Ja siihen ei pysty yksikään muu puolue niin hyvin kuin Kokoomus. Näyttöä on.
Persut, pää-ideologi Sampo Terho johtajanaan olisivat kyllä hyvä kakkonen, mutta kun hänen mamuvihansa ylittää sen tosiasian, että mamuista löytyy ne kaikkein helpoimmin kyykytettävät (orja)työläiset, niin persut jäävät kolmoseksi.
Toisena keekuilee svenska talande bättre folk - RKP ... Kokoomuksen ruotsinkielinen äpärälapsi, mutta todella osaava työväen kyykyttäjä jo kymmenien sukupolvien ajan. Perinne näkyy ja velvoittaa.
Köyhien kyykytys on taitolaji
49
367
Vastaukset
- NäinoN-------------
"Saavutetut edut" Demarit on kiistaton kakkonen. Menee RKP:n ohi että vilahtaa. 1. Kokoomus 2. Demarit. 3 RKP.
17 16 4=37%. Edellisessä eduskunnassa 22 18 4= 44%. - miituu
Todellinen, 16 vuoden näyttö sekä kokoomusrikoksista että kyykyttämisestä ihan omassa takataskussa. Täyttä totta joka sana. Ja totuudestahan ei pääse yli eikä ympäri eikä se vanhene koskaan.
Kun hommaat oman ansiosi niin kukaan ei kyykytä, kyykyttäminen onnistuu vain jos istut ja odotat jonkun tuovan sinulle pullaa suuhun ja pyyhkivän peräsi!
Koko kyykyttämisidea on propagandistinen ajatus niiltä jotka kuvittelevat yhteiskunnalla olevan velvollisuus elättää tai että työnantajalla velvollisuus maksaa palkkaa työstä jonka tulos ei ole palkan arvoinen.
Ryhdistäytykää niin homma korjaantuu, niin minäkin tein jo nuorena ennen armeijaa ja aloin työskennellä elantoni eteen enkä ole saanut enkä pyytänytkään elooni apua keneltäkään ja veroilla olen maksanut moneen kertaan ne muutamat TK käynnit joita olen eloni varrella tarvinnut. Vieläkin yli 70v maksan veroja enemmän kuin koskaan pystyn palveluilla kuluttamaan yhteiskunnan varoja.
Maailma ei kaipaa ruikuttajia vaan tekijöitä! Poisitiivinen asenne korjaa teidänkin maailmanne ja ruikutus loppuu!- ei_sulla_oo_järkee
Työeläkeläinen kirjoitti:
Kun hommaat oman ansiosi niin kukaan ei kyykytä, kyykyttäminen onnistuu vain jos istut ja odotat jonkun tuovan sinulle pullaa suuhun ja pyyhkivän peräsi!
Koko kyykyttämisidea on propagandistinen ajatus niiltä jotka kuvittelevat yhteiskunnalla olevan velvollisuus elättää tai että työnantajalla velvollisuus maksaa palkkaa työstä jonka tulos ei ole palkan arvoinen.
Ryhdistäytykää niin homma korjaantuu, niin minäkin tein jo nuorena ennen armeijaa ja aloin työskennellä elantoni eteen enkä ole saanut enkä pyytänytkään elooni apua keneltäkään ja veroilla olen maksanut moneen kertaan ne muutamat TK käynnit joita olen eloni varrella tarvinnut. Vieläkin yli 70v maksan veroja enemmän kuin koskaan pystyn palveluilla kuluttamaan yhteiskunnan varoja.
Maailma ei kaipaa ruikuttajia vaan tekijöitä! Poisitiivinen asenne korjaa teidänkin maailmanne ja ruikutus loppuu!hahaha, kävi kokoomus sinunkin työeläkettä leikkaamassa vuoden vaihteessa.
ole tyytyväinen ja pidä hyvänäsi....ja jos sinulla on lapsenlapsia, kokoomus vieraili varkaana leikkaamassa 8,1 % lapsilisistä samaan aikaan. - seniilitörppö
Maailma ei kaipaa ruikuttajia vaan tekijöitä! Poisitiivinen asenne korjaa teidänkin maailmanne ja ruikutus loppuu!Kehtaatkin.
