Luulisi löytyvän naiselle osuvampiakin ammatteja, kuten siivooja jne. Nyt sitten kaikki miehet ovat taas sovinisteja kun YKSI nainen ei jostain syystä päässyt metsäyhtiön Johto/insinööri tehtäviin. Kuinkahan moni mies on kohdannut ongelmia sukupuolen takia? Varmasti aika moni. Kyllä voitaisiin tarhassa katsoa pitkään jos mies hakisi sinne töihin. Ja jos tulisi valituksikin olisi siellä todennäköisesti vähintään yksi miehiä halveeraava femppu ( kuten joka paikassa on vähintään se yksi ) joka ottaisi silmätikukseen ja yrittäisi joka tavalla henkisesti alistaa. On se kumma, että näistä ei puhuta mitään! Mutta heti kun nainen ei pääse suoraan Johtajan paikalle, on kyse välittömästi sovinismista. Aika kieroutunutta menoa suomessa. Esim. Virossa ja venäjällä ja onneksi suurimmassa osassa maailman maita on terve asenne, MIES on MIES ja nainen on vain nainen, joka tekee kuten MIES määrää ja asiasta ei enempää tarvitse neuvotella.
Nainen ei päässyt metsäyhtiöön.
13
97
Vastaukset
- vappumenijo
Oikea syy oli se että teekkaria ei kelpuuteta yhtiöön, eikä sukupuoli!
- ptgey
Ei siinä kyllä ollut puhe työpaikasta, vaan hakemuksen vastaanottamisesta. *oikoluku
- NäinMeillä
Ja koko jutun jujuhan oli se että tämä oikopäätä hylätyksi tullut nainen laittoi miespuolisen opiskelutoverinsa soittamaan samaan firmaan ja hänen hakemukseensä suhtauduttiin heti positivisesti.
Joten turha selittää että syy oli jossain muussa kuin sukupuolessa.
Ja minä muuten suhtautuisin ihan yhtä negatiivisesti myös siihen jos jonkun miehen hakemusta ei otettaisi vastaan päiväkodissa.- Nainen0909
Mietin tässä että eikö firmat saa päättää haluuko ne ottaa naisen vai miehen töihin? Eiks firma oo firman oma ? Jos taas haetaan valtion virkaan nii sillon ei sais katsoa sukupuoleen, koska se on ns kaikkien yhteinen. Kyl mun mielstä mulla pitää olla oikeus päättää otanko miehen vai naisen töihin koska kyseessä on mun rahat. Turhaa heikkoitsetuntoisen naisen itkua. Hae vaa töihin niinkauan et pääset, mut ota huomioon et miesvaltaisille aloille on enemmän miehiä hakemassa ja todennäköisesti alaan paljon pätevämpiä kuin sinä joten älä itse jos et pääse. Ihan sama kuin lastenhoitajiksi on enemmän päteviä naisia jotka ohittaa mieshakijan. Ei miehet rupee siitä ryttyileen vaan hakevat muualle. Ota oppia miehistä äläkä vingu. Itse oon päässy miesvaltaselle alalle 144 hakijan ja kahden haastattelukierroksen jälkeen vaikka olen nainen. Firman tulee saada päättää kuka persoona sisään pääsee.
- lih99o
niin se on että kavereilla ne työt saadaan
- FQO
ei se kato käy. Femppujen mielestä heidän pitäisi saada päättää ottaako yritys töihin miehen vai naisen. Jos yksi tapaus / miljoonasta ei halua naista vaan miehen, onkin taas helppo päästä kiljumaan kuinka miehet ovat sikoja ja maailma on miesten.
