Tarvitaan vain 1577 aktiivia uskovaista, jotka liittyvät vapareihin, ja enemmistö on uskiksilla.
Vaparit puolustavat ajatuksen vapautta, joten olisi täysin heidän periaatteiden vastaista, suorastaan rasistista, estää jäsenyys johonkin rotuun, uskontoon tai poliittiseen mielipiteeseen vedoten.
1577 uskovaista maahanmuuttajaa ja yhdistys on teidän. Muuttakaa enemmistöpäätöksellä seuran sääntöjä uskontoja suosiviksi.Valtionavut yms. odottavat ottajaansa.
Uskikset valtaavat vaparien yhdistyksen.
2
76
Vastaukset 2
Saa toki yrittää. Kysyisin nyt kuitenkin jo ennen tätä vallankaappausta että mikä Vapaa-ajattelijoiden tavoitteissa on niin väärää että tällaista edes harkitaan? Sekö että tavoittelemme ihmisten yhdenvertaista kohtelua? Tuntuuko ajatus vähemmistön oikeudenmukaisesta kohtelusta niin vieraalta että se pitää nujertaa enemmistön voimalla?
- Hyhhyhhuijaaa
Olivatko tosiuskovaiset niin joustavia, että tekeytyisivät uskonnottomiksi? Se saatiais olla vaarqllista dogmaattiselle uskolle...
Ja jos yhdistyksen säännöt ja nimi muutettaisiin, se olisi käytännössä uusi yhdistys.
Suomessa on yhdistymisvapaus, joten itse kukin voi perustaa yhdityksiä.
Vapaa-ajattelijat varmasti perustaisivat vapaa-ajattelijain yhdistyksiä.
Noh, koko avaus on höpönpöpöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921516
- 831042
- 67937
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su365885Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177874- 92793
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63586
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta147540- 37538