Sielunkumppani

eikultaa

Aivan kaikkien kanssa ei kannata olla sielukumppani. Kannattaa miettiä, onko vaivan arvoista.

13

163

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku_fredi

Ei niin, monesti on parempi kun käy vaan nusasemassa ja lähtee sitten kotio

• pettymys

Ajattelin vaan, että aikuisiällä voi olla jännä, kun on muka "sielunsisko" tms. Sielunsiskoon kannattaa tutustua ehkä hieman paremmin, ennekuin hehkuttaa. Ettei vaan pettyisi rajusti.

• kiilto

Kaikki ei ole kultaa, joka näyttää kiiltävän. Sorry. Saatat erehtyä pahan kerran.

• varo

Luultavasti erehdyt. Ole varovainen.

• vorsihtia

Moni muukin on erehtynyt.

• kielun

Ja herran jestas kun me naurettiin. Maa kiertää aurinkoa. Aurinko haluaa, että sitä ihaillaan. Se tekee mitä vaan, että on keskipisteenä. Erinäisten hännystelijöiden joukko ihailee ja lipoo aurinkoa. Ja sielunkumppani paistattelee. ja kyse muka aikuisesta SIELUNKUMPPANISTA.

• mafioooos

Osaa kyllä suutaan soittaa, mutta siitä sielusta en ole nähnyt vilahdustakaan. Tarvittaessa esittää kyllä..., jos luulee siitä olevan hyötyä.

• katovähän

Oonks mää sanonut, et mun sielunkumppani asuu Lohjalla!
      Ja oonks mää sanonut, et mää asun Lohjalla.

• siskoni

Mä oon yhden naisen sielunkumppani sielt Lohjan suunnalta. Oikeestaan sielun sisko. me ollaan täältä ikuisuuteen bestiksii. Vain me kaksi.

• sisterofsoul

Sielun siskooo. Mul on ikävä sua ja sun makeaa nimeäsi. Milloin tulet kanssani ihailemaan kauniita maisemia. Usko pois - et tarvitse ennustajia - olen sinun SIELUNSISKO.

• sulleuskollinen

Sielun siskooo. Mikset pidä yhteyttä.

• Panomiessssssssss

No sitä pillua nyt ensiks sais ku panettaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2260
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      70
      882
    4. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      862
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      548
      781
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      697
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      660
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe