Kokemuksia Linnainmaan Terveysasemalla

Mummoikäinenasiakas

Lääkärit Linnainmaan terveysasemalla ovat todella ystävällisiä ja paneuvat asiakkaan terveyteen ja kädestä pitäen ystävällisesti opastavat vaivojen hoidossa.

Luukulla toimivista sairaanhoitajista ainakin yksi henkilö kohteli minua erittäin komentelevasti ja ikävästi. Sama henkilö moitti minua vuosi sitten kun menin näyttämään kipeää jalkaani toivoen hoitajalta hoito-ohjeita. Tänne ei tulla ilman ajan varausta pauhasi nainen kiukkuisesti. Netissä kuitenkin luki että hoitajan luo voi mennä myös ilman ajanvarausta. Oli pyhät tulossa tuskin olisin mitään aikaa saanut.
Järkytyin eilen kovasti kun kävin terveysasemalla jouduin lääkärissä käynnin lisäksi tilaamaan ajan fysioterapeutilta. En heti kuullut minkä ajan hoitaja antoi. Anteeksi minulla on vähän huono kuulo sanoin. Siitäkös täti innostui mummoa komentelemaan.. Ensi kerralla laitatte sen kuulolaiteen korvaanne kun tänne tulette.
Olin järkyttynyt selitin että patterit ovat kalliita ja tällaiset lyhyet asiat olen pystynyt hoitamaan helposti. Ulkona sitä paitsi satoi eikä kuulolaitetta saisi altistaa kosteudelle. Kysyin varmuudeksi hoitajan nimen. Hän vastasi että väliäkö sillä. Lopulta hän antoi nimensä jonka liitin palautuslomakkeeseen.
Olin moisesta palvelusta niin järkyttynyt että unohdin hanskanikin sinne.

Lääkäri oli kyllä osaava ja erittäin ystävällinen ja kuulin hyvin hänen äänensä koko ajan. Lämpimät kiitokseni minua hoitaneelle lääkärille.

4

725

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unamielle

Jotkut sairaanhoitajat ovat valinneet väärän ammatin ja purkavat sitten kiukkuaan potilaisiin. Jokaiselta terveysasemalta löytyy vähintään yksi väärän ammatin valinnut kiukkuinen hoitaja.

• Nuorimies78654

Sama kokemus itselläni. Hoitajat ja lääkärit ovat olleet asiallisia ja ystävällisiä, mutta luukulla tosiaan on aika tiukkaa asennetta. Olen kuitenkin siinäkin saanut ne hommat hoidettua, jotka on siinä pitänyt hoitaa.

• Hyvääkevättä

Lasikopin vois hävittää...... neljäkin valkotakkista "apuhoitajaa" kinaamassa keskenään ja siltikään kukaan ei vastaa puhelimeen saati luukulla olevalle asiakkaalle.
      Lääkärit ja varsinaiset sairaanhoitajat toimivat erittäin hyvin ja ystävällisesti ! Kiitos!
      Asemalla on nähtävissä "akkamaista" otetta, jos jonkinlaista turhaa lippusta ja lappusta seinillä, mukamas ohjeena "tämä on hammashoidon odotustila" jne....
      Lasikopilla tarkoitan 2-kerroksen koppia..... pari tyyppiäkin vois osoittaa, mutta en lähde henkilökohtaisuuksiin.

• Reklamaatiomenee

Lasikopin natsst voisi todella pistää pihalle, niin törkeätä ja ylimiestä heidän toimintansa on asiakkaita kohtaan.
      Lääkärit ja sairaanhoitajat ansaitsevat kiitokset ja ruusut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1729
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      239
      1493
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1346
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1015
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      874
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      842
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      819
    Aihe