Lääkärit Linnainmaan terveysasemalla ovat todella ystävällisiä ja paneuvat asiakkaan terveyteen ja kädestä pitäen ystävällisesti opastavat vaivojen hoidossa.
Luukulla toimivista sairaanhoitajista ainakin yksi henkilö kohteli minua erittäin komentelevasti ja ikävästi. Sama henkilö moitti minua vuosi sitten kun menin näyttämään kipeää jalkaani toivoen hoitajalta hoito-ohjeita. Tänne ei tulla ilman ajan varausta pauhasi nainen kiukkuisesti. Netissä kuitenkin luki että hoitajan luo voi mennä myös ilman ajanvarausta. Oli pyhät tulossa tuskin olisin mitään aikaa saanut.
Järkytyin eilen kovasti kun kävin terveysasemalla jouduin lääkärissä käynnin lisäksi tilaamaan ajan fysioterapeutilta. En heti kuullut minkä ajan hoitaja antoi. Anteeksi minulla on vähän huono kuulo sanoin. Siitäkös täti innostui mummoa komentelemaan.. Ensi kerralla laitatte sen kuulolaiteen korvaanne kun tänne tulette.
Olin järkyttynyt selitin että patterit ovat kalliita ja tällaiset lyhyet asiat olen pystynyt hoitamaan helposti. Ulkona sitä paitsi satoi eikä kuulolaitetta saisi altistaa kosteudelle. Kysyin varmuudeksi hoitajan nimen. Hän vastasi että väliäkö sillä. Lopulta hän antoi nimensä jonka liitin palautuslomakkeeseen.
Olin moisesta palvelusta niin järkyttynyt että unohdin hanskanikin sinne.
Lääkäri oli kyllä osaava ja erittäin ystävällinen ja kuulin hyvin hänen äänensä koko ajan. Lämpimät kiitokseni minua hoitaneelle lääkärille.
Kokemuksia Linnainmaan Terveysasemalla
4
707
Vastaukset
- Unamielle
Jotkut sairaanhoitajat ovat valinneet väärän ammatin ja purkavat sitten kiukkuaan potilaisiin. Jokaiselta terveysasemalta löytyy vähintään yksi väärän ammatin valinnut kiukkuinen hoitaja.
- Nuorimies78654
Sama kokemus itselläni. Hoitajat ja lääkärit ovat olleet asiallisia ja ystävällisiä, mutta luukulla tosiaan on aika tiukkaa asennetta. Olen kuitenkin siinäkin saanut ne hommat hoidettua, jotka on siinä pitänyt hoitaa.
- Hyvääkevättä
Lasikopin vois hävittää...... neljäkin valkotakkista "apuhoitajaa" kinaamassa keskenään ja siltikään kukaan ei vastaa puhelimeen saati luukulla olevalle asiakkaalle.
Lääkärit ja varsinaiset sairaanhoitajat toimivat erittäin hyvin ja ystävällisesti ! Kiitos!
Asemalla on nähtävissä "akkamaista" otetta, jos jonkinlaista turhaa lippusta ja lappusta seinillä, mukamas ohjeena "tämä on hammashoidon odotustila" jne....
Lasikopilla tarkoitan 2-kerroksen koppia..... pari tyyppiäkin vois osoittaa, mutta en lähde henkilökohtaisuuksiin. - Reklamaatiomenee
Lasikopin natsst voisi todella pistää pihalle, niin törkeätä ja ylimiestä heidän toimintansa on asiakkaita kohtaan.
Lääkärit ja sairaanhoitajat ansaitsevat kiitokset ja ruusut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk662179Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921472Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621275Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701258- 1151145
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j90990- 69980
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72929Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81880Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11845