Soini: 750 on ok

VirsutPettuun

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raavaspersu

      Lapselliset persut luulevat voivansa muuttaa suomalaisen yhteiskunnan hetkessä haluamakseen impivaaraksi. Viimeisten neljän vuoden luulisi opettaneen persuille, että muutokset ovat yleensäkin hitaita, eikä niitä tapahdu persujen haluamaan suuntaan ollenkaan.

      Kun persut eivät ole tätä tosiasiaa ymmärtäneet neljässä vuodessa, miten Isä Timo ja muut Sipilän lipojat selittävät asian rivipersuleille?

      • Rannikolla_15km

        .

        "Suomen rannikolla on osassa maata 15km levyinen impivaara-alue jossa ei välttämättä osata edes maassa puhuttua kieltä"

        .


      • Tuo lienee Soinin (ja muiden) suurin haaste.


      • raavaspersu
        Rannikolla_15km kirjoitti:

        .

        "Suomen rannikolla on osassa maata 15km levyinen impivaara-alue jossa ei välttämättä osata edes maassa puhuttua kieltä"

        .

        Ruotsia äidinkielenään puhuvien SUOMALAISTEN asema ei liity millään tavalla tämän viestiketjun aloituksessa esitettyihin tosiasioihin.

        Jos vaikka persua vituttaakin, hänen olisi syytä tunnustaa tosiasiat - ja syytä olisi persun myös opetella argumentoimaan, jos meinaa leikkiä muiden kanssa.

        Persulipuolueen ongelmista yksi pahimpia on se, että Suuri Johtaja on useaan otteeseen todennut alamaisilleen, notta näiden mielipiteet eivät ole vääriä, koska näiden mielipiteet ovat näiden omia. Suuri Johtaja on siis opettanut alamaisiaan olemaan perustelematta mielipteitään. Kyvyttömyys argumentaatioon estää persuja osallistumasta isänmaan asioista päättämiseen.


      • MiidiMaidiMoo
        raavaspersu kirjoitti:

        Ruotsia äidinkielenään puhuvien SUOMALAISTEN asema ei liity millään tavalla tämän viestiketjun aloituksessa esitettyihin tosiasioihin.

        Jos vaikka persua vituttaakin, hänen olisi syytä tunnustaa tosiasiat - ja syytä olisi persun myös opetella argumentoimaan, jos meinaa leikkiä muiden kanssa.

        Persulipuolueen ongelmista yksi pahimpia on se, että Suuri Johtaja on useaan otteeseen todennut alamaisilleen, notta näiden mielipiteet eivät ole vääriä, koska näiden mielipiteet ovat näiden omia. Suuri Johtaja on siis opettanut alamaisiaan olemaan perustelematta mielipteitään. Kyvyttömyys argumentaatioon estää persuja osallistumasta isänmaan asioista päättämiseen.

        Entäpä nikin valinnassa, et oikein vaikuta persulta, eli vaikeaa on sekin ;)


      • raavaspersu
        MiidiMaidiMoo kirjoitti:

        Entäpä nikin valinnassa, et oikein vaikuta persulta, eli vaikeaa on sekin ;)

        Onko tämäkin persun mielestä syrjintää ja mielipiteenvapauden rajoittamista?

        Tällä sivustolla voi kukin käyttää haluamaansa nimimerkkiä, paitsi siinä tapauksessa, että nimimerkki on rekisteröity. Silloin nimimerkkiä voi käyttää vain rekisteröijä tai se, jolle rekisteröijä on asiaankuuluvat tunnukset luovuttanut.

        Soinin johtama paskasakki esiintyy muuten nimellä "Perussuomalaiset". Aika loukkaavaa meitä muita eli viittä miljoonaa suomalaista kohtaan.


      • HaistaSiisPaska
        raavaspersu kirjoitti:

        Onko tämäkin persun mielestä syrjintää ja mielipiteenvapauden rajoittamista?

        Tällä sivustolla voi kukin käyttää haluamaansa nimimerkkiä, paitsi siinä tapauksessa, että nimimerkki on rekisteröity. Silloin nimimerkkiä voi käyttää vain rekisteröijä tai se, jolle rekisteröijä on asiaankuuluvat tunnukset luovuttanut.

