Voi avustaa vain

Ei ole muuta mahdollisuutta kuin avustaa SPR:n kautta, kun kirkonulkomaan apu tukee Israelin alueen arabiterroristeja ja lähetysseuralla on homopari työssä. Nepalia ei voi muuten avustaa

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuustosiaan

      Älä valehtele vaan ota selvää. Lukuisien järjestöjen kautta voit avustaa Nepalia.

      • muitakin.varmaan.on

        Patmoksen ja Fidan kautta voi avustaa.


      • kanavia.on
        muitakin.varmaan.on kirjoitti:

        Patmoksen ja Fidan kautta voi avustaa.

        Aivan ja IRRTV on mukana Nepalissa.


    • Tuota, johtuuko se siitä että kirkko tekee arabikristittyjen kanssa yhteistyötä? Jostain näin luin. Olen ymmärtänyt niin että näitä kristittyjä vihataan joidenkin uskovien taholta.

      • KetkäVihaavat

        Kerroppa ketkä Suomessa vihaavat arabikristittyjä.


      • KetkäVihaavat kirjoitti:

        Kerroppa ketkä Suomessa vihaavat arabikristittyjä.

        Ehkä mm. aloittaja?


      • valitettavaa
        KetkäVihaavat kirjoitti:

        Kerroppa ketkä Suomessa vihaavat arabikristittyjä.

        Arabikristittyjä vihaavat muslimit, jotka pitävät heitä USA:n ja Israelin kätyreinä.Siksi mm Beetlehemistä ja Gazasta on lähtenyt pois suurin osa kristityistä. Beetlehem oli vielä 1980-luvulla 80% kristitty kaupunki mutta nyt kristittyjä on alle 20 %.
        Gazan viineinen kristitty kirjakauppias surmattiin, mutta kirkot vaikenevat tästäkin asiasta.

        "Suomettuminenhan" on ollut kirkon tavaramerkki jo Neuvostoliiton ajoista lähtien.Sama koskee nyt muslimien tekemiä vainoja.
        Valitettavasti kristityt ja lännen kirkot eivät uskalla kertoa tästä asiasta, sillä he pelkäävät, että nuo loput kristityt jotuvat vainotuiksi.


    • ainavalehteleetva

      Totuusvoittaaaina valehtelee aina. Nytkin Nepalia voi auttaa monen avustajan, muunkin kuin kirkon ulkomaanavun, kautta.
      Kirkon ulkomaanavun kautta avustaminen taitaa vaan olla kustannustehokkainta.

    • täsmäpommitus

      Ompa sinulla tiukka pipo.
      Onneksi suomalaiset avustavat Israelin sotaväkeä http://www.hs.fi/kotimaa/a1305587769236

      Ei kannata mennä ISIS seen voi tulla tuomio mutta luvattua maata täytyy puolustaa jos vaikka se avaisi taivaan portit.

    • peruslinjaus

      No joo, lähetysseuralla taitaa olla asiat vinksallaan. Ei laiteta rahaa sellaisiin paikkoihin.

    • eiterroristientukea

      Kirkon ulkomaan avulle ei pidä antaa euroakaan. Menee terrorismin tukemiseen arabien auttamisena.

      • ei.KUAlle

        Ei KUA:lle latiakaan rahoittaa terrororisteja ja heidän tukemissaan kouluissa on pommialustoja jotka lähettää ohjuksia ja raketteja Israeliin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe