Nainen ei päässyt metsäyhtiöön.

pegon

Luulisi löytyvän naiselle osuvampiakin ammatteja, kuten siivooja jne. Nyt sitten kaikki miehet ovat taas sovinisteja kun YKSI nainen ei jostain syystä päässyt metsäyhtiön Johto/insinööri tehtäviin. Kuinkahan moni mies on kohdannut ongelmia sukupuolen takia? Varmasti aika moni. Kyllä voitaisiin tarhassa katsoa pitkään jos mies hakisi sinne töihin. Ja jos tulisi valituksikin olisi siellä todennäköisesti vähintään yksi miehiä halveeraava femppu ( kuten joka paikassa on vähintään se yksi ) joka ottaisi silmätikukseen ja yrittäisi joka tavalla henkisesti alistaa. On se kumma, että näistä ei puhuta mitään! Mutta heti kun nainen ei pääse suoraan Johtajan paikalle, on kyse välittömästi sovinismista. Aika kieroutunutta menoa suomessa. Esim. Virossa ja venäjällä ja onneksi suurimmassa osassa maailman maita on terve asenne, MIES on MIES ja nainen on vain nainen, joka tekee kuten MIES määrää ja asiasta ei enempää tarvitse neuvotella.

13

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vappumenijo

      Oikea syy oli se että teekkaria ei kelpuuteta yhtiöön, eikä sukupuoli!

    • ptgey

      Ei siinä kyllä ollut puhe työpaikasta, vaan hakemuksen vastaanottamisesta. *oikoluku

    • NäinMeillä

      Ja koko jutun jujuhan oli se että tämä oikopäätä hylätyksi tullut nainen laittoi miespuolisen opiskelutoverinsa soittamaan samaan firmaan ja hänen hakemukseensä suhtauduttiin heti positivisesti.
      Joten turha selittää että syy oli jossain muussa kuin sukupuolessa.

      Ja minä muuten suhtautuisin ihan yhtä negatiivisesti myös siihen jos jonkun miehen hakemusta ei otettaisi vastaan päiväkodissa.

      • Nainen0909

        Mietin tässä että eikö firmat saa päättää haluuko ne ottaa naisen vai miehen töihin? Eiks firma oo firman oma ? Jos taas haetaan valtion virkaan nii sillon ei sais katsoa sukupuoleen, koska se on ns kaikkien yhteinen. Kyl mun mielstä mulla pitää olla oikeus päättää otanko miehen vai naisen töihin koska kyseessä on mun rahat. Turhaa heikkoitsetuntoisen naisen itkua. Hae vaa töihin niinkauan et pääset, mut ota huomioon et miesvaltaisille aloille on enemmän miehiä hakemassa ja todennäköisesti alaan paljon pätevämpiä kuin sinä joten älä itse jos et pääse. Ihan sama kuin lastenhoitajiksi on enemmän päteviä naisia jotka ohittaa mieshakijan. Ei miehet rupee siitä ryttyileen vaan hakevat muualle. Ota oppia miehistä äläkä vingu. Itse oon päässy miesvaltaselle alalle 144 hakijan ja kahden haastattelukierroksen jälkeen vaikka olen nainen. Firman tulee saada päättää kuka persoona sisään pääsee.


      • lih99o

        niin se on että kavereilla ne työt saadaan


    • FQO

      ei se kato käy. Femppujen mielestä heidän pitäisi saada päättää ottaako yritys töihin miehen vai naisen. Jos yksi tapaus / miljoonasta ei halua naista vaan miehen, onkin taas helppo päästä kiljumaan kuinka miehet ovat sikoja ja maailma on miesten.

    • zzzz2222

      Joo tasa arvoa haluaisin minäkin olen mies. jalat ristiin jos miehen pärstä vituttaa, elätä mies perhe mutta nainen päättää kaikesta kun nainen on saanut alistettua miehestä tossun sit mennäänkin vieraisiin kun eihän kukaan nainen saa tyydytystä kun nai tossun kanssa. niin tai näin aina menee vituiksi. ja eikö vieläkin ole laki kun mies kuolee vaimo saa puolet miehen työeläkkeestä kun vaimo kuolee mies ei saa naisen eläkkeestä mitään. sitten kun laki velvoittaa miehen asepalvelukseen miehet ei halua mennä niin naiset luopuu oikeudesta ja menevät armeijaan voihan vittu. mikäänhän ei ole naisten mieleen harmi ettei ilman naisia voi elää.

