Ainoa miinus siitä, ettei valittu Kiiskistä ja Palolaa.
Taitoa tarvitaan aina.
Mut on tässäki ryhmässä taitoa, jota edustavat Aaltonen, Konna, Janne Pesonen, H.Pesonen muiden muassa.
Myös Louhivaaralta löytyy taitoa ja myös kokoa.
Kemppainen ja Donskoi myös taitavia ja älykkäitä(etenki Kemppainen).
Riittääkö tämä nimivahvoja maita vastaan, kun mm Kanada ja Ruotsi saavat hyvin kovat joukkueet(täynnä änärimiehiä) ??
Saa nähdä......
Kanada sai Crosbyn.
Yksi hieman outo juttu oli se, ettei RIstolaista valittu joukkueeseen.
Nyt valittiin tosi hyvä joukkue!!!
MrJuha82outolintu
4
146
Vastaukset
- 0o0
ihan paska joukkue. Se ettei ees karalahtea valittu saa mut olemaan katsomatta peliäkään. Yksinkertaisesti ei tolla nipulla voi pärjätä.
- Kärpätrautaa
Missä on JJ ?
- pesoha
Mitä ihmettä. Pesosen Harri lähetetään kotiin kesken kisojen. Todella kovan luokan pelimies. Jalosen pesti loppuu lyhyeen, toivottavasti.
- Puusilmäää
No Palola jätettiin pois kun laukoo liikaa ja tekee maaleja. Ristolainen taas on liian varma pakki eikä erotu joukosta kuten Mäntylä. Rinne jatkaa maalilla vaikka selvästi joku vamma kun kahdessa maalissa länget niin auki että jalkapallo mahtuu alta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293255- 1181302
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101235- 581011
- 711008
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu183972olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26947Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38911Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66890Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹77827