Elikkäs mitä ajattelette?
Kyseessä olisi 211 mallin farkkukori 2006 ( 280 cdi ) ei ole v keulanen vielä mutta ,siis ajettu 463tkm ja ei ole huoltokirjaa ,eikä lohkolämmitintä ,ei vetokoukkua.Malli on avantgarde puoli nahka taisi olla.
Auto on 7 vaihteinen automaatti ja päivitetty ohjelmalla tehoja 220hv ,kyseessä v kutonen kone,suora kutonen.
Historiasta ei ole muuta tietoa kuin että lahdessa ollut viimeiseksi.
Ja sitten minulla olisi väyrynen farkku 270 cdi ajettu 353tkm 2002 marraskuun 15p rekisteröity , huoltokirjalla ja erittäin hyvä siisti ja oikeasti todella laittettu viimeisen päälle osat jne...Käynyt huolossa mersuasentajalla eilen ,kaikki välykset katsottu ja eteen vaihdettiin bilsteinit.(väyrysessä on kaukosäätöinen webasto ja noin vuoden vanha sekä lohkolämmitin ja istuinlämmittimet jne...)
Väli rahaa pitäs antaa mutta minkä verran teidän mielestä?
Nyt oikeat mersu tietäjät tänne.
2
<50
Vastaukset
- E220cdi2006
Ilman historiatietoja miettisin vielä noin isoilla kilsoilla ja varsinkin kun potkuja on lisätty, itse haluaisin ainakin vähintään tietää miten laatikosta on huolehdittu. 7-vaihteinen sähköaski ei ole halvimmasta päästä korjattavia, jos ei ole öljyjä vaihdeltu oikein ja tuolle matkalle niitä on ainakin 5 vaihtokertaa.
Jos autoliikkeessä olis tuo vaihtokauppa, niin äkkiseltään heittäisin 6 tonnia välirahavaatimukseksi.
Skippaisin jos itsellä olisi vaihto ajankohtainen. - tietojaodotan
3500 euroa pyytää väliä ja on yksityinen,autohan ei ole likimainkaan niin siisti kuin tuo minun välkky on,sisätilat ym...karunpi mausteiltaankin on kuin tuo minun.
Tuossa kyllä puhelimessa eräs mersu mies kertoi ja varoitti etten vaihtaisi siihen,koska sitten alkaa keriminen siinä autossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2372688- 1011134
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221088Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58995Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717907- 63841
- 41807
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto237799- 121759