Mä oon ostamassa uusia lenkkareita ja selailin niitä just netistä kunnes törmäsin yllä olevaan sivustoon, josta löytyi ihania kenkiä TODELLA halvalla, mutta vähän epäilyttää kun Niken lenkkarit jotka normaalisti on yli 130€ on siellä nyt 47€, mutta silti houkuttaisi tilata et en nyt tiedä onko ihan täys huijaus kun suomen kielikin oli jossain aika epäselvää että niin...
Mutta siis olisko teillä mitään kokemuksia kyseisestä sivustosta? Uskallanko tilata? Onko aidot? Mistä päin maailmaa oikeen tulee ja meneekö tullista ? Onko laatu hyvää ?
Kiitos jo etukäteen :)
vimouska-fi.net kokemuksia
10
370
Vastaukset
- AF1
Oon ite kelannu just kans et viittiskö tuolta tilata...
Jos jollain on kokemuksia niin tänne vaan! - Nikefan
No niin, tilasin ne justiinsa, katsotaan mitä ovat kun tulevat, jos tulevat :)
- AF1
Raportoi tänne, kiinnostaa tosiaan...
Tahtoisin vain Air Force onet :D - kakkuli
Joo muakin kiinnostaa ku haluaisin ne nike roshe runit:)
- Fugazi
Jos se kuulostaa liian hyvältä, niin se melkein aina on. Haiskahtaa hyvin hyvin hyvin paljon huijaukselta.
-Etusivulla esillä oleva Paypal puuttuu maksutavoista kokonaan.
-Suojattu yhteys puuttuu asiakastietoja kerättäessä ja maksutavaksi kelpaakin ainoastaan luottokortti.
-Sivulla käytetty kieli on harvinaisen kamalaa GoogleTranslatorMössöä
Nikefan voi korjata, mikäli olen väärässä ja tennarit löysivät tiensä perille. Ite en tilaisi. - haluaatietää
Tuliko kengät?
- nikefree
niin mitä törmäsi?
- Boogiista
Ei kannata tilata tuolta mitään!!
- Ssantsa
Heippa, itse tilasin kyseiseltä sivulta kengät. Itse en niin välitä ovatko todellisuudessa aidot vai feikit kun sali kengiksi tulee. Anyway tilasin kengät en heti saanut tilausvahvistusta vasta 2-3 päivän kuluttua mikä oli DHL:n kuittaus. Eli en saanut kyseisen vimouskan tilausvahvistusta lainkaan. DHL:n kautta pystyin seuraamaan tilausta tuli Hong Kongista asti (eli Varmaa 99% piraatti tavaraa ) odotin kenkiä aika lailla 3vk kunnes sain DHL:ltä tulli maksu kirjeen ja täydennyksiä yrityksen lähettämän tuotteen tuote tietojen puutteellisuudesta. DHL Lasku oli noin 34€ eli kengät tulivat sen 100€ maksamaan "muka halvat " pyh .. Viikko DHL laskun jälkeen (tänään ) sain rakkaat tilaamani kengät, mutta kun avasin lähetyksen ni kengät olivat VÄÄRÄT .. Ovat ihan saman näköset kun aidot hyvää matskua yms, mutta en ole mikään Nike kenkien asian tuntija niin en mene sen tarkemmin kommentoimaan ovatko aidot vai ei . Sivusto on vähän hämärä, joten saa nähä saanko kenkiä ikinä vaihdettua / rahoja takaisin . Lähetin nyt kyseiselle yritykselle meiliä väärästä tuotelähetyksestä.
- nikepoika
Tilasin kengät ja siinä kyllä vähä kesti ennen ku sain ne mutta hyvät on sain sellaset kengät kun halusin. Kengät tulee singaporesta ja tullin läpi menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019