Mistäköhän mahtaisi löytyä reilusti vanhempi setä mulle antamaan kielihoitoa? Olen kolmekymppinen hoikka nainen ja olen pitkään haaveillut papasta nuolemassa mun pillua. Kiihottaa myös ajatus katsoa kun vanha setä masturboi. Kehtaanko kysyä joltain papalta?
Haaveilen vanhasta sedästä nuolemassa mun pillua!
17
117
Vastaukset
Kelpaisiko 50-kymppinen?
mikä ettei koska olen 60-kymppinen. wiliam at luukku.com
Kielihoidon saat kun otat yhteyttä [email protected] ja vielä päälle rentouttavan hieronnan
no mikä jottei kävis oon 53 v 170*72 pappa otahan yhteyttä.
- nuolemaan
Tietenkin kehtaat kysyä aina kun tapaat mielenkiintoisen papan.
- pietuvenäläinendesantti
lähetä s postia ja ole yhteydessä: [email protected]
- setä
Tottakai käy ,laita yhteystietosi niin kirjoitellaa ja sovitaan paikka ja aika.
Mistäpäin olet? missäs päin asustelet
- vanhapapparainen
Kysyppä vain [email protected] ikää 61
- Papparainen54E-Suomi
Täällä sua odottaa 54v "Papparainen" jolla 16cm pitkä ja aika paksu aisa pystyssä ajattelee sua ja sun pillua.Istuisitko naamalleni niin saisin nuolla kunnolla sun molemmat reijät.
Kyllä kiinnostaa itse olen 52v mies. Mistä päin olet?
- virili
Täällä 64v valmis nuoleen missä päin oot
- anuj
lahdesta olen [email protected] kiihottavia vastauksia taidan haluta muutakin jo............
oot näköjään vaihtanu sähköpostiosotteen. meillä jäi neuvottelut kesken. ota yhteyttä niin jatketaan siitä mihin jäätiin viimeks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6092782- 1071462
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671456Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831370- 1381256
- 1141244
- 1011058
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1351023- 48940
- 47881