Kuulemma 80% ihmisistä on idiootteja. En vaan ole huomannut tätä. Oletko sinä?
Oletko huomannut?
11
<50
Vastaukset
- Toisetmeistäonjautaa
Me kai olemme niitä idiootteja,kun emme ole huomattu.
He,he. Jos ja kun raha S E jokin, olen syntymäidiootti. Tämä on rehellisyyden nimissä myönnettävä.
- Torsilo2
Täytyy kuulua siihen 20% huomatakseen tään.
- Vkviv
Pitää paikkansa. Totuudessa elää hyvin harva. Moni on aivan täysin eläimellisten viettiensä ja päähänpistojensa vietävissä. Hirveän moni kuuluu jopa kirkkoon ja maksaa siitä lystistä satoja euroja vuodessa vaikka eivät edes käytä kirkon palveluja. Eikö se ole idiotismia?
- järkeväthäipy
Tällä palstalla 100% on idiootteja.
- lerssiotsa
Huomaatko kuinka helposti sinäkin mahdut tähän sakkiin. Olet jo kuin kotonasi.
- Voi_voi_nalle
Yleensä vain ihminen, joka itse pitää itseään viisaana ja ns. ylivertaisena pystyy sanomaan, että suurin osa ihmisistä on idiootteja. Nalle kuuluu juuri tähän kastiin. Onhan hän hommia tehny, mutta kyllä se on noussu hattuun ja lauotaan vaikka sun mitä. Kommunikointitaidot tavallisten ihmisten kanssa on hävinnyt kokonaan, koska ylivertaisuuden tunne on niin vahva.
- yksiviidestä
Tässä on selkeä konsensus, mutta pöljänä olen jäävi jargonoimaan.
- Toine
Minäkin olen tavallista huonompi huomaamaan mitään. Et ole ainoa idiootti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3096682Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss653719- 2033066
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242737- 741912
- 1461652
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2041630Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201518Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631511- 891398