Et käyttänyt et koska niitä ei ollut sosiaaliturva on luotu 1960-luvun lopulta ja siitä eteenpäin, lahjana ei saatu monen palkan osa neuvottelun tuotos. Nyt saisi poistaa lomalta paluurahan ei ei ole enää tarpeellinen koska palkka työstä kattaa n. 250% arkipäivän elämiseen menevät tarpeet 1960- luvulla palkka oli 70-90 % arkikuluista. seniilitörppö kirjoitti:
Kehtaatkin.
Et käyttänyt et koska niitä ei ollut sosiaaliturva on luotu 1960-luvun lopulta ja siitä eteenpäin, lahjana ei saatu monen palkan osa neuvottelun tuotos. Nyt saisi poistaa lomalta paluurahan ei ei ole enää tarpeellinen koska palkka työstä kattaa n. 250% arkipäivän elämiseen menevät tarpeet 1960- luvulla palkka oli 70-90 % arkikuluista.Varhaisimmat kesätyöpaikkani olivat -50 luvun lopulla jolloin tosin asuin kotosalla ja kävin koulua. Siitä asti kun sain työpaikan koulun jälkeen olen ollut pitkälti omavarainen enkä ole kinunnut apua keneltäkään. Ei sosiaaliturvaa voi lahjana käsittää sillä se on muiden tienattava joten menkää klaikki töihin ja lopettakaa jatkuva marina. Kyllä töitä löytyy kun hinnoittelee työnsä oikein.
- pääluottamusmies
Varhaisimmat kesätyöpaikkani olivat -50 luvun lopulla jolloin tosin asuin kotosalla ja kävin koulua. Siitä asti kun sain työpaikan koulun jälkeen olen ollut pitkälti omavarainen enkä ole kinunnut apua keneltäkään. Ei sosiaaliturvaa voi lahjana käsittää sillä se on muiden tienattava joten menkää klaikki töihin ja lopettakaa jatkuva marina. Kyllä töitä löytyy kun hinnoittelee työnsä oikein.
"työnantajalla velvollisuus maksaa palkkaa työstä jonka tulos ei ole palkan arvoinen."
Kirjoitit nyt arvoisa nimimerkki työeläkeläinen tuossa hiukan ylempänä että työnantajalla velvollisuus maksaa palkkaa työstä jonka tulos ei ole palkan arvoinen
Joten kerrotko nyt arvoisa nimimerkki työeläkeläinen nyt ihan pelkin faktoin että minkälaisesta työstä on nyt oikein kysymys tuossa todella erikoisessa lausunnossasi.
Siilä kyllä minä ja 99,9% muista suomalaisista olemme nyt täysin sitä mieltä että kyllä ihan kaikki työntekijät ovat aina ansainneet palkkansa tekemästään palkkatyöstä. pääluottamusmies kirjoitti:
"työnantajalla velvollisuus maksaa palkkaa työstä jonka tulos ei ole palkan arvoinen."
Kirjoitit nyt arvoisa nimimerkki työeläkeläinen tuossa hiukan ylempänä että työnantajalla velvollisuus maksaa palkkaa työstä jonka tulos ei ole palkan arvoinen
Joten kerrotko nyt arvoisa nimimerkki työeläkeläinen nyt ihan pelkin faktoin että minkälaisesta työstä on nyt oikein kysymys tuossa todella erikoisessa lausunnossasi.
Siilä kyllä minä ja 99,9% muista suomalaisista olemme nyt täysin sitä mieltä että kyllä ihan kaikki työntekijät ovat aina ansainneet palkkansa tekemästään palkkatyöstä.Yksilöimättä kenenkään suoritusta niin pitkän urani aikana olen todella nähnyt monen sortin työläisiä joista osaa en ottaisi palvelukseeni ja joiden palkka ansaittiin kavereiden työllä kun oma työaika meni muihin hommiin.
Pahimmat alan yli/alilyönnit olivat yhteiskunnan tavalla tai toisella omistamissa yrityksissä joissa olen työskennellyt.
Palkka on ansaittu jos sen tulos voidaan myydä katteellisesti, se on ainoa vaatimus. On tietysti esim. siivoojan ja vaikkapa opettajan työt joissa tuo mittaaminen on vaikeampaa mutta valmistavassa työssä se on varsin sopiva malli sille mitä voidaan ansaita.
Jokaisen aikaansaannosten pitäisi siis olla palkan mittarina eikä minkään sopimuksen jossa ei ole mitattu palkansaajan suoritusta työpaikalla.
