Suomi johtaa 1 - O Slovakiaa...

Peliaikaa jäljellä 7:30 . Että silleen.

11

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt 2 - O Suomi voittaa . Että silleen.

      • Nyt 3 - 0 jo peli päättyi. Että silleen.


      • Että_silleen

        Kyllä ja hyvin on pelit menneet mutta samalla realistisesti asiaa ajatellen kandee huomioida että noi maat eivät ole juuri koskaan olleet mitään sellaisia joille suomella on ollut tapana hävitä.... Katselisin enemmän tonne Ruotsi ja Kanada suuntaan ne on kovia taisteluja ne.


      • No ainakin nuo maalit olivat hyväksi jatkoa ajatellen. Että silleen.


      • Audiokuski

        No se on totta mutta totta myös tuo pointti ettei suomella ole ollut tapana hävitä noille maille jotka nyt on voittanut. Vaikein on siis edessä ;)


    • BLOODisLIFE

      SE PELI OLI JÄÄKIEKKOA, KYLLÄ OLI JÄNNITTÄVÄÄ! MUTTA HARMI KUN SLOVEENIT EI SAANU MAALEJA EIKÄ SLOVAKIT! TOIVOTTAVASTI SEURAAVASSA PELISSÄ TULEE MAALEJA JA TOIVOTTAVASTI SUOMI VOITTAA SEURAAVANKIN PELIN! SEURAAVAKSI ON BELARUSSIJA JA RUSSIJA TAI NIIN KUN YKS MULLE SANO, ENSIN ON VALKOVENÄLÄINEN JA SITTEN MUSTA RYSSÄ

      • jep, ville vallaton vei 20 vuotta sitten suomalaiset tähän himoittuun jahtiin, ja kun se kerran taas saavutetaan, nii pallit ja tissit on esillä lipputangoissa ja salongeissa. kummallinen apinalaji, siis koko ihmiskunta. toisaalla se on jääkiekko, pekka rinteineen, juhamatti aaltoilevineen ym nimiä, toisaalla maailmaa jalkapallo maradonineen ja muine huumehihhuleineen. erilaisia apinalajeja joihin saadaan massa mukaan, jos ei saatas nii kivitettäs toisia vieläkin. johtopäätelmä on se, että ihminen on tullut tyhmemmäksi kiviajalta lähtien, koska katsoja ei voi osallistua enää peliin, muuten kuin veikkaamalla voittajaa. kivikaudella tarkkakätinen kivenheittäjä vei aina potin kotiin, sitä mukaa hyvät geeninsä eteenpäin, kun sai ostettua nykyään yksinhuoltajiksi kutsuvia tunareita itselleen. paskat geeneistä, nykyään se joka osaa valehella parhaiten nussii läskit ja laiheliinit paksuiksi, ja idiootti yhteiskunta maksaa kulut. sanoudun irti suomalaisesta idiotismista, heippa muutan ouluun. ;D


      • tervemenoajaonnea

        muista että Oulussa on paljon lestadiolaisia, pidä hauskaa niiden kanssa menkää vaikka sanginjoelle


      • agelesss kirjoitti:

        jep, ville vallaton vei 20 vuotta sitten suomalaiset tähän himoittuun jahtiin, ja kun se kerran taas saavutetaan, nii pallit ja tissit on esillä lipputangoissa ja salongeissa. kummallinen apinalaji, siis koko ihmiskunta. toisaalla se on jääkiekko, pekka rinteineen, juhamatti aaltoilevineen ym nimiä, toisaalla maailmaa jalkapallo maradonineen ja muine huumehihhuleineen. erilaisia apinalajeja joihin saadaan massa mukaan, jos ei saatas nii kivitettäs toisia vieläkin. johtopäätelmä on se, että ihminen on tullut tyhmemmäksi kiviajalta lähtien, koska katsoja ei voi osallistua enää peliin, muuten kuin veikkaamalla voittajaa. kivikaudella tarkkakätinen kivenheittäjä vei aina potin kotiin, sitä mukaa hyvät geeninsä eteenpäin, kun sai ostettua nykyään yksinhuoltajiksi kutsuvia tunareita itselleen. paskat geeneistä, nykyään se joka osaa valehella parhaiten nussii läskit ja laiheliinit paksuiksi, ja idiootti yhteiskunta maksaa kulut. sanoudun irti suomalaisesta idiotismista, heippa muutan ouluun. ;D

        On huippu maalivahti tuo nuori 20 vuotias kaveri. Suomi voittoon ! Että silleen.


    • öljlööööl

      Ketä vastaan seuraava peli? Belarus?

      • Muistaakseni Valko Venäjää vastaan. Että silleen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe