http://www.turkulainen.fi/artikkeli/282773-asiantuntija-luteet-leviavat-suurissa-kaupungeissa
Miksei artikkelissa mainita myös sitä, että luteet ovat lisääntyneet maahanmuuton takia?
Luteet leviävät Suomessa
7
<50
Vastaukset
- tftyifi
viheliäisen sitkee hävitettävä mutta onnistuu kotikonsteinkin....
- vitsiniekka5
Niin luteen vai maahanmuuttajan? :D
- niinonaina
mistähän johtuu että luteet ja rotat lisääntyy sotien aikana?
- Salamatkustajat
Turistit tuo matkamuistoina.
- asdghjjvj
Turismin mukana ne luteet on tulleet - matkalaukut pakastekaappiin!!!!
- mamuluteet
kuuluu kulttuurivaihtoon,ei noin korkea-arvoisia luteentuojia saa syyttää ko. ongelmista. heidät tulee ohjata sossiin ja kelaan,jotta elo ilman luteita onnistuu. heidät tulee rahoittaa,vaatettaa ja syöttää kylläisiksi,koska sitä he kaipaa,ei luteita.
on meidän suomalaisten syy jos luteet leviää....noin pienet ötökät kerrassaan kuuluu erivärikulttuuriin ja maahanmuuton iloihin. nauttikaamme ongelmista,vaikka noin pienistäkin. - kdjgfdsd
Tuttavani poikaystävä on kova matkustamaan varsinkin talvisaikaan lämpimissä maissa. Neuvoin tuttavaani että kiikuta jätkän matkalaukku lumppuineen heti matkan jälkeen parvekkeelle muutamaksi päiväksi jotta ötökät kuolevat. Näin toimien ovat välttyneet ikäviltä ylläreiltä huushollissaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628