Kuka on se nuori äiti kahden pienen lapsen ja pienen valkoisen koiran kanssa Alvarin leikkialueella? Sanokaa sille että sinne on koirilta pääsy kielletty niin kuin muihinkin leikkipuistoihin.
Nuori äiti
37
731
Vastaukset
- ammattikuski06
Mikset sä itte sano?
ÄÄLIÖ:- Koirankakkaa
Kun en tiedä kuka se on. Lapset kertoivat, kun kotiin tulivat. Yököttävää. Sanoisin kyllä. Vaimo vielä pahemmalla päällä.
- Batman4ever
Koirankakkaa kirjoitti:
Kun en tiedä kuka se on. Lapset kertoivat, kun kotiin tulivat. Yököttävää. Sanoisin kyllä. Vaimo vielä pahemmalla päällä.
Soita MCkiipelille!!
- Auroora79
Sä mitään uskalla sanoa, kun käytät itse koiraasi naapurin puolella kusella. Tossukka mikä tossukka.
- paskapäät
No Ei uskallakkaan. Tyypillistä pohojalaasuutta! Tänne kirjoitellaan ja seljän takana puhutahan.
Päin naamaa hymyillähän.
Vitun jeesustelijat. - Olenainaoikeassa
paskapäät kirjoitti:
No Ei uskallakkaan. Tyypillistä pohojalaasuutta! Tänne kirjoitellaan ja seljän takana puhutahan.
Päin naamaa hymyillähän.
Vitun jeesustelijat.Ap lupasi sanoa, mutta kun ei tiennyt kuka se on. Ja sen vaimokin varmaan sanoo... Tai laittaa miehensä sanomaan. Pohjalaiset sanovat myös päin naamaa ja se muita taitaa niin kovasti sapettaakin!
- paskaaaa
Toivottavasti se koira eres väänti kunnon tortut sinne .
- kolloo
Ja vielä sen jotenkin tajuaisi jos tällä koiran omistajalla ei olisi lapsia itsellä.Silloin ei varmasti osaisi ajatella asioita niinkuin äidin kuuluu(kuuluisi) ettei vie lemmikkiään lapsille tarkoitetulle leikkialueelle! Toruja!
- äitikin
koska tällaista on tapahtunut? ? kouluaikanako
- lollo1
Iltapäivällä koulun jälkeen mun lapset on sen/ne nähny.
- äitikin
onko jo aikaa vai lähipäivinä? ?
- lollo1
Mä en oo tämä ap. mutta varmaan pari viikkoa sitte asiasta oli puhetta meillä.Eli useampi lapsi asian rekisteröinyt.Onko muita?
- Lukutaidotonko
Jos se äiti on niin nuori ettei osaa lukea kylttiä?
- Lukutaidotonko
Tämä oli sarkasmia
- gake
Se on virolainen ei osaa suomea.i
- lollo1
eikä oo
- lllloyddd
lollo1 kirjoitti:
eikä oo
Mistä tiedät?
- lollo1
lllloyddd kirjoitti:
Mistä tiedät?
Se ketä minä tarkoitan, on ihan syntyjään kuortanelainen. Ja ei asu kaukana Alvarista, kun lasten ja koiran kanssa on vaunuilla liikkeellä.
- äkkiiääää
lollo1 kirjoitti:
Se ketä minä tarkoitan, on ihan syntyjään kuortanelainen. Ja ei asu kaukana Alvarista, kun lasten ja koiran kanssa on vaunuilla liikkeellä.
No jos nuon hyvin tiedät nii meenny saatana sanomaan jotta kerää mahdolliset koiranläjät pussiin tai edes piiloottaa sinne tenavien hietalaatikkohon.
- äiteekuartaneelta
voi hyvän tähären antakaa ny olla jo, tässä maailmassa ny tapahtuu pahempiakin asioita kokoajan ku yks helevata äiti koiran ja tenaviensa kans leikkikentällä! ! vai aattelittako samasta aiheesta jauhaa viälä pitkäänki! !??! eikä ne teirä lapsukaisetkaan jotka tälläästä kotona on juorunnu niin oo ollu tekemättä mitää sellaasta mitä ei saisi teherä! !!!!!!!!! LAPSELLISTA. ihmisiä kuolee, tapetaan, ihmiset sairastaa ym ja TE pauhaatta koirasta! !!!!