Vapaassa demokratiassahan saa olla väärässä enkä usko tuota väittämääsi prosenttilukua kovinkaan pätevän gallupin tulokseksi. Yrittäjän palkka on todella ansaittua!- hyväksyn
Maailma ei kaipaa ruikuttajia vaan tekijöitä! Poisitiivinen asenne korjaa teidänkin maailmanne ja ruikutus loppuu!Kiitos ! Olipas todella hieno ja ansiokas kirjoitus. Minä kuulun myös siihen joukkoon, joka ei ole voinut / tarvinnut sosiaaliturvia käyttää. Olen ollut nuoresta (15v) töissä, kävin työn ohella iltalukion ja kirjoitin yo:ksi. Sain kohtalaisen hyvän työpaikan, jossa viihdyin lähes 40v eri asteisissa tehtävissä. Hiljattain jäin ansaitulle työeläkkeelle. Olen vakuuttunut että työtä löytää ja saa jos on todella halua saada hieman parempaa tuloa kuin sosiaalituet.
- pääluottamusmies
Yksilöimättä kenenkään suoritusta niin pitkän urani aikana olen todella nähnyt monen sortin työläisiä joista osaa en ottaisi palvelukseeni ja joiden palkka ansaittiin kavereiden työllä kun oma työaika meni muihin hommiin.
Pahimmat alan yli/alilyönnit olivat yhteiskunnan tavalla tai toisella omistamissa yrityksissä joissa olen työskennellyt.
Palkka on ansaittu jos sen tulos voidaan myydä katteellisesti, se on ainoa vaatimus. On tietysti esim. siivoojan ja vaikkapa opettajan työt joissa tuo mittaaminen on vaikeampaa mutta valmistavassa työssä se on varsin sopiva malli sille mitä voidaan ansaita.
Jokaisen aikaansaannosten pitäisi siis olla palkan mittarina eikä minkään sopimuksen jossa ei ole mitattu palkansaajan suoritusta työpaikalla.
Vapaassa demokratiassahan saa olla väärässä enkä usko tuota väittämääsi prosenttilukua kovinkaan pätevän gallupin tulokseksi. Yrittäjän palkka on todella ansaittua!Tässä maailmassa arvoisa nimimerkki työeläkeläinen on todella paljon sellaista todella arvokasta ja tärkeää työtä joka vaatii aina täydellistä erikoisosaamista,ja jota ei voi mitata koskaan minkäänlaisella mainitsemallasi myynnin katteella.
Esimerkiksi ihmisten terveyden hoitaminen vauvasta vanhukseen ja kaikki siltä väliltä on tuota mainitsemaani todella arvokasta ja tärkeää työtä jota tekevät terveysalan erikoisosaajat eli lääkärit, sairaanhoitajat ja muuta terveysalan ammattilaiset.
Ja näillä terveydenhoidon ammattilaisilla on sitten nimenomaan aina neuvotellut voimassa olevat työehtosopimukset turvanaan että he voivat tehdä tuota todella arvokasta ja tärkeää työtään täysin rauhassa ilman pelkoa työpaikkansa menetyksestä tai ansaittujen oikeuksien ja etuuksien karsimisesta. - Todella.kyvykästä
ei_sulla_oo_järkee kirjoitti:
hahaha, kävi kokoomus sinunkin työeläkettä leikkaamassa vuoden vaihteessa.
ole tyytyväinen ja pidä hyvänäsi....ja jos sinulla on lapsenlapsia, kokoomus vieraili varkaana leikkaamassa 8,1 % lapsilisistä samaan aikaan.Mitä kummaa! Kokoomusko yksin tekee näitä leikkauksia ja säästöjä? Kaikkiko muut tuhlaisivat edelleen valtion varoja? Onko ihan totta kyykyttämistä, jos yritetään pitää lainan määrä edes nykyisellä tasolla?
Ja yksinkö siihen yksi ainoa puolue pystyy. Millä oikeudella Kokoomus yksin kajosi lapsilisiin? Eikö siinä päätöksessä ollut muita mukana? Olipa yllättävä tempaus! On tosiaan sanottava, että tuollaiseen ohitukseen kykenee vain KYKYPUOLUE! Yksikään toinen puolue ei kerinnyt hätiin.
