Kokoomuksen vastustama Alangon kouluhanke voitti kaupunginvaltuustoosa ja kaksi kokoomuksen valtuustoryhmän jäsentä loikkasi kepuun.
Eräs aikakausi on tullut päätökseen Lapualla.
Kokoomus otti pataan pahasti Lapualla
15
<50
Vastaukset
- Mätääpaljon
Hyvä juttu. Kokoomuksen sisäinen epäluottamus repii puoluetta sisältäpäin rikki.
- Kepussa
Nyt epäluottamus on kepussa
- MEeiMINÄ
Ei ei, kyllä minä itte tyypit jäi vielä kokoomukseen!
- Punaposkihäpeä
MEeiMINÄ kirjoitti:
Ei ei, kyllä minä itte tyypit jäi vielä kokoomukseen!
Niin jäi, ja loput Kokoomuslaiset kärsivät ja häpeävät
- haskapaisee
Kepussa paskanhaju tiivistyy pisaroiksi ja sataa kaikkien niskaan!
- Jäsenkato
Hajulla ei ole väliä. Kokkareiden epäluottamus ja suhmurointi pilaa (aikaisemmin) hyvän puolueen lopullisesti. Siksi myös porukkaa häipyy.
- Kepupäättäjät
Mielestäni Kepu petti opettajineen koko Lapuan. pitäisi Sipilän tulla laittamaan ne järjestykseen
- Papukeettäjät
Täysin samaa miältä
- Häpeällinentappio
Mahtaa kokkareita hävettää.
- Soppaapojille
Kyllä tuli kokoomukselle, asioiden vämmääjille ja niiden myötäilijöille lunta tupaan komeasti.
Näyttää olevan katkeraa kalkkia ja kitkerää soppaa. Ja tuon sopan keittivät itse kokkareiden pääpukarit. Nyt sitten koko porukka lusikoi tuota katkeruuden kalkilla maustettua soppaa.
Hyvää ruokahalua vaan. - Höpöhöpöhöö
Höpö höpö!
- KokoomuksenKannattaja
Kuka on ryssinyt Lapuan kokoomuksen? Muutema vuosi sitten kokoomus oli johtava puolue Lapualla ja yhtä suuri kun kepu.
Miten tässä näin kävi? Kuka ottaa vastuun?- Nimettiedossa
Kyllähän nuo pari kokoomuksen herraa ovat juurisyy koko sotkulle. Kepun juoksupoika on samaa porukkaa ja soppaan myös syyllinen.
- Hymyttää
Pakko sen Ylitalon on nyt heivata ja siirtyä syrjään.
- Pataankuntavaaleissa
Kokoomus putoaa seuraavissa kuntavaaleissa pronssille, kun persut nousee hopealle. Eduskuntavaalien äänissä persut ja kokoomus oli jo lähes tasoissa, keskusta omissa sfääreissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3434342Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422438Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1421578
- 261117
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421104- 281047
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931