Peliaikaa jäljellä 7:30 . Että silleen.
Suomi johtaa 1 - O Slovakiaa...
11
89
Vastaukset
Nyt 2 - O Suomi voittaa . Että silleen.
- Että_silleen
Kyllä ja hyvin on pelit menneet mutta samalla realistisesti asiaa ajatellen kandee huomioida että noi maat eivät ole juuri koskaan olleet mitään sellaisia joille suomella on ollut tapana hävitä.... Katselisin enemmän tonne Ruotsi ja Kanada suuntaan ne on kovia taisteluja ne.
- Audiokuski
No se on totta mutta totta myös tuo pointti ettei suomella ole ollut tapana hävitä noille maille jotka nyt on voittanut. Vaikein on siis edessä ;)
- BLOODisLIFE
SE PELI OLI JÄÄKIEKKOA, KYLLÄ OLI JÄNNITTÄVÄÄ! MUTTA HARMI KUN SLOVEENIT EI SAANU MAALEJA EIKÄ SLOVAKIT! TOIVOTTAVASTI SEURAAVASSA PELISSÄ TULEE MAALEJA JA TOIVOTTAVASTI SUOMI VOITTAA SEURAAVANKIN PELIN! SEURAAVAKSI ON BELARUSSIJA JA RUSSIJA TAI NIIN KUN YKS MULLE SANO, ENSIN ON VALKOVENÄLÄINEN JA SITTEN MUSTA RYSSÄ
jep, ville vallaton vei 20 vuotta sitten suomalaiset tähän himoittuun jahtiin, ja kun se kerran taas saavutetaan, nii pallit ja tissit on esillä lipputangoissa ja salongeissa. kummallinen apinalaji, siis koko ihmiskunta. toisaalla se on jääkiekko, pekka rinteineen, juhamatti aaltoilevineen ym nimiä, toisaalla maailmaa jalkapallo maradonineen ja muine huumehihhuleineen. erilaisia apinalajeja joihin saadaan massa mukaan, jos ei saatas nii kivitettäs toisia vieläkin. johtopäätelmä on se, että ihminen on tullut tyhmemmäksi kiviajalta lähtien, koska katsoja ei voi osallistua enää peliin, muuten kuin veikkaamalla voittajaa. kivikaudella tarkkakätinen kivenheittäjä vei aina potin kotiin, sitä mukaa hyvät geeninsä eteenpäin, kun sai ostettua nykyään yksinhuoltajiksi kutsuvia tunareita itselleen. paskat geeneistä, nykyään se joka osaa valehella parhaiten nussii läskit ja laiheliinit paksuiksi, ja idiootti yhteiskunta maksaa kulut. sanoudun irti suomalaisesta idiotismista, heippa muutan ouluun. ;D
- tervemenoajaonnea
muista että Oulussa on paljon lestadiolaisia, pidä hauskaa niiden kanssa menkää vaikka sanginjoelle
agelesss kirjoitti:
jep, ville vallaton vei 20 vuotta sitten suomalaiset tähän himoittuun jahtiin, ja kun se kerran taas saavutetaan, nii pallit ja tissit on esillä lipputangoissa ja salongeissa. kummallinen apinalaji, siis koko ihmiskunta. toisaalla se on jääkiekko, pekka rinteineen, juhamatti aaltoilevineen ym nimiä, toisaalla maailmaa jalkapallo maradonineen ja muine huumehihhuleineen. erilaisia apinalajeja joihin saadaan massa mukaan, jos ei saatas nii kivitettäs toisia vieläkin. johtopäätelmä on se, että ihminen on tullut tyhmemmäksi kiviajalta lähtien, koska katsoja ei voi osallistua enää peliin, muuten kuin veikkaamalla voittajaa. kivikaudella tarkkakätinen kivenheittäjä vei aina potin kotiin, sitä mukaa hyvät geeninsä eteenpäin, kun sai ostettua nykyään yksinhuoltajiksi kutsuvia tunareita itselleen. paskat geeneistä, nykyään se joka osaa valehella parhaiten nussii läskit ja laiheliinit paksuiksi, ja idiootti yhteiskunta maksaa kulut. sanoudun irti suomalaisesta idiotismista, heippa muutan ouluun. ;D
On huippu maalivahti tuo nuori 20 vuotias kaveri. Suomi voittoon ! Että silleen.
- öljlööööl
Ketä vastaan seuraava peli? Belarus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624