Toverit olemme menossa samaan mitä oli 1918

SorrettuTyöväkemme

3

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Timo_Espoosta

Ette voi olla menossa samaan, kuin 1918! Ette mitenkään! Tuolloinhan aloititte kapinan ja hävisitte sen. Suuri on aivan tavallisista ahkerista työläisistä uskoi valheelliseen propagandaan ja lopputuloksena oli - kuolem, vankila, nälänhätä ja kurjuus.

Työväenluokka on tuosta ottanut opikseen ja äänestää ihan muita, kuinvasemmistolaisia ja kommunisteja. Vai mites ne vaalit juuri menivätkään?

• niimpäniin

Miksi sitten kannatatte pakkoruotsia, vaikka se tuntuu teistä kommareista uhalta?

• tykkisortavalasta

PAKKORUOTSIA EI OLE ON OLEMASSA KOULUISSA RUOTSIA MATIKKAA YNNÄMUITA AINEITA.RUOTSIA KANNATTAA OPISKELLA ON ARVOKAS KIELI,RUOTSI ON OLLUT KEHITTÄMÄS SUOMEA HYVÄÄN SUUNTAAN TEOLLISTANU PALJON.RUOTSI ON ANTANU SUOMALAISILLE TYÖTÄ JA TOIMEENTULOA SUOMALAISIA ON MUUTTANUT TYÖN PERÄÄN RUOTSIIN KEKKOSAIKANA YLI500000,ONHA ASIA TOKI NIINKIN ETTÄ VELI VENÄLÄINEN ON TYÖLLISTÄNY SUOMEA RUNSASKÄTISESTI VUODESTA 1939 HE TYÖLLISTI KOKO SUOMEN MIEHET SEKÄ KOTIRINTAMAN.SENJÄLKEEN SOTAKORVAUS ASIASSA VIISAS VELI VENÄLÄINEN TYÖLLISTI TEOLLISUUTEMME VUOSIKSI ETEENPÄIN.KUMMAN PUOLEN VALITSET?RUOTSINKIELEN VAIKO RYSSÄNKIELEN?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1729
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      272
      1605
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      290
      1389
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1309
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      915
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      48
      891
    7. 66
      884
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      66
      873
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      861
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      48
      838
    Aihe