Miten todennäköisesti voi olla jokin bakteeri- tai tulehdusperäinen satunnainen olematon kuumotus virtsaputken päässä kun harrastettiin suojaamatonta seksiä pitkäaikaisen satunnaisen panon kanssa, jolla omien sanojensa mukaan kaikki kunnossa? Olen siis mies, reilu viikko aikaa panosta, ja muutamaa päivää myöhemmin tuli tuo tunne.
tunne kepin päässä
mitähmitäh
2
132
Vastaukset
- taitiiii
Testeihin mars
- MistäNäitäSikiää
Kaikkea sitä ihmiset uskookin.... "omien sanojensa mukaan kaikki kunnossa" - ja tuota samaa mantraa se jauhaa muille yhtälailla. Todennäköisesti tuo väite perustuu siihen, ettei tyyppi ole käynyt ikinä missään testeissä, niin mitään tauteja ei ole voitu todetakaan. Testeihin mars ja muistapa jatkossa vetää kortsu päälle, selitti pano sitten mitä tahansa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1222170
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282076- 1582014
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue181402- 511017
- 86965
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23895- 16894
- 114874
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell51840