Jos Kansallinen Kokoomus yksinään pystyy karsimaan valtion menot, "kyykyttämään" kaikkia muita ja saa velkataakkamme alenemaan järjelliseen määrään, niin olkaamme autuaita. He tekevät työn ja muut sen kuin vain nauttivat elämänlaadun paranemisesta. - Anonyymi
Maailma ei kaipaa ruikuttajia vaan tekijöitä! Poisitiivinen asenne korjaa teidänkin maailmanne ja ruikutus loppuu!Boomerit on eläny suomalaisen unelman. On ollu ikuiset opinto-oikeudet kouluissa, kaikki maailman edut, suojatyöpaikat, asuntolainat maksettu pois kymmenessä vuodessa ja sitten otettu seuraava, peritty siihen vielä vanhempien varallisuus ja leikattu kaikki omilta lapsilta. Helppohan se on vittuilla.
- Anonyymi
Yksilöimättä kenenkään suoritusta niin pitkän urani aikana olen todella nähnyt monen sortin työläisiä joista osaa en ottaisi palvelukseeni ja joiden palkka ansaittiin kavereiden työllä kun oma työaika meni muihin hommiin.
Vapaassa demokratiassahan saa olla väärässä enkä usko tuota väittämääsi prosenttilukua kovinkaan pätevän gallupin tulokseksi. Yrittäjän palkka on todella ansaittua!Nuo ihan sinun omia mielipiteitä ja sulla niihin ihan täysi oikeus, mutta tutkimuksen tai tilastojen kanssa niillä ei ole mitään tekemistä, mutta kirjoituksestasi päätellen olet niitä miehiä, jotka tietävät jo kaiken, etkä ole näin ollen vaivautunut lukemaan muuta, kuin Aku Ankkaa ja Tex Willeriä.
- Anonyymi
hyväksyn kirjoitti:
Kiitos ! Olipas todella hieno ja ansiokas kirjoitus. Minä kuulun myös siihen joukkoon, joka ei ole voinut / tarvinnut sosiaaliturvia käyttää. Olen ollut nuoresta (15v) töissä, kävin työn ohella iltalukion ja kirjoitin yo:ksi. Sain kohtalaisen hyvän työpaikan, jossa viihdyin lähes 40v eri asteisissa tehtävissä. Hiljattain jäin ansaitulle työeläkkeelle. Olen vakuuttunut että työtä löytää ja saa jos on todella halua saada hieman parempaa tuloa kuin sosiaalituet.
Jos pienennetään tukia se kannustaa töihin
- kokoomusnjet
"Kyllä töitä löytyy kun hinnoittelee työnsä oikein." On suuri joukko Ihmisiä,joita työnantajat ei ota töihin,vaikka työntekijä maksais työnantajalle.
Sellainen yhteiskunta on mätä,joka ei pidä heikommistaan huolta. Nykyinen oikeistopoliitiikka on tuhoamassa Suomen.
Työeläkeläinen ruikuttaa,kun joku pääsee vähän helpommalla.Olet osin oikeassa, jo vuonna 1980 törmäsin tuohon surkeuteen. Olin ostanut pätkän uudesta valmistuvasta rivitalosta ja muutettuani siihen alkoi lopullinen valmistuminen tökkimään eli viimeistelyt eivät edenneet ulkokuoren ja piha-alueen osalta.
Silloinkin maristiin työn puutteesta ja uutiset kertoivat paljonko on taas työnhakijoita listoilla mutta kun tästä mainitsin työnjohtajalle joka valitti työvoiman puutetta (olivat alkaneet jo uuden rakennustyömaaurakan) niin hän sanoi seuraavasti: ne miehet on jo moneen kertaan valkattu eikä niitä kannata ottaa koska homma ei luista.
Jos joku toimii siten, että tuollainen tulee edes mieleen niin työläisten on hävettävä noiden lusmujen vuoksi ja parasta olisi laittaa niitä pakkotöihin oppimaan.
Ei minua haittaa jos joku pääsee helpommalla kunhan ei tee sitä meidän muiden laskuun. Omaa fiksuuttaan käyttäen helpommalla pääseminen on jopa suotavaa!- kokoomusnjet
Olet osin oikeassa, jo vuonna 1980 törmäsin tuohon surkeuteen. Olin ostanut pätkän uudesta valmistuvasta rivitalosta ja muutettuani siihen alkoi lopullinen valmistuminen tökkimään eli viimeistelyt eivät edenneet ulkokuoren ja piha-alueen osalta.
