Ovatko vitsit rasismia ?

VitsiOnVitsi

"Jos turkulainen ja tamperelainen putoaisivat yhtä aikaa näsinneulasta, niin kumpi osuisi ensin maahan?
-Ei sillä ole mitään väliä! "

Jos turkulaisen tilalle kirjoitetaan somali ja tamperelaisen tilalle romani, niin olisiko se rasismia ???
Ja millä perusteella ?

Ja voiko vitseissä käyttää ketä ja mitä tahansa, kun kerran kyse on pelkästään huuomorista, jolle voi nauraa kaikki ?

12

131

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos Muhammadin ja Moverin pudottaisi Näsineulasta, niin olisko se vitsi vaikka se naurattaisikin?

• jfpöö

Se olisi kaksoismurha.
        Aloittajan juttu on taas vitsi olkoon kohteet vaihdettu tai ei. Tietysti hyvän maun rajoilla.

• HuumoriOnHauskaa
        jfpöö kirjoitti:

Se olisi kaksoismurha.
        Aloittajan juttu on taas vitsi olkoon kohteet vaihdettu tai ei. Tietysti hyvän maun rajoilla.

Oletko joku pelleidiootti jfpöö ???
        Tuohan on vanha vitsi ja asiasta kuin asiasta voi heittää läppää.
        Jos joku sanoo sitä rasismiksi, niin häneltä puuttuu huumorintaju.

Ihan yhtälailla voi vitsailla somaleista, kuin suomalaisistakin.
        Jos joku asettaa somalit tässäkin asiassa eri asemaan ja yrittää muka suojella niitä, niin juuri HÄNEN mielestään somalit ovat huonompia ja ala-arvoisempia.

Vitsit ja huumorihan ovat pelkästään kivaa.

• HuumoriOnHauskaa kirjoitti:

Oletko joku pelleidiootti jfpöö ???
        Tuohan on vanha vitsi ja asiasta kuin asiasta voi heittää läppää.
        Jos joku sanoo sitä rasismiksi, niin häneltä puuttuu huumorintaju.

Ihan yhtälailla voi vitsailla somaleista, kuin suomalaisistakin.
        Jos joku asettaa somalit tässäkin asiassa eri asemaan ja yrittää muka suojella niitä, niin juuri HÄNEN mielestään somalit ovat huonompia ja ala-arvoisempia.

Vitsit ja huumorihan ovat pelkästään kivaa.

Äsken olin todistamassa järkyttävää tapausta, mistä ei varmasti pysty vitsiä vääntämään. Olin esson kassajonossa seisomassa. Varmaan jo kymmenen minuuttia ja näin kaiken, kun ei siinä muutakaan voinut. Linja-auto tuli siihen pihalle ja kuskilla oli hitonmoinen kiire vessaan. Sillä jäi se bussi käyntiin. No senpä tyhjänä käyvän bussin sitten yks hyysäriakka huomasi ja tuli sisään kovaäänisesti huutelemaan sitä kuskia ja haukkui ilmansaastuttajiksi kaikki. Onneks se kuski oli vessassa turvassa siltä umpihullulta akalta.

• Sotamursu

Juuri näin.
        Vielä muutama vuosi sitten kuuli paljon ns. ryssävitsejä joissa venäläiset heittelivät kivitalon kokoisia totuuksia vitseinä.
        Takavuosina Ilmari Susiluoto kokosi kirjallisen ko. vitsejä.
        Suomen poliitikot rykäisivät kauhusta vetelät housuihinsa ja kielsivät kirjan myymisen...
        Ruskit nauroivat vitseille katketakseen.

• Sotamursu kirjoitti:

Juuri näin.
        Vielä muutama vuosi sitten kuuli paljon ns. ryssävitsejä joissa venäläiset heittelivät kivitalon kokoisia totuuksia vitseinä.
        Takavuosina Ilmari Susiluoto kokosi kirjallisen ko. vitsejä.
        Suomen poliitikot rykäisivät kauhusta vetelät housuihinsa ja kielsivät kirjan myymisen...
        Ruskit nauroivat vitseille katketakseen.

Ei muuten kielletty. Olen itse lukenut niitä vitsikirjoja ja nauranut katketakseni.

"Miksi Venäjän kotkan päät katsovat eri suuntiin? Ne etsivät sitä kolmatta." (Votkapullo on tapana tasata kolmen miehen kesken.)

• mettevitunääliö
        metteingeborg kirjoitti:

Ei muuten kielletty. Olen itse lukenut niitä vitsikirjoja ja nauranut katketakseni.

"Miksi Venäjän kotkan päät katsovat eri suuntiin? Ne etsivät sitä kolmatta." (Votkapullo on tapana tasata kolmen miehen kesken.)

Nussivatko somaliapinat vanhoja kääkkiä persereikään?

• zözees

Jos Mehmetin akka ja Kyöstin akka tippuu ihan mistä tahansa niin Kyöstin akka on 100%:lla varmuudella ennemmin maassa koska rahtihame sisältöineen painaa taatusti enemmän. Tosin Mehmeti on voinut antaa akalleen roimat alkuvauhdit.

• Anonyymi

Mielensä pahoittajat saavat itselleen mielipahaa ihan kaikesta. Kuvittelevat sitten lisäksi rasismiksi ihan kaiken.

• Anonyymi

jeesus ja muhamed kuuli ääniä ja istuivat pitkässä niemessä , mutta kumpi sieltä pääsi pakenemaan ?

• Anonyymi

Pakenemaan pääsi

Moktar.Gubta

• Anonyymi

jeesus käveli vetten päällä pirkkalan puolelle 🤣🤣🤣

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3652
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      46
      3003
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      78
      2507
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2358
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2321
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2297
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2197
    8. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      117
      2188
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2183
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2040
    Aihe