"Jos turkulainen ja tamperelainen putoaisivat yhtä aikaa näsinneulasta, niin kumpi osuisi ensin maahan?
-Ei sillä ole mitään väliä! "
Jos turkulaisen tilalle kirjoitetaan somali ja tamperelaisen tilalle romani, niin olisiko se rasismia ???
Ja millä perusteella ?
Ja voiko vitseissä käyttää ketä ja mitä tahansa, kun kerran kyse on pelkästään huuomorista, jolle voi nauraa kaikki ?
Ovatko vitsit rasismia ?
12
131
Vastaukset
Jos Muhammadin ja Moverin pudottaisi Näsineulasta, niin olisko se vitsi vaikka se naurattaisikin?
- jfpöö
Se olisi kaksoismurha.
Aloittajan juttu on taas vitsi olkoon kohteet vaihdettu tai ei. Tietysti hyvän maun rajoilla. - HuumoriOnHauskaa
jfpöö kirjoitti:
Se olisi kaksoismurha.
Aloittajan juttu on taas vitsi olkoon kohteet vaihdettu tai ei. Tietysti hyvän maun rajoilla.Oletko joku pelleidiootti jfpöö ???
Tuohan on vanha vitsi ja asiasta kuin asiasta voi heittää läppää.
Jos joku sanoo sitä rasismiksi, niin häneltä puuttuu huumorintaju.
Ihan yhtälailla voi vitsailla somaleista, kuin suomalaisistakin.
Jos joku asettaa somalit tässäkin asiassa eri asemaan ja yrittää muka suojella niitä, niin juuri HÄNEN mielestään somalit ovat huonompia ja ala-arvoisempia.
Vitsit ja huumorihan ovat pelkästään kivaa. HuumoriOnHauskaa kirjoitti:
Oletko joku pelleidiootti jfpöö ???
Tuohan on vanha vitsi ja asiasta kuin asiasta voi heittää läppää.
Jos joku sanoo sitä rasismiksi, niin häneltä puuttuu huumorintaju.
Ihan yhtälailla voi vitsailla somaleista, kuin suomalaisistakin.
Jos joku asettaa somalit tässäkin asiassa eri asemaan ja yrittää muka suojella niitä, niin juuri HÄNEN mielestään somalit ovat huonompia ja ala-arvoisempia.
Vitsit ja huumorihan ovat pelkästään kivaa.Äsken olin todistamassa järkyttävää tapausta, mistä ei varmasti pysty vitsiä vääntämään. Olin esson kassajonossa seisomassa. Varmaan jo kymmenen minuuttia ja näin kaiken, kun ei siinä muutakaan voinut. Linja-auto tuli siihen pihalle ja kuskilla oli hitonmoinen kiire vessaan. Sillä jäi se bussi käyntiin. No senpä tyhjänä käyvän bussin sitten yks hyysäriakka huomasi ja tuli sisään kovaäänisesti huutelemaan sitä kuskia ja haukkui ilmansaastuttajiksi kaikki. Onneks se kuski oli vessassa turvassa siltä umpihullulta akalta.
- Sotamursu
Juuri näin.
Vielä muutama vuosi sitten kuuli paljon ns. ryssävitsejä joissa venäläiset heittelivät kivitalon kokoisia totuuksia vitseinä.
Takavuosina Ilmari Susiluoto kokosi kirjallisen ko. vitsejä.
Suomen poliitikot rykäisivät kauhusta vetelät housuihinsa ja kielsivät kirjan myymisen...
Ruskit nauroivat vitseille katketakseen. Sotamursu kirjoitti:
Juuri näin.
Vielä muutama vuosi sitten kuuli paljon ns. ryssävitsejä joissa venäläiset heittelivät kivitalon kokoisia totuuksia vitseinä.
Takavuosina Ilmari Susiluoto kokosi kirjallisen ko. vitsejä.
Suomen poliitikot rykäisivät kauhusta vetelät housuihinsa ja kielsivät kirjan myymisen...
Ruskit nauroivat vitseille katketakseen.Ei muuten kielletty. Olen itse lukenut niitä vitsikirjoja ja nauranut katketakseni.
"Miksi Venäjän kotkan päät katsovat eri suuntiin? Ne etsivät sitä kolmatta." (Votkapullo on tapana tasata kolmen miehen kesken.)- mettevitunääliö
metteingeborg kirjoitti:
Ei muuten kielletty. Olen itse lukenut niitä vitsikirjoja ja nauranut katketakseni.
"Miksi Venäjän kotkan päät katsovat eri suuntiin? Ne etsivät sitä kolmatta." (Votkapullo on tapana tasata kolmen miehen kesken.)Nussivatko somaliapinat vanhoja kääkkiä persereikään?
- zözees
Jos Mehmetin akka ja Kyöstin akka tippuu ihan mistä tahansa niin Kyöstin akka on 100%:lla varmuudella ennemmin maassa koska rahtihame sisältöineen painaa taatusti enemmän. Tosin Mehmeti on voinut antaa akalleen roimat alkuvauhdit.
- Anonyymi
Mielensä pahoittajat saavat itselleen mielipahaa ihan kaikesta. Kuvittelevat sitten lisäksi rasismiksi ihan kaiken.
- Anonyymi
jeesus ja muhamed kuuli ääniä ja istuivat pitkässä niemessä , mutta kumpi sieltä pääsi pakenemaan ?
- Anonyymi
Pakenemaan pääsi
Moktar.Gubta - Anonyymi
jeesus käveli vetten päällä pirkkalan puolelle 🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943652
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli463003Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.782507- 612358
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512321Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172297Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202197- 1172188
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212183- 642040