parkkisakko TIkkurilan Elixin alueella

wilmiina

ohjeistuksia on Cityparkin sekä uudenmaan pysäköintivalvonnan nimissä alueella Tikkurilassa mihin pysäköivät niin Vantaan sovittelutoimistoon menijät sekä vakuutusyhtiöön panttilainaamoon etc. , liikuntasalille Elixiaan menijät.Ystäväni oli menossa ekaa kertaa salille ilmoittautumaan ja kirjautumaan asiakkaaksija jätti auton sille varattuun paikkaan jossa kiekkopaikka oli sallittu.Hän tuli takas ja ikkunassa parkkisakko.Hän meni ja otti kuvat opastetauluista jossa ohjeistus on niin sekava että sitä ei suomalainenkaan osaa tulkita toisessa paikassa sallitaan tää ja toisessa kielletään toinen paikka sallitaan Elixian lapulla max 3 tunniksi jne.Hän lähetti kuvat minulle ja pyysi selvitystä asiaan.Olen nyt kyseiselle firmalle laittanut selvityspyyntöä asiasta kuvineen ja opastetaulun selvityksestä.Sitä ei ole tullut ja tää asia on tapahtunut jo huhtikuun alussa.Seuraavaksi annan asian hoidon kuluttaja-asiamiehelle ja olen jo asiasta jutellut oikeusasiamihen kanssa jolle kuvat myöskin lähetin.Seuraavaksi menen tarpeeksi ison ystävän kanssa väijymään alueelle laputtajaa......katsotaan sitten

3

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tai sitten odotat kutsua oikeuteen ja siellä tuomari ratkaisee asian :)

    • Äänestän_jaloillani

      Ainoa mahdollisuus välttyä yksityisten "pysäköinninvalvojien" laputukselta on olla pysäköimättä. Kai niitä kuntosaleja on muuallakin?

    • rezasado

      voitko kertoa minullekin, miten kävi? nimittäin minun 15v. poikani kavereidensa kanssa meni tutustumis käynnille elixiaan ja heille kävi samoin. tänään kävin kyselemässä oikaisua elexiassa. siellä sanottiin jos on sovittu- käynti ja nimi löytyy tietokannasta, he voivat mitätöidä sen sakon. nyt kysyn onko nuorisolle opetettu koulussa tai jossain, että pitäisi varata aika etukäteen tällaiselle laitokselle.itse olen asioinut vuodesta 1991 silkkiportin alueelle ja aina olen parkeeranut siihen kiekkoparkkipaikkaan. nyt yks-kaks vantaan kaupunki on myynyt tai vuokranut koko alueen elixian asikkaille . kyllä tässä on varmaan lehmä ojassa ja elixia itse hyöryy tästä kansalaisten rahastuksesta. V###u soikoon!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2605
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1655
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1589
    8. 89
      1530
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      116
      1403
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe