mitä mä teeeen

17boy

elikkä, olen 17 vuotias poika ja poikuus tallella. Eniten häiritsee siksi kun olen luokassa ainoa joka ei ole harrastanut seksiä tai seurustellut, ja kaikki aina joskus veetuilee siitä. Elikkä onko se veetuilu aiheellista kaikki aina sanoo että mee pokaa joku muija mutta kun olen niin ujo että en pysty siihen, tuntuu vaan että nuoruus menee hukkaan :(

6

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletnormaaliboy

tuskimpa olet luokan ainut....muut vaan kusettaa :)

• tiedetäään

Älä tee mitään turhia numeroita siitä ei se ihmostä muuta

• tiedetäään

Ihmistä*

• neuvokasta

Säästä poikuutesi avioliittoon!

• Ujopoju

Minä olen 18 vuotias poika ja aika ujo, mutta kerran vain menin kysymään eräältä tytöltä, että haluaisko tulla meille. (En kyllä tiedä, miten siihen pystyin)
      Mutta siitä se alkoi olemme paljon yhdessä ja tälläistä toisen hyväilyä on jonkin verran, mutta seksiä en ole vielä päässyt kokeilemaan, mutta sitäkin kyllä varmaan vielä joskus kokeilemme. ;)

KESKUSTELUN ALOITTAJALLE VINKKI: MENE VAAN PUHUMAAN JOLLEKIN TYTÖLLE, EI SE NOLOA OLE VAIKKA HÄN EI SINUSTA TYKKÄISIKÄÄN. KYLLÄ MINÄKIN SIITÄ TILANTEESTA SELVISIN, VAIKKA UJO OLENKIN.

• Mies.89

No et tuon ikäisenä todellakaan ole luokan ainut jolla on neitsyys/poikuus tallella. Suuri osa tuossa iässä valehtelee että on harrastanut seksiä vaikka ei todellakaan ole. Seitsemäntoista vuotias on vielä tosi nuori ja itsekkin pääsin poikuudesta eroon vasta 24-vuotiaana.

Kyllähän se vitutti kun olis halunnut seksiä harrastaa jo paljon nuorempana mutta ujouden takia en pystynyt menemään edes juttelemaan naisille. Ei kuitenkaan sen takia kannata paineita ottaa että pitäis poikuus menettää kun muka kaikki muutkin sen ovat jo menettäneet vaikka eivät oikeasti olekkaan.

Silti kyllä itselläkin on kieltämättä sellainen fiilis että nuoruus on mennyt pahasti hukkaan kun en ole seksiä saanut kuin muutaman kerran elämässäni vaikka 4 vuoden kuluttua olen jo 30-vuotias.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      6313
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2490
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      97
      1894
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1497
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1049
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      980
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      929
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      843
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      719
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      708
    Aihe