Nuori äiti

Koirankakka

Kuka on se nuori äiti kahden pienen lapsen ja pienen valkoisen koiran kanssa Alvarin leikkialueella? Sanokaa sille että sinne on koirilta pääsy kielletty niin kuin muihinkin leikkipuistoihin.

37

592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ammattikuski06

      Mikset sä itte sano?
      ÄÄLIÖ:

      • Koirankakkaa

        Kun en tiedä kuka se on. Lapset kertoivat, kun kotiin tulivat. Yököttävää. Sanoisin kyllä. Vaimo vielä pahemmalla päällä.


      • Batman4ever
        Koirankakkaa kirjoitti:

        Kun en tiedä kuka se on. Lapset kertoivat, kun kotiin tulivat. Yököttävää. Sanoisin kyllä. Vaimo vielä pahemmalla päällä.

        Soita MCkiipelille!!


      • Auroora79

        Sä mitään uskalla sanoa, kun käytät itse koiraasi naapurin puolella kusella. Tossukka mikä tossukka.


      • paskapäät

        No Ei uskallakkaan. Tyypillistä pohojalaasuutta! Tänne kirjoitellaan ja seljän takana puhutahan.
        Päin naamaa hymyillähän.
        Vitun jeesustelijat.


      • Olenainaoikeassa
        paskapäät kirjoitti:

        No Ei uskallakkaan. Tyypillistä pohojalaasuutta! Tänne kirjoitellaan ja seljän takana puhutahan.
        Päin naamaa hymyillähän.
        Vitun jeesustelijat.

        Ap lupasi sanoa, mutta kun ei tiennyt kuka se on. Ja sen vaimokin varmaan sanoo... Tai laittaa miehensä sanomaan. Pohjalaiset sanovat myös päin naamaa ja se muita taitaa niin kovasti sapettaakin!


    • paskaaaa

      Toivottavasti se koira eres väänti kunnon tortut sinne .

    • kolloo

      Ja vielä sen jotenkin tajuaisi jos tällä koiran omistajalla ei olisi lapsia itsellä.Silloin ei varmasti osaisi ajatella asioita niinkuin äidin kuuluu(kuuluisi) ettei vie lemmikkiään lapsille tarkoitetulle leikkialueelle! Toruja!

    • äitikin

      koska tällaista on tapahtunut? ? kouluaikanako

      • lollo1

        Iltapäivällä koulun jälkeen mun lapset on sen/ne nähny.


      • äitikin

        onko jo aikaa vai lähipäivinä? ?


      • lollo1

        Mä en oo tämä ap. mutta varmaan pari viikkoa sitte asiasta oli puhetta meillä.Eli useampi lapsi asian rekisteröinyt.Onko muita?


    • Lukutaidotonko

      Jos se äiti on niin nuori ettei osaa lukea kylttiä?

      • Lukutaidotonko

        Tämä oli sarkasmia


    • gake

      Se on virolainen ei osaa suomea.i

      • lollo1

        eikä oo


      • lllloyddd
        lollo1 kirjoitti:

        eikä oo

        Mistä tiedät?


      • lollo1
        lllloyddd kirjoitti:

        Mistä tiedät?

        Se ketä minä tarkoitan, on ihan syntyjään kuortanelainen. Ja ei asu kaukana Alvarista, kun lasten ja koiran kanssa on vaunuilla liikkeellä.


      • äkkiiääää
        lollo1 kirjoitti:

        Se ketä minä tarkoitan, on ihan syntyjään kuortanelainen. Ja ei asu kaukana Alvarista, kun lasten ja koiran kanssa on vaunuilla liikkeellä.

        No jos nuon hyvin tiedät nii meenny saatana sanomaan jotta kerää mahdolliset koiranläjät pussiin tai edes piiloottaa sinne tenavien hietalaatikkohon.


      • äiteekuartaneelta

        voi hyvän tähären antakaa ny olla jo, tässä maailmassa ny tapahtuu pahempiakin asioita kokoajan ku yks helevata äiti koiran ja tenaviensa kans leikkikentällä! ! vai aattelittako samasta aiheesta jauhaa viälä pitkäänki! !??! eikä ne teirä lapsukaisetkaan jotka tälläästä kotona on juorunnu niin oo ollu tekemättä mitää sellaasta mitä ei saisi teherä! !!!!!!!!! LAPSELLISTA. ihmisiä kuolee, tapetaan, ihmiset sairastaa ym ja TE pauhaatta koirasta! !!!!