Silloinkin maristiin työn puutteesta ja uutiset kertoivat paljonko on taas työnhakijoita listoilla mutta kun tästä mainitsin työnjohtajalle joka valitti työvoiman puutetta (olivat alkaneet jo uuden rakennustyömaaurakan) niin hän sanoi seuraavasti: ne miehet on jo moneen kertaan valkattu eikä niitä kannata ottaa koska homma ei luista.
Jos joku toimii siten, että tuollainen tulee edes mieleen niin työläisten on hävettävä noiden lusmujen vuoksi ja parasta olisi laittaa niitä pakkotöihin oppimaan.
Ei minua haittaa jos joku pääsee helpommalla kunhan ei tee sitä meidän muiden laskuun. Omaa fiksuuttaan käyttäen helpommalla pääseminen on jopa suotavaa!Jäin kuusikymppisenä työttömäksi oltuani työpaikassa lähes kymmenen vuotta. Nuorempana kysyttiin töitä hakiessa ensimmäisenä,mitä osaat.? Nykyään mitä vaivoja Sinulla on.?
Samaan aikaan työnantajat haluavat nostaa eläkeikää.Siis tämmöinenhän on työnantajien taholta pelkkää vittuilua. kokoomusnjet kirjoitti:
Jäin kuusikymppisenä työttömäksi oltuani työpaikassa lähes kymmenen vuotta. Nuorempana kysyttiin töitä hakiessa ensimmäisenä,mitä osaat.? Nykyään mitä vaivoja Sinulla on.?
Samaan aikaan työnantajat haluavat nostaa eläkeikää.Siis tämmöinenhän on työnantajien taholta pelkkää vittuilua.Siksi kannattaa tehdä kuten minä joka jo hyvissä ajoin perustin työkaverini kanssa yrityksen jossa sitten työskentelimme eläkkeelle lähtöön asti ja sen myydessämme saimme kohtuu korvauksen niistä ylitöistä joita ilman palkkaa aikoinaan siellä teimme.
Omasta yrityksestä ei saa potkuja jos ei ajaudu konkurssiin eikä sinne pääse jos ei toimi typerästi.- ERTYUIHGHJKL
Siksi kannattaa tehdä kuten minä joka jo hyvissä ajoin perustin työkaverini kanssa yrityksen jossa sitten työskentelimme eläkkeelle lähtöön asti ja sen myydessämme saimme kohtuu korvauksen niistä ylitöistä joita ilman palkkaa aikoinaan siellä teimme.
Omasta yrityksestä ei saa potkuja jos ei ajaudu konkurssiin eikä sinne pääse jos ei toimi typerästi.Heheheh yritys voi ajautua konkurssiin vaikka toimisi kuin viisaasti tahansa.
Siitä on 1990 luvun lama osoituksena.
On turha pullistella yrittäjänä onnistumisella. Riippuu omasta toiminnasta ainoastaan 40% MITEN YRITYKSELLÄ MENEE. Loppu on ulkoisten tekijöiden summa.
pankit, verottaja, markkinat, ympäröivä lähiyhteiskunta, Oma kylä tai kaupunginosa, yhtesikunnalliset päätökset...nykyisin jopa sosiaalinen media
60% yrtiyksen menstystekijöistä on täysin muiden käsissä kuin yrittäjän.
Kun olet onnistunut olet elänyt onnellisten tähtien alla. Kiitä siitä. Älä uhoa.
- helppoase
Viimehallituskaudella, kun aputyttönä pyöri nöyränä demarien Jutta. Kaikki kyykytykset meni läpi!
- vääräpuolue
Juttahan onkin kokoomukselainen.
- Mitätön.salkku
Juttahan oli vain valtiovarainministeri.
- Intti_Ranne
"Ja siihen ei pysty yksikään muu puolue niin hyvin kuin Kokoomus."
Demarit ovat varsin hyviä siinä. Hehän viime vaalikauden lopullakin vaativat nollatuntisopimusten kieltämistä ja ovat aina puolustaneet AY-liikettä. Sinnehän on hyvä lähettää demaripoliitikkoja AY-öykkäreiksi. - Oikee_libertaari
Tuo on kyllä erittäin epäoikeudenmukainen arvio Kokoomuksesta puolueena. Köyhien "kyykyttäjä" kuitenkin lopulta on valtio, joka mm ryöstää osan näiden tuloista ja kutsuu toimintaa verotukseksi.
