Kumpi olisit mielummin

Täysin puhdas timantti, jossa ei ole sulkeumia vai Musta helmi eli Tahitin helmi, joita tavataan vain Ranskan Polynesian viiden saariryhmän laguunien vesissä.

Helmi vai timantti? Batman vai robin? Karhu vai leijona?

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakastapohtia

      Täytyy pohtia, mielenkiintoisen heitit...

      • Ihan rauhassa vain.


    • ihmittelijä

      Timantti, Robin, Karhu.
      Olisitko itse jalometalli-, lasi-, vai kynttilän sydän?

      • Varmaankin jalometalli.


      • ihmittelijä

        Haluaisitko kaivattusi vastaavan helmi, batman, leijona vai helmi, batman, karhu?


      • ihmittelijä kirjoitti:

        Haluaisitko kaivattusi vastaavan helmi, batman, leijona vai helmi, batman, karhu?

        Karhua Batman naamiolla.


      • ihmittelijä
        Onnii kirjoitti:

        Karhua Batman naamiolla.

        Surffailemassa Batmanmobiililla ja kuuntelemassa Leijonia?


      • ihmittelijä kirjoitti:

        Surffailemassa Batmanmobiililla ja kuuntelemassa Leijonia?

        Pidän mielikuvituksestasi.


    • Elunaa

      Timantti, Robin, leijona.

    • nkjvvvgggc

      Kiinnostaa kiviäkin :P

      • Olisit kivi, mainio valinta.


    • cheB

      Helmi Batman Leijona

    • Minunvalintani

      Minä olisin helmi. Mieluummin harvinainen kuin täydellinen timantti. Batman hyväntekijä omasta tahdostaan. Ja sitten karhu tuo voimakas kunnioitusta herättävä mutta lempeä metsän kuningas.

      • Hyviä valintoja, mutta en usko että karhu on kovin lempeä *hymy*


    • Perjantaipäivänen

      Helmi, Batman ja Karhu

      • Perjantaipäivänen

        tarkennus...Helmi ja Batman ja saunaolut (Karhu)


      • Hyviä valintoja..


    • tässäpätälläinen

      Helmi Robinillä ja Leijonan kanssa

      • Mainiota.


    • Älykkö

      Minä olen timantti <3

      • Okei, minkäsortin timantti?


      • Älykkö
        Onnii kirjoitti:

        Okei, minkäsortin timantti?

        Luojan hioma <3


    • kutakuinkinnäin

      Enemmänkin musta vuohi olis lähempänä ja säröinen mutta terävä timantti.


    • Mietinnänjälkeen

      Rakkauteni on paineessa ja kuumuudessa syntynyt timantti, mutta itse olen kuitenkin musta helmi, koska vaihdan väriä, heijastelen.

      Eli helmi, Robin sekä karhu.

    • kiviolisin

      Mieluummin tavallinen suomesta löytyvä sileä kivi jonka joku poimisi aarteenaan.

      • Kivipaperisakset

        Epistä, ei ollu monivalinta kyssäri ;D


      • puupuppiduu

        Ei se mitään. Mä oon jo ohittanut tuon iän, mutta jos saisi jollekin olla jotakin, niin sellaiselle tavalliselle kulkijalle, joka vaeltaa meren rannalla ja löytää sattumalta kiven jonka haluaa poimia mukaansa. Eiköhän se niin ole että jokainen meistä toivoisi löytävänsä sen sileän kiven jota voi pitää kädessään ja se tuntuu hyvältä hyväillä ja puristella.

        Tää meni nyt lässyn lässyksi..juuh poistun ja jätän teidät timantit tänne, mä en ole koskaan kaivannut timantteja mun elämään, vaikka nainen olenkin. Poistun ja hyvästi palsta!


      • Epistäsilti
        puupuppiduu kirjoitti:

        Ei se mitään. Mä oon jo ohittanut tuon iän, mutta jos saisi jollekin olla jotakin, niin sellaiselle tavalliselle kulkijalle, joka vaeltaa meren rannalla ja löytää sattumalta kiven jonka haluaa poimia mukaansa. Eiköhän se niin ole että jokainen meistä toivoisi löytävänsä sen sileän kiven jota voi pitää kädessään ja se tuntuu hyvältä hyväillä ja puristella.

        Tää meni nyt lässyn lässyksi..juuh poistun ja jätän teidät timantit tänne, mä en ole koskaan kaivannut timantteja mun elämään, vaikka nainen olenkin. Poistun ja hyvästi palsta!

        Samaa mieltä olen, mukavaa päivää!


      • Dimanddii
        puupuppiduu kirjoitti:

        Ei se mitään. Mä oon jo ohittanut tuon iän, mutta jos saisi jollekin olla jotakin, niin sellaiselle tavalliselle kulkijalle, joka vaeltaa meren rannalla ja löytää sattumalta kiven jonka haluaa poimia mukaansa. Eiköhän se niin ole että jokainen meistä toivoisi löytävänsä sen sileän kiven jota voi pitää kädessään ja se tuntuu hyvältä hyväillä ja puristella.

        Tää meni nyt lässyn lässyksi..juuh poistun ja jätän teidät timantit tänne, mä en ole koskaan kaivannut timantteja mun elämään, vaikka nainen olenkin. Poistun ja hyvästi palsta!

        Wikipediasta " Timantilla on suuri symbolinen merkitys; sen ajatellaan kertovan ikuisesta tai kaiken kestävästä rakkaudesta, ja siksi sitä pidetään hyvin romanttisena lahjana."

        Rakkaus on kuin timantti. Erillään olemme kuin kaksi hiilen käppyrää ja yhdessä timantti ilman sulkeumia.


    • teinvalintani

      Timantti, Batman ja karhu :)

    • Mietittytämäkin

      Ei ole timantin voittanutta, Batman olisin ja leijona on oikea tähtimerkki.

    • Uniquegem

      Olisin timantti jossa on epäpuhtauksia koska ne on paljon mielenkiintoisempia kuin kirkkaat versiot, voisin olla myös toisenlainen "epäpuhdas" jalokivi tai koruksi valittu kivi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe