Vaikeaa yhteiseloa??? Itse oon sisimmiltäni löytäny uskon ja jeesuksen, mutta se ei ei näy paljon minun arjessa...En saa tukea uskoon, ei ole kenen kanssa keskustella oikeasti asioista. Mies ahdistuu ja menee pois mieltä osoittaen jos näkee ja kuulee minun katsovan esim TV 7.
Olen etsinyt seurakuntaa, mutta tuntuu, että joku, ? tekee aina esteitä minun tielle lähestyä jumalaa ja seurakuntaa.
usko ja epäusko
4
90
Vastaukset
- Qsxcv
Mä en tiedä, millä paikkakunnalla asut ja missä seurakunnassa haluaisit käydä. Kannattaa ehkä valita joku seurakunta, jossa käy useammiN/ säännöllisesti...
- inStar
Minulla on vahvoja tuntemuksia maailmasta yhdistyen uskoon ja Jumalaan. Elämä on jatkuvaa hyvän ja pahan taistelua. Hyvyys lopulta voittaa, mutta uskon Jumalaan. Joka 10 uskoo Jumalaan jos netissä kysellyt. Minä uskon, älä AP lakkaa uskomasta! Usko Jumalaan pelastaa, lopussa elämää.
- oivoivoivooi
Mä ainakin uskon rautakankeen.
- pitkäänuskossa
Onnittelen aloittajaa. Olen tehnyt elämäsi tärkeimmän valinnan. Juuri sitä varten me synnymme tänne. Rukoile miehesi puolesta ja osita hänelle rakkautta. Älä saarnaa vaan rukoile hiljaa ja puhu hänestä Jumalalle.
Herralla on sinulle oma tehtävä tässä ajassa.
Suosittelen vapaita suuntia.
www.uskotv.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata431491Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981375Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3091329- 1091135
- 191091
- 681083
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva171047- 711022
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f177902Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841