Varokaa pelaamasta betssonia, nordick bet ja kaikkia muitakin betssonin omistamia puljuja
pelit jumittaa voitot katoaa ja kieroksia ei näy saavan takasinkaan..
aika moni pelaaja jo lopettanut rahan siiron kyseisiin pujuihin ja neuvon muitakin lopettamaan
asiakas palvelu lupailee uusia ja uusia päiviä koska voitto rahat ja kierokset palutetaan ja sitten lopettaa lupaamasta ja asiaa muka tutkitaan ja hutkitaan ja mitään ei tapahdu..
kylä taitaa jumittaa kohta mystisesti koko sivusto niin kuin monilla muillakin peliyhtiöillä alkanut kusetus...
Betsson alkanut kusettaan
7.7
1
171
Vastaukset
- 789456
itse lopetin kun kotiutus takkuili betssonilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119098
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265718- 544730
- 944667
- 593649
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703370- 513366
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262886Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502752- 432651