Aivan kaikkien kanssa ei kannata olla sielukumppani. Kannattaa miettiä, onko vaivan arvoista.
Sielunkumppani
13
162
Vastaukset
- joku_fredi
Ei niin, monesti on parempi kun käy vaan nusasemassa ja lähtee sitten kotio
- pettymys
Ajattelin vaan, että aikuisiällä voi olla jännä, kun on muka "sielunsisko" tms. Sielunsiskoon kannattaa tutustua ehkä hieman paremmin, ennekuin hehkuttaa. Ettei vaan pettyisi rajusti.
- kiilto
Kaikki ei ole kultaa, joka näyttää kiiltävän. Sorry. Saatat erehtyä pahan kerran.
- varo
Luultavasti erehdyt. Ole varovainen.
- vorsihtia
Moni muukin on erehtynyt.
- kielun
Ja herran jestas kun me naurettiin. Maa kiertää aurinkoa. Aurinko haluaa, että sitä ihaillaan. Se tekee mitä vaan, että on keskipisteenä. Erinäisten hännystelijöiden joukko ihailee ja lipoo aurinkoa. Ja sielunkumppani paistattelee. ja kyse muka aikuisesta SIELUNKUMPPANISTA.
- mafioooos
Osaa kyllä suutaan soittaa, mutta siitä sielusta en ole nähnyt vilahdustakaan. Tarvittaessa esittää kyllä..., jos luulee siitä olevan hyötyä.
- katovähän
Oonks mää sanonut, et mun sielunkumppani asuu Lohjalla!
Ja oonks mää sanonut, et mää asun Lohjalla. - siskoni
Mä oon yhden naisen sielunkumppani sielt Lohjan suunnalta. Oikeestaan sielun sisko. me ollaan täältä ikuisuuteen bestiksii. Vain me kaksi.
- sisterofsoul
Sielun siskooo. Mul on ikävä sua ja sun makeaa nimeäsi. Milloin tulet kanssani ihailemaan kauniita maisemia. Usko pois - et tarvitse ennustajia - olen sinun SIELUNSISKO.
- sulleuskollinen
Sielun siskooo. Mikset pidä yhteyttä.
- Panomiessssssssss
No sitä pillua nyt ensiks sais ku panettaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6112213- 1081088
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,231055Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4917Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101855- 85833
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89752- 63725
- 65563