee noin helposti vihollisten miinaan.
HS vei persun moskeijaan
6
<50
Vastaukset
- monet
Kokemattomuutta se oli, tuskin järjen puutetta. Oikeastaan kenekään noista
ei olisi pitänyt hyysärin loukkuun. - suoraan.junalta
Ja näin se oli otsikoitu:
'On aika toivottaa tervetulleeksi maakuntien vaalivoittajat ja tutustua puolin ja toisin. Kohta he päättävät myös pääkaupungin puolesta.'
Koko juttu menee samassa hengessä. HS toimittaja kaikessa ylivertaisuudessaan vie junttikansanedustajia jotka 'todennäköisesti johtavat Suomea jatkossa' katsomaan metropolin ihmeitä.
Uskomatonta nurkkapatriotismia, varsinainen stadijunttilan älykön (heh) saavutus.- Veturi47
Olikohan Huhtasaarta informoitu etukäteen moskeijavierailusta, hieman epäilen.
Vahinko että HS:n tilauksen voi perua vain kerran.
- JotainRajaa
Onneksi irtisanoin Hesaritilaukseni jo vuosia sitten.
- FolioMulder
Miksi HS ei vie musuja kirkkoihin, musunaisia urheilutapahtumiin tai bileisiin jne. ? !!!!!
- 3553
Taas yksi pahimmanlaatuinen rimanalitus törkylehdeltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491