Haaveilen vanhasta sedästä nuolemassa mun pillua!

Anuj

Mistäköhän mahtaisi löytyä reilusti vanhempi setä mulle antamaan kielihoitoa? Olen kolmekymppinen hoikka nainen ja olen pitkään haaveillut papasta nuolemassa mun pillua. Kiihottaa myös ajatus katsoa kun vanha setä masturboi. Kehtaanko kysyä joltain papalta?

17

72

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kelpaisiko 50-kymppinen?

• mikä ettei koska olen 60-kymppinen. wiliam at luukku.com

• otahan yhteyttä niin sovitaan paikka ja aika

• Kielihoidon saat kun otat yhteyttä [email protected] ja vielä päälle rentouttavan hieronnan

• no mikä jottei kävis oon 53 v 170*72 pappa otahan yhteyttä.

• nuolemaan

Tietenkin kehtaat kysyä aina kun tapaat mielenkiintoisen papan.

• pietuvenäläinendesantti
    • setä

Tottakai käy ,laita yhteystietosi niin kirjoitellaa ja sovitaan paikka ja aika.
      Mistäpäin olet?

• missäs päin asustelet

• vanhapapparainen
    • Papparainen54E-Suomi

Täällä sua odottaa 54v "Papparainen" jolla 16cm pitkä ja aika paksu aisa pystyssä ajattelee sua ja sun pillua.Istuisitko naamalleni niin saisin nuolla kunnolla sun molemmat reijät.

• Kyllä kiinnostaa itse olen 52v mies. Mistä päin olet?

• virili

Täällä 64v valmis nuoleen missä päin oot

• anuj

lahdesta olen [email protected] kiihottavia vastauksia taidan haluta muutakin jo............

• sähköpostisi ei toimi..yritin laittaa meiliä

• oot näköjään vaihtanu sähköpostiosotteen. meillä jäi neuvottelut kesken. ota yhteyttä niin jatketaan siitä mihin jäätiin viimeks

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      128
      7837
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      41
      4481
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      43
      4028
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      412
      2093
    5. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      78
      1777
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      35
      1498
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1497
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      198
      1294
    9. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      12
      1158
    10. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      33
      1127
    Aihe