Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Haaveilen vanhasta sedästä nuolemassa mun pillua!

Mistäköhän mahtaisi löytyä reilusti vanhempi setä mulle antamaan kielihoitoa? Olen kolmekymppinen hoikka nainen ja olen pitkään haaveillut papasta nuolemassa mun pillua. Kiihottaa myös ajatus katsoa kun vanha setä masturboi. Kehtaanko kysyä joltain papalta?
17121
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 17

Vanhimmat

Kelpaisiko 50-kymppinen?

Äänestä

mikä ettei koska olen 60-kymppinen. wiliam at luukku.com

Äänestä
  • otahan yhteyttä niin sovitaan paikka ja aika

Äänestä

Kielihoidon saat kun otat yhteyttä [email protected] ja vielä päälle rentouttavan hieronnan

Äänestä

no mikä jottei kävis oon 53 v 170*72 pappa otahan yhteyttä.

Äänestä

Tietenkin kehtaat kysyä aina kun tapaat mielenkiintoisen papan.

Äänestä

Tottakai käy ,laita yhteystietosi niin kirjoitellaa ja sovitaan paikka ja aika.
Mistäpäin olet?

Äänestä

missäs päin asustelet

Äänestä

Täällä sua odottaa 54v "Papparainen" jolla 16cm pitkä ja aika paksu aisa pystyssä ajattelee sua ja sun pillua.Istuisitko naamalleni niin saisin nuolla kunnolla sun molemmat reijät.

Äänestä

Kyllä kiinnostaa itse olen 52v mies. Mistä päin olet?

Äänestä

Täällä 64v valmis nuoleen missä päin oot

Äänestä

lahdesta olen [email protected] kiihottavia vastauksia taidan haluta muutakin jo............

Äänestä
  • sähköpostisi ei toimi..yritin laittaa meiliä

Äänestä

oot näköjään vaihtanu sähköpostiosotteen. meillä jäi neuvottelut kesken. ota yhteyttä niin jatketaan siitä mihin jäätiin viimeks

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anuj kirjoitti:

Mistäköhän mahtaisi löytyä reilusti vanhempi setä mulle antamaan kielihoitoa? Olen kolmekymppinen hoikka nainen ja olen pitkään haaveillut papasta nuolemassa mun pillua. Kiihottaa myös ajatus katsoa kun vanha setä masturboi. Kehtaanko kysyä joltain papalta?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu