Vaikeaa yhteiseloa??? Itse oon sisimmiltäni löytäny uskon ja jeesuksen, mutta se ei ei näy paljon minun arjessa...En saa tukea uskoon, ei ole kenen kanssa keskustella oikeasti asioista. Mies ahdistuu ja menee pois mieltä osoittaen jos näkee ja kuulee minun katsovan esim TV 7.
Olen etsinyt seurakuntaa, mutta tuntuu, että joku, ? tekee aina esteitä minun tielle lähestyä jumalaa ja seurakuntaa.
usko ja epäusko
4
142
Vastaukset 4
- Qsxcv
Mä en tiedä, millä paikkakunnalla asut ja missä seurakunnassa haluaisit käydä. Kannattaa ehkä valita joku seurakunta, jossa käy useammiN/ säännöllisesti...
- inStar
Minulla on vahvoja tuntemuksia maailmasta yhdistyen uskoon ja Jumalaan. Elämä on jatkuvaa hyvän ja pahan taistelua. Hyvyys lopulta voittaa, mutta uskon Jumalaan. Joka 10 uskoo Jumalaan jos netissä kysellyt. Minä uskon, älä AP lakkaa uskomasta! Usko Jumalaan pelastaa, lopussa elämää.
- oivoivoivooi
Mä ainakin uskon rautakankeen.
- pitkäänuskossa
Onnittelen aloittajaa. Olen tehnyt elämäsi tärkeimmän valinnan. Juuri sitä varten me synnymme tänne. Rukoile miehesi puolesta ja osita hänelle rakkautta. Älä saarnaa vaan rukoile hiljaa ja puhu hänestä Jumalalle.
Herralla on sinulle oma tehtävä tässä ajassa.
Suosittelen vapaita suuntia.
www.uskotv.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202532Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401822Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101230- 1081042
- 721018
- 98976
- 48905
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88864- 100843
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik34781