Aivan kauhea lahko! Adventismi on yksi omahyväisimmistä ja ulkokultaisimmista lahkoista jonka tiedän ja vielä kun se on perustettu jonkun amerikkalaisen sekopäänaisen 1800-luvulla saamille hallusinaatioille, niin adventismi on aivan pöyristyttävä pelkästään valheille perustettu kulttiuskonto.
Pöyristyttävä adventismi!
13
<50
Vastaukset
- oikeinnurin
Mikä uskontokunta on syntynyt ilman ihmistä? Toiset uskovat vain todellisuuteen,
toiset saavat uskoa vaikka hallusinaatioon,ei kummatkaan syyllisty mihinkään
rikokseen, perustuslaki takaa kaikille uskonnonvapauden.Hei !
2 Piet 1:21.
Apt 21:9, 1 Kor 12.10, 1 Tes 5.19-23.
Siunauksia
Jari Laurila
keskustelija
- Älätuomitse
No olipas nyt kummallisen kiihkeä kannanotto. Yritä edes lähestyä ekumeniaa... Kun on kyse uskosta, niin siitä riittää mainiosti kaikille jakajille.
Hei!
Koetko "omahyväisyyden" siinä että -siksi että et taivu kuin omaan tahtoosi joka ei ole Jumalalle pyhittynyt.
Kyllä Sinullakin on sananvapaus, omantunnon- ja yhdistymisen vapaus.
Ef 2:7-9, Hebr 12:14, Room 6:22-23, Ilm 14:12, Joh 14:1-6.
Siunauksia
Jari Laurila
keskustelija- pyhpyh
Valheesi ei hetkauta.
- Nono
Ei minusta, päin vastoin - taitaa olla lähes ainoa kirkko jossa ei syytetä Jumalaa luotujensa kiduttajaksi - valitettavasti sinäkin olet yhden sellaisen uskonnon kannattaja .. ja nyt sinua "pöyristyttää" kun adventistit eivät sellaiseen harhaan usko.
Minua taas pöyristyttää se teidän ajattelemattomuutenne. Kuinka kukaan täysissä sielun ja ruumiin voimissa oleva ihminen voisi uskoa "luotujaan ikuisesti piinaavaan jumalaan"? Se on jo sellaisena täysi mahdottomuus .. sillä sellainen jumalahan tekisi syntiä ... JA SYNNIN PALKKA ON KUOLEMA Raamatun mukaan ja kaiken järjen mukaan. Toisin sanoen: te uskotte "kuoleman omaan" jumalaanne ... se jos mikä on PÖYRISTYTTÄVÄÄ... te ette edes tajua että ei Jumalassa ole syntiä ... PÖYRISTYTTÄVÄÄ .. OI OI OI - niimpäniin
Ps. 119:163-165
Valhetta minä vihaan ja inhoan, mutta sinun lakiasi minä rakastan.
Seitsemästi päivässä minä ylistän sinua sinun vanhurskautesi oikeuksien tähden.
Suuri rauha on niillä, jotka rakastavat sinun lakiasi, eikä heille kompastusta tule. - iloinen_naurajaa
Juuri näin. Adventismi on täyttä vitun paskaa!!! :-):-):-)
- pyhpyh
Tervemenoa kadotukseen, räksyttäjä.
- pyhpyh
Ja sinä olet kuvottava valehtelija, jonka aloitukset perustuvat vihaan totuutta vastaan.
- Täysin.Totta
Itse olet pyhpyh lahkosi omahyväisyydestä ja toisten aliarvioinnista erittäin hyvä malliesimerkki ja varoittava sellainen. Aloitus oli siis täysin totta.
- pyhpyh
Te olette Jumalan vihaajia ja herjaajia. Teille ei pidä antaa tuumaankaan periksi.
- Tämäonuhkakokoyhteis
KAIKKI nämä lahkot luotiin liikkeelle JESUIITTAVAPAAMUURARI Albert Pike nimisen herran visioista ! Googletkaa!!! Niitten tehtävä oli EROTTAA PROTESTANTIT ELI esim meidät POIS OMASTA KIRKOSTA, Että katolisen ( heidän) kirkon valta suurenisi! Siksi ne loivat näitä Jehovat ja mormonit yms kaikki samojen vapaarappareitten tehtaamia! Niitten elämöntarinat ovat ihan tehtailtuja näkyineen. Tosiasia on raaka . Myös City srk ja Metrot samasta tuutista ( tulenkantajat fd) . Nöin evlutkirkkoamme hajotetaan. Ja kun tämä ei alkanutkaan onnistua ne soluttautuivat ekumenialla sisään kirkkoomme ja alkoivat muuttaa arvomaailmaa Siitäkin muu korruptio, ostaa kirkkomme ja homma näin jatkuu. Ottakaa selvää tästä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770