Voi ei.. Mulla on semmonen ongelma, että ostin juuri päiväkirjan, enkä osaa alottaa kirjottamaan.. Esittelenkö itseni: "Rakas päiväkirja. Minun nimeni on Kirsi ja olen 36 vuotias. Harrastan kirjojen lukua ja asun Hyvinkäällä." Vai miten aloitan?? Apua kiitoksia?
Miten alotan päiväkirjan??
4
2707
Vastaukset
- Ihmeohikulkija
Hei!
Voit aloittaa juuri noin, jos haluat, se on minusta oikein hyvä!:)
Mutta ei sinun tarvitse ollenkaan tehdä aloitusta, esimerkiksi toisessa kahdesta päiväkirjastani ei ole lainkaan aloitusta. Ensimmäisellä sivulla on ensimmäinen päivä!
Yksi hyvä keino on myös tehdä jotenkin näin:
Nimi: nimesi
Ikä: ikäsi
Harrastus: harrastuksesi
jne.
Siinä oli kaksi tapaa.
Voit myös käyttää mielikuvitustasi, ja esittäytyä päiväkirjallesi, kuin se olisi oikea ihminen. Esim. näin:
"Hei, kuka olet?"
"Hei, olen päiväkirja. Kuka sinä olet?"
"Olen Kirsi."
"Missä asut?"
"Asun Hyvinkäällä."
"Mistä pidät?"
jne. Eli, päiväkirjasi kysyy sinulta kysymyksiä:D
Toivottavasti keksit jonkin tavan aloittaa päiväkirjasi, tai päätät ettet 'aloita' sitä, kuten minä tein toisella päiväkirjallani.:)
Joo toi vika oli vähän hassu... Mutta mitä siitä? - kaikkikohdallaan
http://kaikkikohdallaan.blogspot.fi/
Kuvaus kaiken vieneestä suhteesta. Kuvaus siitä, mitä oli olla toinen nainen. Epätoivoinen, mutta tavoitteellinen kuvaus eteenpäin menemisestä. - Myötähäpeäitseänikohtaan
Voi ei löysin vanhan kommenttini täältä :'D Oon kirjoittanut sen varmaan joskus kymmenen-/yhdeksänvuotiaana :--D
Alituksesi on ihan hyvä kun kerrot vain totuudenmukaissesti miltä sinusta tuntuu, miten koet eri asioita, tilanteita , mikä kiinnostaa , mikävähemmän jne... " työ tekijäänsä opettaa" - työ myöskin tekijäänsä kiittää" Kun pitää päiväkirjaa ,- tai miksi nyt .tahtookaan sitä nimittää - Niin olen huomannut miten se auttaa purkamaan stressiä, oppii tuntemaan itseään syvemmin ja syvemin. Onnea ja siunausta matkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167190- 1992577
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082120En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761568Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911109- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46979- 87925
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7738