        Soinin johtama paskasakki esiintyy muuten nimellä "Perussuomalaiset". Aika loukkaavaa meitä muita eli viittä miljoonaa suomalaista kohtaan.

        Kyllä nyt on vaan niin, että olet mikä olet, niin olet änkyröivä paskasäkki joka kännissä haastaa pahaanoloonsa yöllä riitaa.


      • MiidiMaidiMoo
        raavaspersu kirjoitti:

        Onko tämäkin persun mielestä syrjintää ja mielipiteenvapauden rajoittamista?

        Tällä sivustolla voi kukin käyttää haluamaansa nimimerkkiä, paitsi siinä tapauksessa, että nimimerkki on rekisteröity. Silloin nimimerkkiä voi käyttää vain rekisteröijä tai se, jolle rekisteröijä on asiaankuuluvat tunnukset luovuttanut.

        Soinin johtama paskasakki esiintyy muuten nimellä "Perussuomalaiset". Aika loukkaavaa meitä muita eli viittä miljoonaa suomalaista kohtaan.

        Palstakäytöökseesi pohjaten, kyllä se huonokäytöksinen ja loukkaavasti käyttäytyvä olet sinä. Tuskinpa se voi sinua tai muita kaltaisiasi loukata, että perussuomalaiset on rekisteröity puolue. Kaiken loukkaantumisesi aiheutat kyllä aivan itse käytökselläsi.


      • raavaspersu
        MiidiMaidiMoo kirjoitti:

        Palstakäytöökseesi pohjaten, kyllä se huonokäytöksinen ja loukkaavasti käyttäytyvä olet sinä. Tuskinpa se voi sinua tai muita kaltaisiasi loukata, että perussuomalaiset on rekisteröity puolue. Kaiken loukkaantumisesi aiheutat kyllä aivan itse käytökselläsi.

        Kun persujen älyttömyyksiin ja heidän vaaliorganisaationsa ongelmiin puututaan, alkaa välittömästi mölinä ja uhriutuminen. Poliittinen vaikuttaminen vaatii jotain aivan muuta, eli kritiikinsietokykyä ja halua argumentoivaan keskusteluun.

        Ehkä persut pikkuhiljaa oppivat ihmistavoille ja alkavat myös rationaalisesti perustella kantojaan. Jos näin tapahtuu, persuilla voi olla jonkinlainen mahdollisuus vaikuttaa yhteiskuntamme päätöksentekoprosesseissa - mutta vain, jos argumentaatio on järjellistä. Soinilainen "sinun mielipiteesi ei voi olla väärä, koska se on sinun mielipiteesi" -periaate ei vain ole validia kamaa suomalaisessa yhteiskunnassa.

        Ennen kuin persut oppivat ihmistavoille, he joutuvat olemaan päätöksenteon suhteen paitsiossa. Sitäkö te kaikki puoli miljoonaa puunenää haluatte?


    • Saksalaiset_tervetulleit

      .

      "Ei kukaan ole kieltämässä työteliäiden saksalaisten ja filippiiniläisten töihin tuloa"

      "Muu roskasakki on sitten asia erikseen"

      .

      • EiPidäPaikkaansa

        Ei saksalainen ole työteliäs.


      • VirsutPettuun

        Mistä lähtien Saksasta on tullut kiintiöpakolaisia Suomeen?


    • Suurpiirteinen

      Luvuthan ovat vain numeroita. Ei kukaan muutenkaan ota vaaliohjelmia niin vakavasti. Pääasia että irtoaa paikka hallitukseen ja päästään muuttamaan Suomea perussuomalaisempaan suuntaan.

      • VirsutPettuun

        Hyvin lähtee muutos, kun persujen yksi isoista teemoista uhrataan heti kärkeen. Persuthan on ratsastanut maahanmuuttokriittisyydellä, jota ei näköjään niin hirveästi sitten olekaan, kun siitä ollaan heti kärkeen valmiita tinkimään...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe