Täysin puhdas timantti, jossa ei ole sulkeumia vai Musta helmi eli Tahitin helmi, joita tavataan vain Ranskan Polynesian viiden saariryhmän laguunien vesissä.
Helmi vai timantti? Batman vai robin? Karhu vai leijona?
Kumpi olisit mielummin
35
<50
Vastaukset
- Rakastapohtia
Täytyy pohtia, mielenkiintoisen heitit...
- ihmittelijä
Timantti, Robin, Karhu.
Olisitko itse jalometalli-, lasi-, vai kynttilän sydän?- ihmittelijä
Haluaisitko kaivattusi vastaavan helmi, batman, leijona vai helmi, batman, karhu?
ihmittelijä kirjoitti:
Haluaisitko kaivattusi vastaavan helmi, batman, leijona vai helmi, batman, karhu?
Karhua Batman naamiolla.
- ihmittelijä
Onnii kirjoitti:
Karhua Batman naamiolla.
Surffailemassa Batmanmobiililla ja kuuntelemassa Leijonia?
ihmittelijä kirjoitti:
Surffailemassa Batmanmobiililla ja kuuntelemassa Leijonia?
Pidän mielikuvituksestasi.
- Elunaa
Timantti, Robin, leijona.
- nkjvvvgggc
Kiinnostaa kiviäkin :P
- cheB
Helmi Batman Leijona
- Minunvalintani
Minä olisin helmi. Mieluummin harvinainen kuin täydellinen timantti. Batman hyväntekijä omasta tahdostaan. Ja sitten karhu tuo voimakas kunnioitusta herättävä mutta lempeä metsän kuningas.
- Perjantaipäivänen
Helmi, Batman ja Karhu
- Perjantaipäivänen
tarkennus...Helmi ja Batman ja saunaolut (Karhu)
- tässäpätälläinen
Helmi Robinillä ja Leijonan kanssa
- Älykkö
Minä olen timantti <3
- Älykkö
Onnii kirjoitti:
Okei, minkäsortin timantti?
Luojan hioma <3
- kutakuinkinnäin
Enemmänkin musta vuohi olis lähempänä ja säröinen mutta terävä timantti.
- Mietinnänjälkeen
Rakkauteni on paineessa ja kuumuudessa syntynyt timantti, mutta itse olen kuitenkin musta helmi, koska vaihdan väriä, heijastelen.
Eli helmi, Robin sekä karhu. - kiviolisin
Mieluummin tavallinen suomesta löytyvä sileä kivi jonka joku poimisi aarteenaan.
- Kivipaperisakset
Epistä, ei ollu monivalinta kyssäri ;D
- puupuppiduu
Ei se mitään. Mä oon jo ohittanut tuon iän, mutta jos saisi jollekin olla jotakin, niin sellaiselle tavalliselle kulkijalle, joka vaeltaa meren rannalla ja löytää sattumalta kiven jonka haluaa poimia mukaansa. Eiköhän se niin ole että jokainen meistä toivoisi löytävänsä sen sileän kiven jota voi pitää kädessään ja se tuntuu hyvältä hyväillä ja puristella.
Tää meni nyt lässyn lässyksi..juuh poistun ja jätän teidät timantit tänne, mä en ole koskaan kaivannut timantteja mun elämään, vaikka nainen olenkin. Poistun ja hyvästi palsta! - Epistäsilti
puupuppiduu kirjoitti:
Ei se mitään. Mä oon jo ohittanut tuon iän, mutta jos saisi jollekin olla jotakin, niin sellaiselle tavalliselle kulkijalle, joka vaeltaa meren rannalla ja löytää sattumalta kiven jonka haluaa poimia mukaansa. Eiköhän se niin ole että jokainen meistä toivoisi löytävänsä sen sileän kiven jota voi pitää kädessään ja se tuntuu hyvältä hyväillä ja puristella.
Tää meni nyt lässyn lässyksi..juuh poistun ja jätän teidät timantit tänne, mä en ole koskaan kaivannut timantteja mun elämään, vaikka nainen olenkin. Poistun ja hyvästi palsta!Samaa mieltä olen, mukavaa päivää!
- Dimanddii
puupuppiduu kirjoitti:
Ei se mitään. Mä oon jo ohittanut tuon iän, mutta jos saisi jollekin olla jotakin, niin sellaiselle tavalliselle kulkijalle, joka vaeltaa meren rannalla ja löytää sattumalta kiven jonka haluaa poimia mukaansa. Eiköhän se niin ole että jokainen meistä toivoisi löytävänsä sen sileän kiven jota voi pitää kädessään ja se tuntuu hyvältä hyväillä ja puristella.
Tää meni nyt lässyn lässyksi..juuh poistun ja jätän teidät timantit tänne, mä en ole koskaan kaivannut timantteja mun elämään, vaikka nainen olenkin. Poistun ja hyvästi palsta!Wikipediasta " Timantilla on suuri symbolinen merkitys; sen ajatellaan kertovan ikuisesta tai kaiken kestävästä rakkaudesta, ja siksi sitä pidetään hyvin romanttisena lahjana."
Rakkaus on kuin timantti. Erillään olemme kuin kaksi hiilen käppyrää ja yhdessä timantti ilman sulkeumia.
- teinvalintani
Timantti, Batman ja karhu :)
- Mietittytämäkin
Ei ole timantin voittanutta, Batman olisin ja leijona on oikea tähtimerkki.
- Uniquegem
Olisin timantti jossa on epäpuhtauksia koska ne on paljon mielenkiintoisempia kuin kirkkaat versiot, voisin olla myös toisenlainen "epäpuhdas" jalokivi tai koruksi valittu kivi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372