- Brutus2
äiteekuartaneelta kirjoitti:
voi hyvän tähären antakaa ny olla jo, tässä maailmassa ny tapahtuu pahempiakin asioita kokoajan ku yks helevata äiti koiran ja tenaviensa kans leikkikentällä! ! vai aattelittako samasta aiheesta jauhaa viälä pitkäänki! !??! eikä ne teirä lapsukaisetkaan jotka tälläästä kotona on juorunnu niin oo ollu tekemättä mitää sellaasta mitä ei saisi teherä! !!!!!!!!! LAPSELLISTA. ihmisiä kuolee, tapetaan, ihmiset sairastaa ym ja TE pauhaatta koirasta! !!!!
Sinä täällä pauhaat! Lopeta suomi24 keskustelujen lukeminen ja pelasta maailma kaikelta pahalta! P.s. Me kaikki kuollaan joskus. Toiset koirankakkaan toiset johonkin muuhun. Kuollaan kuitenkin.
- kuortaneonkuortane
Mitä jos kävisit päin naamaa sanomas olis paljon asiallisempaa...nyt puoli kuortanetta tietää että nuori äiti koiransa kans tekee syntiä..
- Fairplay4all2
Tämä olkoon varoittava esimerkki kaikille! Koirat pysykööt pois lapsille osoitetuista leikkipaikoista ja lapset pysyvät pois koirapuistoista. Fair play. Olen puhunut.
- töysäs.ei.nuon.tyhymiä
Fairplay4all2 kirjoitti:
Tämä olkoon varoittava esimerkki kaikille! Koirat pysykööt pois lapsille osoitetuista leikkipaikoista ja lapset pysyvät pois koirapuistoista. Fair play. Olen puhunut.
Nih! Erehdyppä viemään koiras kakarojen leikkipaikalle niin saat opetuksen suomi24 palstalla! Voi saatana mitä porukkaa!
- Anonyymi
töysäs.ei.nuon.tyhymiä kirjoitti:
Nih! Erehdyppä viemään koiras kakarojen leikkipaikalle niin saat opetuksen suomi24 palstalla! Voi saatana mitä porukkaa!
No minkulainen todistus sieltä oikein tuli
- luonnonlapsiylypiä
Ihmekkää että allergioita yms muita tauteja tulee ku koiranpaskakin on kuolemaksi....harvemmin koira edes tarpeitaan tekee esim hiekalle....sillon ku olin pieni juostii paljain varpain lehmien aitaukses ja astuttiin vahingos miinaan,käytiin huljauttamas sadevesisangos ja leikki jatkui...se oli elämää se...
vastuullinen koiranomistaja yleisillä paikoilla pitää paskapussit mukana...
Nipot tädit pysyköön komeros!- wufeuf
Kortesmäessä yksi vastuullinen koiranomistaja säästää varmaan etelänmatkan verran vuodessa pusseissa ja päästää koiran ovesta tarpeilleen leikkipuistoon... Tältä yksilöltä se onnistuu myös hiekalle. Olisiko rotukysymys?
- Pumpumpumpu
Kissat pitääs kaikki tappaa, mutta ei ne mitää tee useimpien mielestä. Ne paskoo ja kuseskeloo kaikki tenavien hietikot.
- Poliisipamputtaajalujaa
Joo joo joo, mutta niiden omistaja ei raahaa niitä narunpäässä sinne hiekkalaatikolle. Se on niiden luonto.
- uauauuu
Kas ku eivät aiva ulvo siellä kortesmäessä meenpä kiikun alle paskalle!!!
- kauanollutkuortanelainen
kuulkaa.. jos ny vaa antaas asia olla, ehkä tämä oli ensimmäinen ja viimmeinenkerta tällä äidillä ja toivottavasti muillakin!! jatketaan puhtaalta pöydältä
- Mouse
Minä kannatan, että ei lakaista asiaa maton alle, niin kuin kuortanelaisilla on tapana, vaan nostetaan kissa pöydälle.
- Nouse
Hyi, pöydälle paskoo mokoma!
- tfackbgrgjolnbcdokjhh
Onko tämäkin nyt taas joku kultalusikka suussa syntynyt silmäätekevän tenava, joka saa tehdä juuri niin kuin haluaa ja me muut tehdään niin kuin pitää?
- Anonyymi
Munkaan mielestä ei koirat kuulu lasten hiekkalaatikoille,
- Anonyymi
Joko asiaan saatiin selvyyttä ja syyllinen tuomiolle
- Anonyymi
Huolensa kullakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418