Myykö Soini perseensä?

Toivottavasti.ei

"Persu ei myy persettään" sanoi Soini mutta hyväksyykö hän Kreikan kolmannen tukipaketin? Mikäli hyväksyy on se sodanjälkeisen Suomen poliittisen historian pahin petos. Ministerinpaikan takia pettää sadat tuhannet äänestäjät. Se olisi perussuomalaisen puolueen loppu!

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiukka.paikka
      • Tosi_on

        Timo Soini sanoi neljä vuotta sitten: "Jos itsensä pettää, mitä jää jäljelle – ei mitään.”
        Toivottavasti tuo vielä pitää.


      • Aina yhtä hyvä.


    • KuinVarpusparvi

      Kyä lähtee... sano.

    • Heinoosta_päin

      Keukeukeu. Minäpä vastaan toimittajille että en minä ole takkiani kääntänyt. Hik. Olen vain muuttanut mieltäni. Se meni läpi viimeksikin.

      Ja sitten raveihin.

    • veikko-vainaa

      Hallituskiimaa, hallituskiimaa. Suuri Johtaja ja lipojapewrsut Jusula sekä Putkonen siellä sorvaavat nyt Juha Sipilää mahdollisimman paljon miellyttäviä vastauksia. Samalla äijät sorvaavat selityksiä omilleen, koska itkun ja huudon määrä tulee olemaan valtaisa siinä vaiheessa, kun Suuri Johtaja pakottaa persut hallitukseen myymällä kaikki mukapuolueen mukaperiaatteet.

      Olen jo ostanut poppareita ja sihijuomaa, että on sitten mukava seurata sohvalta persujen vääntelejhtimistä.

      • MissBumbum

        There's no business like show-business... and show must go on.


    • Taidankin vilkaista huuto.nettiin, josko siellä jo persujen persettä olisi myynnissä...

      • nytkösitämieltä

        Kun Soini tuon letkautuksen heitti niin sinä mietiskelit miksi puhutaan alapääasioista. Yritimme sinulle selvittää että kyse on periaatteen myymisestä ei kirjaimellisesti per seen myymisestä. Nyt olet sitten sitä mieltä että Soini myy periaatteitaan vaikka lupasi että ei myy per settään. Niin se ymmärrys vaihtelee tilanteen vaatimalla tavalla.


      • nytkösitämieltä kirjoitti:

        Kun Soini tuon letkautuksen heitti niin sinä mietiskelit miksi puhutaan alapääasioista. Yritimme sinulle selvittää että kyse on periaatteen myymisestä ei kirjaimellisesti per seen myymisestä. Nyt olet sitten sitä mieltä että Soini myy periaatteitaan vaikka lupasi että ei myy per settään. Niin se ymmärrys vaihtelee tilanteen vaatimalla tavalla.

        Niinhän se aina.


    • pakkorako

      Huvittavinta on se, että kepu, sdp ja kok ennen eduskuntavaaleja sanoivat selvästi ei enää lisälainoitusta, vaan tuon 7.2 miljardin euron jo sovitun sopimuksen sisään pitää riittää Kreikalle. Tuohon sopimuksenn PS ei ole millään tavalla vaikuttanut. Nyt kuitenkin Sipilä jo höpöttää Kreikka lainojen takauksista. Jopa Sipilä on pitänyt ennen vaaleja pelkkänä akateemisena keskusteluna koko asiasta. Miksi kepu on kokoajan pakoilut ennen vaaleja.?

    • ParempiaIhmisiäkö

      Tavattoman älyvapaata on tämä antipersujen mölyäminen. On aika vaikeaa ymmärtää, miten nämä pari antipersua, joiden käytös on käsittämättömän huonoa, voi arvostella persuja ?

      Kai tuollainen käytös lähtee kotikasvatuksesta, antipersulla se kotikasvatus on jäänyt olemattomaksi.

      • Tätä_mieltä

        Ei se ole mitään mölyämistä jos vaatii Soinia pitämään lupauksensa eli ei enää euroakaan Kreikkaan. Jos Soini tämän lupauksen pettää kyseessä on Suomen poliittisen historian pahin petos!


    • OstaakoKukaan

      No mutta sentään! Onhan sitä niin helppo hehkutella, varsinkin kun juuri kukaan ei ole ostamassa! Pitäisi olla ehtaa ja kuranttia, ei se muuten kaupaksi käy!

      • röyhkeä_persu

        Ehtaa ja kuranttia on kyllä tarjolla Satakunnassa. Nuori ja vaalea arjalaispimu!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      100
      2768
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      235
      1903
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      110
      1859
    4. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      132
      1524
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1400
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      23
      954
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      37
      934
    8. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      84
      909
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      46
      798
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      43
      794
    Aihe