Voi ei.. Mulla on semmonen ongelma, että ostin juuri päiväkirjan, enkä osaa alottaa kirjottamaan.. Esittelenkö itseni: "Rakas päiväkirja. Minun nimeni on Kirsi ja olen 36 vuotias. Harrastan kirjojen lukua ja asun Hyvinkäällä." Vai miten aloitan?? Apua kiitoksia?
Vastaukset 4
- Ihmeohikulkija
Hei!
Voit aloittaa juuri noin, jos haluat, se on minusta oikein hyvä!:)
Mutta ei sinun tarvitse ollenkaan tehdä aloitusta, esimerkiksi toisessa kahdesta päiväkirjastani ei ole lainkaan aloitusta. Ensimmäisellä sivulla on ensimmäinen päivä!
Yksi hyvä keino on myös tehdä jotenkin näin:
Nimi: nimesi
Ikä: ikäsi
Harrastus: harrastuksesi
jne.
Siinä oli kaksi tapaa.
Voit myös käyttää mielikuvitustasi, ja esittäytyä päiväkirjallesi, kuin se olisi oikea ihminen. Esim. näin:
"Hei, kuka olet?"
"Hei, olen päiväkirja. Kuka sinä olet?"
"Olen Kirsi."
"Missä asut?"
"Asun Hyvinkäällä."
"Mistä pidät?"
jne. Eli, päiväkirjasi kysyy sinulta kysymyksiä:D
Toivottavasti keksit jonkin tavan aloittaa päiväkirjasi, tai päätät ettet 'aloita' sitä, kuten minä tein toisella päiväkirjallani.:)
Joo toi vika oli vähän hassu... Mutta mitä siitä? - kaikkikohdallaan
http://kaikkikohdallaan.blogspot.fi/
Kuvaus kaiken vieneestä suhteesta. Kuvaus siitä, mitä oli olla toinen nainen. Epätoivoinen, mutta tavoitteellinen kuvaus eteenpäin menemisestä. - Myötähäpeäitseänikohtaan
Voi ei löysin vanhan kommenttini täältä :'D Oon kirjoittanut sen varmaan joskus kymmenen-/yhdeksänvuotiaana :--D
Alituksesi on ihan hyvä kun kerrot vain totuudenmukaissesti miltä sinusta tuntuu, miten koet eri asioita, tilanteita , mikä kiinnostaa , mikävähemmän jne... " työ tekijäänsä opettaa" - työ myöskin tekijäänsä kiittää" Kun pitää päiväkirjaa ,- tai miksi nyt .tahtookaan sitä nimittää - Niin olen huomannut miten se auttaa purkamaan stressiä, oppii tuntemaan itseään syvemmin ja syvemin. Onnea ja siunausta matkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 851216
- 74969
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut175966- 58715
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t161675Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.185668Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su278663Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4626- 54617
- 43615