Vasemmistopuolueet ovat perinteisesti aina olleet enemmän valtiopuolueita. Toisin sanoen ne haluavat valtion sekaantuvan liiketoimintaan. Ennen vaaleja seurasin erästä vaalipaneelia, jossa Vasemmistoliiton edustaja kirkkain silmin sanoi, että Suomen kehitysavusta (johon valtio ryöstää rahat kansalaisilta) ei pidä tinkiä, sillä Suomihan on rikas maa. Mutta jos Suomessa asiat ovat niin hyvin, niin miksi meillä on niin korkea veroaste ja paljon työttömyyttä?- sairas_porvarismi
Työttömyys johtuu suurelta osin siitä, kun porvarien johtamat, miljoonavoittoja tekevät ja osinkoja maksavat firmat irtisanovat työntekijöitään. Ihan voittojen maksimoimiseksi.
Vika on siis varmasti muualla kuin työntekijöissä, saati AY-liikkeessä. - Hihiiihiihi
Valtio:D Kuka se valtio on. Kuka tekee päätökset mitä vatio tekee.
PUOLUEET. Ei valtio kyykytä yhtään enempää kuin sen päättäjät päättää kyykytyttää valtiolla.
Valtiolla on aina naamat jotka päättää mitä valtio tekee.
- sairas_porvarismi
Kohta saamme tuta, mitä porvarihallitus konkreettisesti tarkoittaa ...
Veikkaanpa että työttömyys kasvaa ja köyhien määrä lisääntyy. Ja tuloerot kasvavat.
Ja vieläpä ennätyksellisesti...- ana_lyysi
Meillä duunareilla onkin jo pelko perseessä. Oikeistolaisilla persuilla siellä on jytkytappi.
- NäinoN-
Niinhän Urpi väitti kun oli oppopsitiossa että köyhyys lisääntyi porvarihallituksen naikana.
Todellisuudessa tilastokeskuksen mukaan köyhyys väheni Porvarihallituksen aikana. Siis Vanahsen hallituksen aikana. Samaa Vanhanen yritti myös ensimmäisessä hallituksessa joss Demarit oli mukana. Demareille ei vain käynyt mikään köyhien toimeentulotason nosto. Köyhyys lisääntyikin Vanhasen ensimmäisen hallituksen aikana.
Varallisuusveron poisto oli Heinäluomalle tärkeämpää kuin köyhyyden vähentäminen. Onhan se ymmärrettävää. HEINÄLUOMAA itseään verotettiin varallisuudesta. - Makriina.ek
Kaikkien pitäisi pitää nyt mielessään, että Suomi on elänyt yli varojensa. Valtio ei muni lisää rahaa, vaan jakaa verotulonsa elintasomme ylläpitämiseksi. Kun jokainen puolue ja ryhmittymä vaatii yhä enemmän itselleen, on otettu velkaa, joka ylitti maksukykymme.
Turhaan täällä nyt järkytytään säästötoimista ja syytetään porvareita. Heidän olisi ehkä pitänyt lyödä kova kovaa vastaan jo kauan sitten. Mutta ainahan säästötavoitteet ovat "köyhien kyykyttämistä ja työkansan riistämistä". Sitä leimaa ei mielellään mikään puolue ole ottanut.
Kyllä Kreikan hurlumhei-politiikkaa näilläkin palstoilla reposteltiin jokin aika sitten. Kun nyt huomataan, että olemme samoilla linjoilla itsekin, syytetään kiireesti porvareita ahneudesta.
Syy on aina siellä toisella puolen aitaa.
- nälkä_tappaa_kohta
Nyt se on jo melko varmaa. Siis natsihallitus. Voi meitä köyhiä ja muuita vähäosaisia.
- EK_työttömyyden_syy
Työttömyyden vähentämisen ensimmäinen vaihe on EK:n miljonäärien lahtaus. Ei siis fyysisesti, vaan vaikutusvallan. Sillä tuo suurpääoman vahtikoiralauma ajaa vain rikkaiden omistajatahojen etuja ja pyrkimyksiä. Joka tarkoittaa rahan ja vallan keskittämistä vain omistavalle luokalle. Ja porvarien lyhytnäköinen voittojen kotiutus on aiheuttanut suurimman osan nykyisestä työttömyydestä.