- zzzz2222
Joo tasa arvoa haluaisin minäkin olen mies. jalat ristiin jos miehen pärstä vituttaa, elätä mies perhe mutta nainen päättää kaikesta kun nainen on saanut alistettua miehestä tossun sit mennäänkin vieraisiin kun eihän kukaan nainen saa tyydytystä kun nai tossun kanssa. niin tai näin aina menee vituiksi. ja eikö vieläkin ole laki kun mies kuolee vaimo saa puolet miehen työeläkkeestä kun vaimo kuolee mies ei saa naisen eläkkeestä mitään. sitten kun laki velvoittaa miehen asepalvelukseen miehet ei halua mennä niin naiset luopuu oikeudesta ja menevät armeijaan voihan vittu. mikäänhän ei ole naisten mieleen harmi ettei ilman naisia voi elää.
- zzzz1111
Kyllä ilman naista voi elää, nimimerkki Dumppu tietää, koska hänellä on dulli dumpussa.
- Vieläklö_nainen_mets
No ei tietenkään päässy mikäs vittu se siinä on kun meitä miehiäkin on tarjolla. Minä ottasin miehen se jaksaa saatana olla nalkuttamattakin. En ota enää suomalaista vaimoa se siitä. vituttaa kun aina mäkätti kun tulin hikisenä sohvalle ja otin parit lkaljat. Vittu vieläkin vituttaa tommoset naiset. no se siitä. myutta akka valitti että aina saa pestä pyykkiä minkä sille voi jos hermo on tiukalla vittu kun vituttaa viekläkin. ein nyt muuta kun stemppiä kaikollei
- ennakkoluulot
"Kyllä voitaisiin tarhassa katsoa pitkään jos mies hakisi sinne töihin. Ja jos tulisi valituksikin olisi siellä todennäköisesti vähintään yksi miehiä halveeraava femppu ( kuten joka paikassa on vähintään se yksi ) joka ottaisi silmätikukseen ja yrittäisi joka tavalla henkisesti alistaa"
Tuossa tilanteessa ongelmaksi muodostuisi se, että niin isät kuin äiditkin alkaisi heti ensi kättelyssä epäillä hoitajasedän tarkoitusperiä, kun tuovat lastansa tarhaan. Sillä eihän mies voi olla päiväködin hoitaja koska se vaan ei ole miehen työtä. Muut päiväködin hoitajat varmaan olisivat iloisia kun työpörukassa olisi miehiäkin, mutta vanhemmat tuskin voivat mitään ennakkoluuloilleen.
Tuo aloituksessa mainittu nainen sahasi varmasti vain oksan altaan, kyllä naista joka nostaa tuollaisen älämölön kun ei huolittu virkaan, niin sellaista kammoksuu joka työnantaja. Vaikka tekikin oikein niin löi kyllä samalla sellaisen leiman ihan omaan otsaansa. ettei varmaan tarvitse töillä päätään vaivata ihan hetkeen. - tarjakiusaalapsia
- naisenmielipideasiaan
nojoo... onneksi elämä ei pyöri pelkän työn tai ammattiaseman ympärillä kenelläkään. rakkauttakaan ei tarvitse ansaita toiselta ihmiseltä. onhan työtä hyvä tehdä, mutta jos hienoin piirre sinussa on se, että olet suuri johtaja se ei ole välttämättä mikään hyvä juttu. vaikka silloin saisitkin mainetta ja kunniaa niittää. kukapa huomisestaan tietää tuon taivaallista.
- Suosiparempaa
Jos tällaiset firmat ovat pörssiyrityksiä, niin on helppo boikotoida tällaisen yrityksen osaketta. Myös energia-alalla, metalli- ja rakennusteollisuudessa sovinismi jyllää. Nämä ovatkin yleensä ne kaikkein byrokraattisimmat ja takapajuisimmat alat. Ennen sijoittamista tai töihin hakemista kannattaa tutkia naisten osuus johtoryhmässä ja henkilöstössä. Naisten kannattaa myös nostaa naisia uralla eteenpäin, koska näin miehetkin tekevät hyvä veliverkostoissaan. Naiset ovat lähes aina miehiä parempia ja ahkerampia töissä, mutta miehet tekevät itsestään suuremman numeron. Koska esimerkiksi johtotehtävissä vaaditaan EQ:ta, ovat naiset lähtökohtaisesti miehiä vahvemmilla myös johtotehtävissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982