Sielunkumppani

eikultaa

Aivan kaikkien kanssa ei kannata olla sielukumppani. Kannattaa miettiä, onko vaivan arvoista.

13

138

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku_fredi

Ei niin, monesti on parempi kun käy vaan nusasemassa ja lähtee sitten kotio

• pettymys

Ajattelin vaan, että aikuisiällä voi olla jännä, kun on muka "sielunsisko" tms. Sielunsiskoon kannattaa tutustua ehkä hieman paremmin, ennekuin hehkuttaa. Ettei vaan pettyisi rajusti.

• kiilto

Kaikki ei ole kultaa, joka näyttää kiiltävän. Sorry. Saatat erehtyä pahan kerran.

• varo

Luultavasti erehdyt. Ole varovainen.

• vorsihtia

Moni muukin on erehtynyt.

• kielun

Ja herran jestas kun me naurettiin. Maa kiertää aurinkoa. Aurinko haluaa, että sitä ihaillaan. Se tekee mitä vaan, että on keskipisteenä. Erinäisten hännystelijöiden joukko ihailee ja lipoo aurinkoa. Ja sielunkumppani paistattelee. ja kyse muka aikuisesta SIELUNKUMPPANISTA.

• mafioooos

Osaa kyllä suutaan soittaa, mutta siitä sielusta en ole nähnyt vilahdustakaan. Tarvittaessa esittää kyllä..., jos luulee siitä olevan hyötyä.

• katovähän

Oonks mää sanonut, et mun sielunkumppani asuu Lohjalla!
      Ja oonks mää sanonut, et mää asun Lohjalla.

• siskoni

Mä oon yhden naisen sielunkumppani sielt Lohjan suunnalta. Oikeestaan sielun sisko. me ollaan täältä ikuisuuteen bestiksii. Vain me kaksi.

• sisterofsoul

Sielun siskooo. Mul on ikävä sua ja sun makeaa nimeäsi. Milloin tulet kanssani ihailemaan kauniita maisemia. Usko pois - et tarvitse ennustajia - olen sinun SIELUNSISKO.

• sulleuskollinen

Sielun siskooo. Mikset pidä yhteyttä.

• Panomiessssssssss

No sitä pillua nyt ensiks sais ku panettaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      225
      2960
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      184
      2606
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      110
      1227
    4. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      135
      1144
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      70
      1078
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1060
    7. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1055
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      348
      1022
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      959
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      808
    Aihe