Miten kaunistettu vittu muotia?

trendikästä-m

On jo vuosia väitetty, että posliinivittu olisi pois muodista. Ohjelmassa Aatami etsii Eevaa on kuitenkin sekä varttuneilla että nuorilla tytöillä ollut täysposliini, ei edes kiitorataa. Osansa on ehkä sillä, että sponsorina on myös sheivausaineiden tuottaja.

Eipä ole netin uusien tyttökuvienkaan joukossa ollut monta luomua. Onko siis sheivausmuoti ohi, kokemassa lopun alkua, vai vahvistumassa?

9

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juliuskanki

      Kyllä nykypäivänä on lähes kaikilla naimaikäisillä posliini pinppa, tuntuu olevan muotia.Itse en ole enää vuosiin törmännyt karvaiseen.

    • Posliinianuolen

      Onneksi on. Kyllä tuollaista posliinia on sata kertaa kivempi nuolla. Varsinkin vanhemmat naiset kiihottavat enemmän, jos ovat posliineja kuten tuossa sarjassa.

      • sileeksi

        Kokemuksen mukaan karvaton tai sellainen, joka antaa ajaa karvansa, nauttii seksielämästään enemmän kuin karvakaulukset.


      • SiistiTuhero
        sileeksi kirjoitti:

        Kokemuksen mukaan karvaton tai sellainen, joka antaa ajaa karvansa, nauttii seksielämästään enemmän kuin karvakaulukset.

        Paskapuhetta. Tai sitten sun kokemukset on melko olemattomat. Mulla on ns. hoidettu puutarha, eli siistitty tuhero, mutta voin kyllä huoletta sanoa, että täältä pesee ja linkoaa!


      • odna-lastotshka
        SiistiTuhero kirjoitti:

        Paskapuhetta. Tai sitten sun kokemukset on melko olemattomat. Mulla on ns. hoidettu puutarha, eli siistitty tuhero, mutta voin kyllä huoletta sanoa, että täältä pesee ja linkoaa!

        Tarkoitatko, että yksi tapaus osoittaa yleisen havainnon vääräksi? En vähääkään epäile, että olet seksuaalisesti innokas, mutta ei yksi pääsky kesää tee.


    • MrChu

      Minä tykkää sellaisesta tuuheasta siistitystä karvamatosta pimpis.Säärissä kainaloissa enkä pyllyreijässä karvoista en tykkää ne vie halut esteettisesti.Posliini pyllyreikää ja kainaloita on ihana nuolla.

    • poikaposli

      Sievät viivapimpit oli viime jakson tytöillä, odotan millanen posliiniblondi on se maanantai illan typy.

    • Brasilialainen vahaus.

    • Kuka tahansa poslarimimmi tai sänkipillu saa ottaa sähköpostilla yhteyttä 8toistavuotiaaseen maakylän poikaan tässä saitissa, ja tuolla nikillä. Kurvikasta syksyä kaikille!

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1478
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe