Viimevuosina kirkon uskovaisin liike SLEY on tuonut kirkkoon rock- ja heavy-musiikin, mainostaen sitä vielä kristillisenä musiikkina.
Seurakuntalainen on kyllä yrittänynyt löytää rajusta bändistä hillitymmän kuvan.
http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/kulttuuri/5855/maata_nakyvissa_-festareiden_paaesiintyja_on_julkaistu
Sama juttu on myös helluntailaisten festareilla.
Uskovaiset ei kai saa nuorisoaan sitoutumaan itseensä ja liikkeeseensä muutoin kuin tarjoamalla heille kaikkein rajuinta musiikkia?
Rock ja heavy on jo ylilyöntejä siinä suhteessa, että nykyisin valtanuoriso kuuntelee paljon rauhallisempaa musiikkia.
Rock ja heavy on muka kristillistä musiikkia, kun sinne laitetaan mukaan pari Jeesus-sanaa tai ilman niitäkin jos bändi ilmoittaa olevansa uskossa.
Oikeasti Rock on rock-musiikkia ja heavy heavya sanoista tai esittäjän vakaumuksesta riippumatta.
Rock ja heavy on maailmalla vähemmistön musiikkia, eikä vähemmän menestyneet bändit kylve rahoissa, niinpä ne ovat keksineet tarjota musiikkiaan uskovien festareille, johon se uppoaa kuin häkä.
Rock ja heavy-metal on nyt kristillistä
4
<50
Vastaukset
- nuottacom
Kansanlätyksellä onko omia festareita?, mainostaa Maata näkyvissä.
En tiedä.
Päivi Räsänen kyllä itse on levyttänyt keskinkertaisella laulu-äänellään.
Alla päivin musiikki-video "Sateenkaaren tuolla puolen"
http://beba.fi/artikkelit/17-Pivi-Rsnen-tulkitsee.html
Musiikki on musiikkia ja genret kuuluvat siihen. Mutta sanpa että hyvä vain että viimein 40 vuodessa aletaan jo tehdä hyvää hengellistä musiikkia.
Olen hevin ystävä.Musiikkimakuja on monenlaisia ja enimmäkseen kehittyy sen mukaan, mitä lapsena on kuullut.
Minä tykään aika laajasti tämän mantereen rytmeistä ja kyllä osa hevistäkin menee.
Afroamerikkalaisista rytmeistä en ole koskaan pitänyt ja räppi on kai niistä sitä kaikkein huonointa minun makuun.
Vaikka kuinka haluaisin ymmätää, mutta en vaan tykkää, kun joku Elastinen räppää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21615Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1051560- 141403
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211048- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2826Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29807Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks43776- 9770