Lopettakaa nyt ihmeessä se lintujen ruokkiminen pihoillanne...viekää lyhteet metsään
Rotat juoksevat vapaasti nykyään pihoilla....
JA EI ENÄÄ AVOKOMPOSTEJA
ROTTAKANTA LISÄÄNTYNYT RAJUSTI HYVINKÄÄLLÄ
12
388
Vastaukset
- Rudolf_RottaEipähän tartte mukuloiden lähteä rottaa lemmikkieläinkaupasta ostamaan, kun kotipihalla on rottia luonnosta. 
- hyirotatLaittakaahan viestiä aamupostin ilmaisjakelulehteen josta ehkä paremmin lintujen ruokkijat voipi lukea toiveenne kun ei välttämättä ole nettiä jos iäkkäimpiä ihmisiä ovat siis nää ruokkijat. 
- Ruokaahan_tuoRotta on syötävä eläin. Ilmaista ruokaa siis pihoillanne liikkuu. - kokki_kolmonen_Kyllä. Ja menee ihan raakanakin. Itse höystän kermaviilikastikkeella jota landrattu mamun kusella(minulla ystävällinen naapuri). 

- Veijo_MakkarainenMinäkin olen mies! Ja maustan ruokani poppa-ukkojen kusella. 
- UusavuttomatTalorähjä Vaiveronkadulla rottien ja roskalintujen pesäpaikka - Turistnro. 8 ? 

- Thänks_Hyvä kun kerroit, ei tartte lähteä Faunattareen, eikä Salamanteriin ostamaan muksuille lemmikki rottaa, tuolta saa ilmaiseksi. 
- rotta.mikä.rottaUseimmat rotat näyttävät kulkevan kahdella jalalla ja kengät jalassa. - HongkonginMun kaverilla oli Hyvinkäältä hommattu Mari niminen rotta kotona lemmikkinä. Aika iljettävä. 

- RUÅTTALAINENEivät rotat juhlisi, mikäli KAIKKI ihmiset ymmärtäisivät, että meillä on YKSI TYÖLÄISKUNTA, JOKA PITÄISI ROTAT JA HIIRET KURISSA JA HERRANNUHTEESSA, KUN NIILLE TYÖLÄISILLE VAIN ANNETTAISIIN TYÖRAUHA!!! :) - MirrittöihinMutta kun on niitä kissavihaajia kaupunki pullollaan. 

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset605130
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut283749
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti713500
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012858
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral942752
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302690
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131921
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161716
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2021508
- 1551380