Voi avustaa vain

Ei ole muuta mahdollisuutta kuin avustaa SPR:n kautta, kun kirkonulkomaan apu tukee Israelin alueen arabiterroristeja ja lähetysseuralla on homopari työssä. Nepalia ei voi muuten avustaa

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuustosiaan

Älä valehtele vaan ota selvää. Lukuisien järjestöjen kautta voit avustaa Nepalia.

• muitakin.varmaan.on

Patmoksen ja Fidan kautta voi avustaa.

• kanavia.on
        muitakin.varmaan.on kirjoitti:

Patmoksen ja Fidan kautta voi avustaa.

Aivan ja IRRTV on mukana Nepalissa.

• Tuota, johtuuko se siitä että kirkko tekee arabikristittyjen kanssa yhteistyötä? Jostain näin luin. Olen ymmärtänyt niin että näitä kristittyjä vihataan joidenkin uskovien taholta.

• KetkäVihaavat

Kerroppa ketkä Suomessa vihaavat arabikristittyjä.

• KetkäVihaavat kirjoitti:

Ehkä mm. aloittaja?

• valitettavaa
        KetkäVihaavat kirjoitti:

Arabikristittyjä vihaavat muslimit, jotka pitävät heitä USA:n ja Israelin kätyreinä.Siksi mm Beetlehemistä ja Gazasta on lähtenyt pois suurin osa kristityistä. Beetlehem oli vielä 1980-luvulla 80% kristitty kaupunki mutta nyt kristittyjä on alle 20 %.
        Gazan viineinen kristitty kirjakauppias surmattiin, mutta kirkot vaikenevat tästäkin asiasta.

"Suomettuminenhan" on ollut kirkon tavaramerkki jo Neuvostoliiton ajoista lähtien.Sama koskee nyt muslimien tekemiä vainoja.
        Valitettavasti kristityt ja lännen kirkot eivät uskalla kertoa tästä asiasta, sillä he pelkäävät, että nuo loput kristityt jotuvat vainotuiksi.

• ainavalehteleetva

Totuusvoittaaaina valehtelee aina. Nytkin Nepalia voi auttaa monen avustajan, muunkin kuin kirkon ulkomaanavun, kautta.
      Kirkon ulkomaanavun kautta avustaminen taitaa vaan olla kustannustehokkainta.

• täsmäpommitus

Ompa sinulla tiukka pipo.
      Onneksi suomalaiset avustavat Israelin sotaväkeä http://www.hs.fi/kotimaa/a1305587769236

Ei kannata mennä ISIS seen voi tulla tuomio mutta luvattua maata täytyy puolustaa jos vaikka se avaisi taivaan portit.

• peruslinjaus

No joo, lähetysseuralla taitaa olla asiat vinksallaan. Ei laiteta rahaa sellaisiin paikkoihin.

• eiterroristientukea

Kirkon ulkomaan avulle ei pidä antaa euroakaan. Menee terrorismin tukemiseen arabien auttamisena.

• ei.KUAlle

Ei KUA:lle latiakaan rahoittaa terrororisteja ja heidän tukemissaan kouluissa on pommialustoja jotka lähettää ohjuksia ja raketteja Israeliin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      133
      2374
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1865
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1547
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1363
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1300
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      840
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      752
    Aihe