      • zzzz1111

        Kyllä ilman naista voi elää, nimimerkki Dumppu tietää, koska hänellä on dulli dumpussa.


    • Vieläklö_nainen_mets

      No ei tietenkään päässy mikäs vittu se siinä on kun meitä miehiäkin on tarjolla. Minä ottasin miehen se jaksaa saatana olla nalkuttamattakin. En ota enää suomalaista vaimoa se siitä. vituttaa kun aina mäkätti kun tulin hikisenä sohvalle ja otin parit lkaljat. Vittu vieläkin vituttaa tommoset naiset. no se siitä. myutta akka valitti että aina saa pestä pyykkiä minkä sille voi jos hermo on tiukalla vittu kun vituttaa viekläkin. ein nyt muuta kun stemppiä kaikollei

    • ennakkoluulot

      "Kyllä voitaisiin tarhassa katsoa pitkään jos mies hakisi sinne töihin. Ja jos tulisi valituksikin olisi siellä todennäköisesti vähintään yksi miehiä halveeraava femppu ( kuten joka paikassa on vähintään se yksi ) joka ottaisi silmätikukseen ja yrittäisi joka tavalla henkisesti alistaa"
      Tuossa tilanteessa ongelmaksi muodostuisi se, että niin isät kuin äiditkin alkaisi heti ensi kättelyssä epäillä hoitajasedän tarkoitusperiä, kun tuovat lastansa tarhaan. Sillä eihän mies voi olla päiväködin hoitaja koska se vaan ei ole miehen työtä. Muut päiväködin hoitajat varmaan olisivat iloisia kun työpörukassa olisi miehiäkin, mutta vanhemmat tuskin voivat mitään ennakkoluuloilleen.

      Tuo aloituksessa mainittu nainen sahasi varmasti vain oksan altaan, kyllä naista joka nostaa tuollaisen älämölön kun ei huolittu virkaan, niin sellaista kammoksuu joka työnantaja. Vaikka tekikin oikein niin löi kyllä samalla sellaisen leiman ihan omaan otsaansa. ettei varmaan tarvitse töillä päätään vaivata ihan hetkeen.

    • tarjakiusaalapsia
    • naisenmielipideasiaan

      nojoo... onneksi elämä ei pyöri pelkän työn tai ammattiaseman ympärillä kenelläkään. rakkauttakaan ei tarvitse ansaita toiselta ihmiseltä. onhan työtä hyvä tehdä, mutta jos hienoin piirre sinussa on se, että olet suuri johtaja se ei ole välttämättä mikään hyvä juttu. vaikka silloin saisitkin mainetta ja kunniaa niittää. kukapa huomisestaan tietää tuon taivaallista.

    • Suosiparempaa

      Jos tällaiset firmat ovat pörssiyrityksiä, niin on helppo boikotoida tällaisen yrityksen osaketta. Myös energia-alalla, metalli- ja rakennusteollisuudessa sovinismi jyllää. Nämä ovatkin yleensä ne kaikkein byrokraattisimmat ja takapajuisimmat alat. Ennen sijoittamista tai töihin hakemista kannattaa tutkia naisten osuus johtoryhmässä ja henkilöstössä. Naisten kannattaa myös nostaa naisia uralla eteenpäin, koska näin miehetkin tekevät hyvä veliverkostoissaan. Naiset ovat lähes aina miehiä parempia ja ahkerampia töissä, mutta miehet tekevät itsestään suuremman numeron. Koska esimerkiksi johtotehtävissä vaaditaan EQ:ta, ovat naiset lähtökohtaisesti miehiä vahvemmilla myös johtotehtävissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5105
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3207
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1345
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe