Suostuisiko Ville Nieminen valmentamaan Kiekkoleijonia jos kutsu tulisi.
Ville Nieminen Valmentamaan
12
113
Vastaukset
- keppexas
En tiedä. Tiedätkö sinä, osaako Nieminen valmentaa tippaakaan?
- kylläh
Villestä hyvä valmentaja ,pitkä ura kiekkoilijana,ymmärtää täydellisesti kuinka peliä pelataan.
- mailah
Ville valmentamaan, Joukkue tarvitsee vahvan johtajan.
- typeraketju
MItä helvettiä se valmentamisesta tietää?
- espoost
Ville on kiinnostanut valmentajan paikasta,ei muuta kuin adressi pystyyn,Espoosta 1 nimi ja rahallista sponsorointia jos tarvetta,pitäähän valmentajalla olla kaikki tarvittava voittamiseen .
- kansa
Kansan tuki, Suomen kansan tuki takana niin alkaa tulosta syntymään.
- mansejuuh
espoost kirjoitti:
Ville on kiinnostanut valmentajan paikasta,ei muuta kuin adressi pystyyn,Espoosta 1 nimi ja rahallista sponsorointia jos tarvetta,pitäähän valmentajalla olla kaikki tarvittava voittamiseen .
Jos Espoosta löytyy jo kannatusta,kuinka paljon sitä tulee Tampereelta, mistä Ville on kotoisin.
- kisapussilla
Tampereelta löytyy kannatusta täysi kisapussillinen.
- 4rft
Minusta voisi Nieminen olla parempi Tammisen pelletakki ja kravatti päällä kuin valmentajana. Jutilan kanssa ny rillataan porukkaa tää Nieminen.
- valm0entamaanko
Kyllä Villestä tulee uusi päävalmentaja,nyt tarvitaan nostatusta ja mitalipelejä,en oikein tykkää tuosta 6 sijasta mitä ovat tarjoamassa tällä hetkellä.
- tarkkanäköinen
Seon viisi vuatta ja Niemisen Ville leijonien päävalmentaja. Siis vuonna 2020 .Hyviä on muitakin, mutta VILLE ON PARAS.
- Laijona
Niin no. Jääkiekkoilija itse voi olla vaikka kuinka yksinkertainen ihminen tahansa, mutta valmentajalta vaaditaan jo oikeastikin vähän ymmärrystä ja älliä. Peltosen tapauksessa.. Noh, katsokaa itse ja tehdää johtopäätökset :D
https://www.youtube.com/watch?v=2tjyYZYFhlA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585574KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1993635Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182438Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222385Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91268Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT671068- 1021048
- 881045
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181032Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79975