Siitä on kyllä aika kauan, kun olen päässyt antamaan suuseksiä.
Suukottelin pimpsaa ja lipsuttelin kielellä pitkin vakoa.
Keskityin sitten klitorikseen ja lirputtelin sitä aika kauan.
Tuli vaan tällänen juttu mieleen joo.
pimpin hyväily kielellä
18
2611
Vastaukset
Oikeastaan melkeinpä parasta seksissä on juurikn se kun mies työntää kielensä jalkojeni väliin..
Esileikkinä haluan kyllä miehen hyväilevän/puristelevan rintojani ja nuolevan kiihotuksesta kovettuneita nännejäni. Yleensä jalkovälini kastuu jo tässä vaiheessa.. viimeistään kuitenkin silloin, kun himokas kieli löytää klitorikseni.
- miesparikymppinen
Missäs sua pääsis nuolemaan?
- Oulunmies48v
Täällä osaava kielimies Oulusta. Miten olis pussygirl?
- MrChu
Voi kun olet kaukana Hämeenlinnasta olis ollu ihanaa maistaa sun märkää vittua.. Olen eri kun tuo kysyjä.
- Julegrann
Joo ja sit pitää klitorista myös imeä oikein kunnolla
- tyttö76
Mulla pimppi kaipaa valtavasti kielihoitoa, pitkään.. hitaasti.. ja suotavaa myös työntää sormi pimppiin kun nuolee.. nam :P
- halukasukko
Mistäpäin tyttö on,halukas nuolia kyselee.
- tyttö76
Oulusta
- Anonyymi
Mä haluaisin nuolla sun märkää pimppiä ja laittaa sormen sun märkään pimppiin👍😍❤️👍
- Anonyymi
Hej tyttö76💖, onko numerot ongelmasi, jos ei,😍niin haluaisin olla sinun alla hoivaamassa pimppiäsi kun tarvii👅. Mut jos numerot ovat ongelma😟, niin, sinä oot mun fantasia🥰silti.
- m66v.
Kyllähän tuo yksi mukavimmista harrastuksista on vielä kun naisella on isommat häpärit niin ai ai.
- kielipuoli
Mä haluaisi nuolla myös naisen peppureikää.
- zxcxczxcaa
Kannattaa tilata heti ilmaiset NELJÄ näytenumeroa Aku Ankkaa. Siinä on lehtien lehti. EI mitään ketunhäntiä, saat neljä lehteä ja sitten jakso loppuu. Ei maksa mitään. TIlaa mummollesikin vaikka! Täältä ILMAISET LEHDET: http://tinyurl.com/4akuankkaa
- Pyllynnuolija
Mistä päin pussygirl olet? Jos haluat kiihkeää pillun nuolentaa kävisikö 50 mies.Nuolen myös peppureikääsi himokkaasti ja pitkään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641516Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281399Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3211051Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että291970- 76964
- 42959