Parhaat onnittelut uusmaalaisille. Annoitte ratkaisevan tuen kepulaisille. Pian tulette näkemään, miten Suomen taloudellisen veturin, Uudenmaan rahat siirtyvät elinkelvottomien kepukuntien siltarumpuihin. Helsingin asuntorakentamista ollaan jo nyt panemassa jäihin, ajattelitte kai vielä asuakin? Kuvittelitteko tosiaan, että Kepu on näiden vuosien aikana muuttunut? Sitä saa mitä tilaa. Ja te tilasitte.
Vastaukset 4
- T-Saari
En minä ainakaan Kepuleita äänestänyt.
- Kiäh_kiäh
Sellainen käsitys minullakin oli, että sinä olet järki-ihminen, tarkoitin niitä Sipilään hurahtaneita.
naura vaan. Asun Helsingissä, ja voisin hyvillä mielin äänestää keskustaa. Katos ku kaikki ei pyöri Helsingin ympärillä, niin kuin jotkut ihmiset oman napansa ympärillä. En tosin äänestäny kepua vaan kristillisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3071099Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni67925- 77908
- 71785
- 67721
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40705Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34617- 44617
- 51569
- 42541