Mistäköhän mahtaisi löytyä reilusti vanhempi setä mulle antamaan kielihoitoa? Olen kolmekymppinen hoikka nainen ja olen pitkään haaveillut papasta nuolemassa mun pillua. Kiihottaa myös ajatus katsoa kun vanha setä masturboi. Kehtaanko kysyä joltain papalta?
Haaveilen vanhasta sedästä nuolemassa mun pillua!
17
<50
Vastaukset
Kelpaisiko 50-kymppinen?
mikä ettei koska olen 60-kymppinen. wiliam at luukku.com
Kielihoidon saat kun otat yhteyttä [email protected] ja vielä päälle rentouttavan hieronnan
no mikä jottei kävis oon 53 v 170*72 pappa otahan yhteyttä.
- nuolemaan
Tietenkin kehtaat kysyä aina kun tapaat mielenkiintoisen papan.
- pietuvenäläinendesantti
lähetä s postia ja ole yhteydessä: [email protected]
- setä
Tottakai käy ,laita yhteystietosi niin kirjoitellaa ja sovitaan paikka ja aika.
Mistäpäin olet? missäs päin asustelet
- vanhapapparainen
Kysyppä vain [email protected] ikää 61
- Papparainen54E-Suomi
Täällä sua odottaa 54v "Papparainen" jolla 16cm pitkä ja aika paksu aisa pystyssä ajattelee sua ja sun pillua.Istuisitko naamalleni niin saisin nuolla kunnolla sun molemmat reijät.
Kyllä kiinnostaa itse olen 52v mies. Mistä päin olet?
- virili
Täällä 64v valmis nuoleen missä päin oot
- anuj
lahdesta olen [email protected] kiihottavia vastauksia taidan haluta muutakin jo............
oot näköjään vaihtanu sähköpostiosotteen. meillä jäi neuvottelut kesken. ota yhteyttä niin jatketaan siitä mihin jäätiin viimeks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593225Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472921Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242749Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541837- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991- 44839
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830