      • Brutus2
        äiteekuartaneelta kirjoitti:

        voi hyvän tähären antakaa ny olla jo, tässä maailmassa ny tapahtuu pahempiakin asioita kokoajan ku yks helevata äiti koiran ja tenaviensa kans leikkikentällä! ! vai aattelittako samasta aiheesta jauhaa viälä pitkäänki! !??! eikä ne teirä lapsukaisetkaan jotka tälläästä kotona on juorunnu niin oo ollu tekemättä mitää sellaasta mitä ei saisi teherä! !!!!!!!!! LAPSELLISTA. ihmisiä kuolee, tapetaan, ihmiset sairastaa ym ja TE pauhaatta koirasta! !!!!

        Sinä täällä pauhaat! Lopeta suomi24 keskustelujen lukeminen ja pelasta maailma kaikelta pahalta! P.s. Me kaikki kuollaan joskus. Toiset koirankakkaan toiset johonkin muuhun. Kuollaan kuitenkin.


    • kuortaneonkuortane

      Mitä jos kävisit päin naamaa sanomas olis paljon asiallisempaa...nyt puoli kuortanetta tietää että nuori äiti koiransa kans tekee syntiä..

      • Fairplay4all2

        Tämä olkoon varoittava esimerkki kaikille! Koirat pysykööt pois lapsille osoitetuista leikkipaikoista ja lapset pysyvät pois koirapuistoista. Fair play. Olen puhunut.


      • töysäs.ei.nuon.tyhymiä
        Fairplay4all2 kirjoitti:

        Tämä olkoon varoittava esimerkki kaikille! Koirat pysykööt pois lapsille osoitetuista leikkipaikoista ja lapset pysyvät pois koirapuistoista. Fair play. Olen puhunut.

        Nih! Erehdyppä viemään koiras kakarojen leikkipaikalle niin saat opetuksen suomi24 palstalla! Voi saatana mitä porukkaa!


      • Anonyymi
        töysäs.ei.nuon.tyhymiä kirjoitti:

        Nih! Erehdyppä viemään koiras kakarojen leikkipaikalle niin saat opetuksen suomi24 palstalla! Voi saatana mitä porukkaa!

        No minkulainen todistus sieltä oikein tuli


    • luonnonlapsiylypiä

      Ihmekkää että allergioita yms muita tauteja tulee ku koiranpaskakin on kuolemaksi....harvemmin koira edes tarpeitaan tekee esim hiekalle....sillon ku olin pieni juostii paljain varpain lehmien aitaukses ja astuttiin vahingos miinaan,käytiin huljauttamas sadevesisangos ja leikki jatkui...se oli elämää se...
      vastuullinen koiranomistaja yleisillä paikoilla pitää paskapussit mukana...
      Nipot tädit pysyköön komeros!

      • wufeuf

        Kortesmäessä yksi vastuullinen koiranomistaja säästää varmaan etelänmatkan verran vuodessa pusseissa ja päästää koiran ovesta tarpeilleen leikkipuistoon... Tältä yksilöltä se onnistuu myös hiekalle. Olisiko rotukysymys?


    • Pumpumpumpu

      Kissat pitääs kaikki tappaa, mutta ei ne mitää tee useimpien mielestä. Ne paskoo ja kuseskeloo kaikki tenavien hietikot.

      • Poliisipamputtaajalujaa

        Joo joo joo, mutta niiden omistaja ei raahaa niitä narunpäässä sinne hiekkalaatikolle. Se on niiden luonto.


    • uauauuu

      Kas ku eivät aiva ulvo siellä kortesmäessä meenpä kiikun alle paskalle!!!

    • kauanollutkuortanelainen

      kuulkaa.. jos ny vaa antaas asia olla, ehkä tämä oli ensimmäinen ja viimmeinenkerta tällä äidillä ja toivottavasti muillakin!! jatketaan puhtaalta pöydältä

      • Mouse

        Minä kannatan, että ei lakaista asiaa maton alle, niin kuin kuortanelaisilla on tapana, vaan nostetaan kissa pöydälle.


      • Nouse

        Hyi, pöydälle paskoo mokoma!


      • tfackbgrgjolnbcdokjhh

        Onko tämäkin nyt taas joku kultalusikka suussa syntynyt silmäätekevän tenava, joka saa tehdä juuri niin kuin haluaa ja me muut tehdään niin kuin pitää?


    • Anonyymi

      Munkaan mielestä ei koirat kuulu lasten hiekkalaatikoille,

    • Anonyymi

      Joko asiaan saatiin selvyyttä ja syyllinen tuomiolle

      • Anonyymi

        Huolensa kullakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      58
      880
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe