Haluatko pelastua?
Kuuntele esteet asialle linkistä.
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=42975
Monenlaisia jeesuksia!
12
60
Vastaukset
- Kerronyt
Millainen on sinun Jeesus?
Kuuntelitko opetuksen?- Kuulolle
Hopi hopi...
Non niin...ja sitten pelastuu, kun lähettää rahaa näkymille ja valitsee heidän jeesuksen.
- Raamatussa_todistus
Israelin Jeesuksesta ja Yehoshua nimensä hepreaksi ja lyhynnys tästä Yeshua, ja kreikaksi Iesous.
- Latinaksi_Iesus
eli latina nimen suhteen lähellä kreikkaa. Hepreassa Jehoshua tarkoittaa "Herrassa on pelastus" tai "Herra pelastaa".
- Hepreassa_Joshua
nimi on sama kuin Jehoshua eli Jeshua.
- Yeshuasta_tässä
- Raamatussa_tässä
´Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.´ (Ilm.21:2)
´Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti." Ja Henki ja morsian sanovat: "Tule!" Ja joka kuulee, sanokoon: "Tule!" Ja joka janoaa, tulkoon, ja joka tahtoo, ottakoon elämän vettä lahjaksi. " (Ilm. 22:16-17) - Lisää_ylistystä
- Todistus_nykyajassa
- Yeshuan_nimestä
- Salomon_tapaan
ikäänkuin loppukommenttina hyvä esittää: "Herran pelko on viisauden alku, ja rakkaus Herraa Jeesusta kohtaan on täydellisyyden sinetti, ja mahdollista Pyhässä Hengessä!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011795- 591170
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4441139- 1701043
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän131822- 58821
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51718
- 57681