Tarvitsen diilereitä turusta jotka myyvät kannabista/sieniä. Miten löydän?
Miten löydän diilereitä/tarvitsen diilerin turusta
12
774
Vastaukset
- olet-sairas
Mene hoitoon xD
- lol8oll
Sääkin oot saatana 10-14v jonne kirjottelemas
- wassupnigga
Hi dude
- nigganigga
Hi, wassup
- diilerihakusessa
Itsekkin tarvitsisin luotettavan diilerin joka myy hyvää marihuonaa varsinais-suomen alueella koska vanha lopetti ne hommat
- wastemaster
eikö se vanha diileri nyt voinu yhtää tulla vastaan ja kertoo jotain toista? jotenki tuntuu et sul ei oo kauheesti kavereita
- Siinäskuulit
Kavereita on mutta kukaan ei polta pilveä tai käytä huumeita joten eivät paljon tiedä
- sdvweg
Voi elämä! kuka voi olla niin typerä että kyselee täällä näitä aivopieruja?
- loll
Sinä
- WA3ER
Hommaa huumekoira. Sitten vaan käyt rappuja läpi ja kun tärppää niin koputat. Voit etsiä myös metsästä.
- marimari-
Hehheh... illan naurut. :)
- 32r32
Sieniä kasvaa syksyllä ulkona. Oon sitä mieltä että jos et niitä sieltä löydä niin sit sun ei ole vielä aika niitä ottaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291538- 371441
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551190- 691014
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198986- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838