- Näin-se-on
Eipä se vasemmisto ole sen kummempi. Pata kattilaa soimaa.
- DFGHJKOIUYT
Köyhien kyyttäjän esikuva on Paavo (Mooses) Lipponen Sosialidemokraateista. Ei Suomesta parempaa löydy. SaaTTAA OLLA että Tuppi yrittää ylittää sen saavutuksen mutta taitaaolla poikanen Lipposen rinnalla.
- äänestin_vasureita
Demarit ovat kyllä pettäneet duunareita jo vuosikymmeniä. Mutta persujen miljonäärijohtajat eivät ole vielä päässeet näyttämään osaamistaan. Sieltä varmasti löytyy ne vuosisatojen mestariduunarintappajat. Siitä olen satavarma.
- kylmää_kyytiä_köyhille
äänestin_vasureita kirjoitti:
Demarit ovat kyllä pettäneet duunareita jo vuosikymmeniä. Mutta persujen miljonäärijohtajat eivät ole vielä päässeet näyttämään osaamistaan. Sieltä varmasti löytyy ne vuosisatojen mestariduunarintappajat. Siitä olen satavarma.
Sampo Terhon "tulevaisuus-ohjelma" olikin jo esimakua mitä tuleman pitää. Niin rankkaa työväen kuritusta ei edes EK:n kyykyttäjät uskaltaisi esittää.
Ja kohta persut kaivaa ne uudelleen esiin ja ottaa täytäntöön. - Anonyymi
Lipponen toi kolmannen tien (Clinton, Blair) suomeen, mut se tuli kaikkiin demari puolueisiin länsimaissa. Juttaa ei paljon erottanu Jyrkistä, Demut oli sillon niinku naisten kokoomus (lievää liioittelua:)).
Rinne toi takas vasemmalle. Sannan Demarit oli selkeesti eri mieltä kuinka valtion taloutta hoidetaan. Eine hirveemmin kerenny "osaamistaan" esiteelä, ku korona, sota ja siitä seurannut enrgiakriisi... jne.
Mut näkisin, että Demut tuli takas Sannan ajalla. Lähtevätkö takas oikeelle päin nyt, sitä en tiedä. Oma mp, ei kannattas.
- Halla-Ahon_äänestäjä
Me persut haluamme nyt lisää mamuja maahamme ja mielellään Somaliasta.
Nehän ei enää raiskaa naisiammekaan koska persut voitti vaalit. Ja käyvät jo kaikki töissäkin. - yleislakkoa_pukkaa
Duunareille ei hyvää seuraa, kun kolme miljonääriä suunnittelee leikkauksia ...
- ihanat_muslimit
Persut suorastaan rakastaa nyt niitäkin somalian poikia, jotka assan nurkilla notkuu päivin-öin. Ja haluavat niitä lisää, siis AINAKIN saman verran kuin ennen ...
Näin Soini lupasi jo natsihallituksen miljonäärikerhossa...
Oletteko persut nyt tyytyväisiä? - kokomustaon
-- köyhien kyykytys lähtee poliisilaitokselta siitä betoniseinän vierestä ,siellä ku rosvotaan työkyky ja muut ominaisuudet ,niin on todella orpo olo
- eisortovaltaa
Sosialidemokraatit, kokoomus, rkp, vihreät ja vasemmistoliitto sortavat ja kyykyttävät köyhiä eniten.
- ou_jeeeee
Ja kristilliset ovat se pelastuksen tie pois persuhomopatsaiden katselusta?
Liityn hihhuleihin heti kun Soini-sika lentää .... - Soini_on_kaappihomo
ou_jeeeee kirjoitti:
Ja kristilliset ovat se pelastuksen tie pois persuhomopatsaiden katselusta?
Liityn hihhuleihin heti kun Soini-sika lentää ....Aamen...
- Chaplin
Köyhyys on aivoja syövä loinen
http://www.hs.fi/tiede/a1379382081489 - lahtarien_tahdissa
Ja kohta kyykkypolkka alkaa ...
- Anonyymi
No nythän ovat yhdessä hallituksessa ja jälki on sanoin kuvaamatonta.
- Anonyymi
Tämän ketjun viesti: Demut ja vasut kyykyttää köyhiä ihan samalla tavalla, kuin Kokoomus ja PS. Uskoo ken haluaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635608Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204237Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1552193
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281760- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988