Minä ostin uuden aktivi subin wasahifi nimisetä liikestä joka olikin epäkunossa ja kun siitä reklamoin niin minut ei otettu todesta mutta ne pyysivät lähettämän sen manhantuonti likkesen jonka nimi on jj hifi ja sinne lähetin sen.
Ja ne lähettivät sen takasin ja totesivat että on kunossa mutta minusta näytti hyvinkin silttä kun ne olisi lähettänyt saman paketti takasin avamattomana ja kun ne ei seilläkän ottanet minut todesta niin sen voi olla että se on se syy miksi ne lähettivät sen bumerangina takasin.
Olen jj-hifi ilmoittanut että ongelma jatkuu mutta ne eivät toistamisen ole suostunut ottaman tuotten uudellen tutkitavaksi vaikka uuseasti ole ttnaut sinne yhtyttä. Nyt asia on pitkittynyt mutta eihän se ole asiakkan vika jos ei myynti ja manhantuonti liike ota asiakasta todesta kun hän reklamoin viallisesta tuotesta (vaan ikäin kuin nauravat hänelle) joka hän on tehnyt takuu aikana.
Ei ole kohtuton vaatimuus että tuote vihdoin ja vimein korjatan ja myös se että asiakas saa korvauksen kun takuu korjaus on pitkittynyt 4 vuotta kun asiakasta ei olla otettu todesta kun hän on reklamoitu viallisesta tuotesta ja se voi hyvinkin olla tarkoituksella tehty se että liiket eivät ota asiakasta todesta kun hän reklamoi viallisesta tuotesta ja sekä myynit että manhantuonti liike myyvät sama merkkiä (Cerwin Vega) ja myös niiden myyjät tuntevat toisenssa hyvin.
liike ei ottanut todesta kun valitti vialisesta tu
Loymardz
2
<50
Vastaukset
- vaikeasanoa
Millä tavalla se on viallinen? Ja onko varmaa, että vika on juuri tuossa laitteessa, eikä jossain muussa laitteessa, missä se on kiinni. Paljonko laitteella oli ikää kun vika ilmeni?
Millä ihmeellä näitä pitäisi osata kommentoida, kun ei kerrota itse viasta yhtään mitään. Se tietenkin on selvä, että jos vika täyttää kuluttajansuojalain virhevastuun ehdot, kuuluu myyjän asia hoitaa kuntoon.- kitikitivalivali
Nämä nyt on taas näitä: sain huonoa palvelua, ettehän osta täältä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1411765- 401668
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631420- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2101167Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791113- 701093
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19968- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898