Mitä ajattelette ihmisestä, jolla ei ole montaa hyvää ystävää jäljellä?
Onko se teistä jotenkin outoa heti, vai selvitättekö asian taustoja?
Minulle kävi niin, että dominoivat kaverini eivät enää pidä minusta, kun olen alanut sanomaan heille vastaan asioista jota he ovat huomautelleen minulle läpi kaveruutemme. He eivät ole tottuneet siihen, joten ovat hyvin herränahkaisia sen suhteen.
Minä olen kuulemma hankala riidan haastaja, kun olen sanonut asioista.
Kaverini ovat pettäjähenkisiä, ei ole väliä onko kyseessä oma suhde vai toisen suhde mitä rikotaan. Lisäksi he ovat arvostelleen minua, mm. pukeutumistani, olemustani, sisustustani, miesvalintojani jne. läpi kaverisuhteemme. Kun sitten huomautin käytöksestä, olen draamaa luova kamala ihminen.
Tilanne on se, että ne ihmiset joita luulin tosiystävikseni ovat jääneet elämästäni. Menee aikaa kohdata uusia ihmisiä varsinkin kun en pidä kertakäyttöisistä ihmissuhteista.
Onko kaveriton ihan täysin luuserihylkiö?
(En nyt ihan kaveriton ole... mutta parhaat kaverit meni tuossa...)
Menetin kaverini...
Sanja000
2
<50
Vastaukset
- 23423
No eipä nuo parhaat kaverisi kovin hyviltä tyypeiltä vaikuta, joten ehkä parempi näin.
Sinähän vastasit jo itsellesi osittain ja näin se aina meneekin, itse tietää vastaukset kysymyksiinsä parhaiten, mutta se voi välillä hieman kestää.
Luusereita on ne ns. "kaverit" ja sinä taas et ole.
Kuulostat varsin mukavalta ihmiseltä, sinun vain pitää löytää samanhenkisiä ihmisiä, mutta se ei ole aina niin helppoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332172Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601436Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215- 611075
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89994TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832