Vaikeaa yhteiseloa??? Itse oon sisimmiltäni löytäny uskon ja jeesuksen, mutta se ei ei näy paljon minun arjessa...En saa tukea uskoon, ei ole kenen kanssa keskustella oikeasti asioista. Mies ahdistuu ja menee pois mieltä osoittaen jos näkee ja kuulee minun katsovan esim TV 7.
Olen etsinyt seurakuntaa, mutta tuntuu, että joku, ? tekee aina esteitä minun tielle lähestyä jumalaa ja seurakuntaa.
usko ja epäusko
4
116
Vastaukset
- Qsxcv
Mä en tiedä, millä paikkakunnalla asut ja missä seurakunnassa haluaisit käydä. Kannattaa ehkä valita joku seurakunta, jossa käy useammiN/ säännöllisesti...
- inStar
Minulla on vahvoja tuntemuksia maailmasta yhdistyen uskoon ja Jumalaan. Elämä on jatkuvaa hyvän ja pahan taistelua. Hyvyys lopulta voittaa, mutta uskon Jumalaan. Joka 10 uskoo Jumalaan jos netissä kysellyt. Minä uskon, älä AP lakkaa uskomasta! Usko Jumalaan pelastaa, lopussa elämää.
- oivoivoivooi
Mä ainakin uskon rautakankeen.
- pitkäänuskossa
Onnittelen aloittajaa. Olen tehnyt elämäsi tärkeimmän valinnan. Juuri sitä varten me synnymme tänne. Rukoile miehesi puolesta ja osita hänelle rakkautta. Älä saarnaa vaan rukoile hiljaa ja puhu hänestä Jumalalle.
Herralla on sinulle oma tehtävä tässä ajassa.
Suosittelen vapaita suuntia.
www.uskotv.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään21718202Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen903865Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu552302Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2861572Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?711543Temutatko ?
Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?1611522Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1661456Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1291437Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141344- 811121