Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tilisiirtö kestänyt yli 3 päivää?

Jeyem

Eli siis olen myymässä tavaraa, sovittiin että kun rahat näkyy tilillä niin pistän postiin. 22.4 annoin tilinumeron, silloin illalla varmaankin maksanut. Eri pankki liene kyseessä kun ei samantien näkynyt.

Nyt ollaan menossa jo päivässä 29.4 eli mistä mahtaa johtua? Voiko olla että ostaja ei mitään ole laittanut vaikka sanoo vai voiko pankeissa olla ruuhkaa näinkin paljon että kestää

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vfj4jtuyu

      Veikkaan, että ostaja ei ole maksanut tavaraa. Tilisiirrot ovat nykyään perillä aina heti seuraavana pankkipäivänä kaikkialla EU- ja ETA-alueella, paitsi jos maksuajankohta on illalla tai viikonloppuna.

      • ds09fsdl

        Tämä on todennäköisin vaihtoehto. Voi tietysti olla, että ostaja ei ole muistanut tai voinut maksaa silloin kun lupasi joten tarkkaile tiliäsi. Mutta mitään ei kannata lähettää, ennen kuin maksu on todella tullut tilille eikä ole vain "matkalla sinne".


    • asfafasf

      Mitehän tää vapun aika, kaverimaksanut torstain ja perantain välisenä yönä ja toinen kaveri perjantai-iltana. Nyt maanantai eikä näy edelleenkään, mulla nordea, maksajilla op. Näkyykö vielä tänään vaimeneekö huomiselle ? Onko kyllä aika ihmeellisiä nämä ajat arkipyhien yhteydessä.

      • RauhassaVaan

        Älähän hätäile, odota rauhassa kun raha näkyy tilillä, lähetä tuote sitten vasta. uskon että kaveri ei vaan heti muistanut sitä maksaa ja siksi hieman kestää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      77
      1438
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 51
      1222
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe